Lesboäidit

  • Viestiketjun aloittaja Joopa joo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja liberaali:
no tottakai voi, varmasti paremminkin kuin normiperheessä!

Älytön väite tuo lauseen loppu.
Törkeä. Varmaan räjähtäisit, jos sinulle nyt kerrottaisiin että heteroperheissä sujuu paremmin?
Ehkä kommentin kirjoittaja tarkoitti tällä " varmasti paremminkin kuin normiperheessä" kommentillaan sitä että, homo ja lesbo pariskuntien lapset saattavat olla suvaitsevaisempia,koska he ovat nähneet pienestä asti että myös samaa sukupuolta olevat voivat elää normaalisti:) Putkinäköisyys kun valitettavan useaa vaivaa,ja asennevamma tarttuu..:/
 
vieras
EI VOI!! kyllä jokainen lapsi kaipaa äitiä ja isää. varmasti miettii monen lesboäidin lapsi kateellisena miksei minulla ole isää kun näkee onnellisia tavallisen perheen lapsia. huh ja hei ei ikinä voi lapsi tottua kaikkeen mihin tää hullu maailma yllyttää!
 
c
Alkuperäinen kirjoittaja millanen:
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja liberaali:
no tottakai voi, varmasti paremminkin kuin normiperheessä!

Älytön väite tuo lauseen loppu.
Törkeä. Varmaan räjähtäisit, jos sinulle nyt kerrottaisiin että heteroperheissä sujuu paremmin?
Ehkä kommentin kirjoittaja tarkoitti tällä " varmasti paremminkin kuin normiperheessä" kommentillaan sitä että, homo ja lesbo pariskuntien lapset saattavat olla suvaitsevaisempia,koska he ovat nähneet pienestä asti että myös samaa sukupuolta olevat voivat elää normaalisti:) Putkinäköisyys kun valitettavan useaa vaivaa,ja asennevamma tarttuu..:/
Myös lesboilla voi olla asennevammoja, joskus juuri näin, että kerrotaan lesbojen hoitavan hommat paremmin kuin heterot.
Mikään ei takaa, että lesbojen lapsista tulee yleisesti suvaitsevaisempia ja vaikka tulisi, voi mennä pahasti pieleen monessa muussa...
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
EI VOI!! kyllä jokainen lapsi kaipaa äitiä ja isää. varmasti miettii monen lesboäidin lapsi kateellisena miksei minulla ole isää kun näkee onnellisia tavallisen perheen lapsia. huh ja hei ei ikinä voi lapsi tottua kaikkeen mihin tää hullu maailma yllyttää!
Ei muuten pidä paikkaansa. Ihminen kaipaa sitä, minkä on menettänyt. Ei sitä, mitä ei ole koskaan ollutkaan. Vaikeinta on niillä lapsilla, joilla ensin on ollut isä/äiti ja sitten menettänyt vanhempansa. Niillä lapsilla taas, joilla ei ole äitiä/isää koskaan ollutkaan, eivät osaa kaivata sitä. Ainakaan saamalla tavalla kuin muut.

Sama pätee myös muihin asioihin kuin vanhempiin. Mun esikoisella ei ole toista kättä eikä ole toista kättä juuri koskaan kaivannutkaan. On sanonut, ettei osaa edes kuvitella, millaista olisi, jos olisi kaksi kättä. Sama juttu isän kanssa, kun ei ehtinyt koskaan tavatakaan. Paljon rankempaa isän menetys oli mun siskoni pojalle, joka oli 6 v isänsä kuollessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja millanen:
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja liberaali:
no tottakai voi, varmasti paremminkin kuin normiperheessä!

Älytön väite tuo lauseen loppu.
Törkeä. Varmaan räjähtäisit, jos sinulle nyt kerrottaisiin että heteroperheissä sujuu paremmin?
Ehkä kommentin kirjoittaja tarkoitti tällä " varmasti paremminkin kuin normiperheessä" kommentillaan sitä että, homo ja lesbo pariskuntien lapset SAATTAVAT olla suvaitsevaisempia,koska he ovat nähneet pienestä asti että myös samaa sukupuolta olevat voivat elää normaalisti:) Putkinäköisyys kun valitettavan useaa vaivaa,ja asennevamma tarttuu..:/
Myös lesboilla voi olla asennevammoja, joskus juuri näin, että kerrotaan lesbojen hoitavan hommat paremmin kuin heterot.
Mikään ei takaa, että lesbojen lapsista tulee yleisesti suvaitsevaisempia ja vaikka tulisi, voi mennä pahasti pieleen monessa muussa...

Lukisitko tekstin tarkemmin niin huomaat missä muodossa asian ilmoitin?:)
Ei ne lesboäidit valehtele lapsilleen että haikara heidät toi jos lapsi kysyy isompana että missä hänen isä on... Ja monessa muussa voi mennä ihan yhtälailla pieleen myös "normaalien" heteroperheiden lapsilla... :attn:
 
Samaa sukupuolta olevat vanhemmat voivat mielestäni olla ihan yhtä hyviä tai paskoja vanhempia kuin eri sukupuoltakin olevat. Ei se sukupuoli määritä sitä saako lapsi tasapainoisen, kannustavan ja rakastavan kodin.
 
vakkari harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ihminen kaipaa sitä, minkä on menettänyt. Ei sitä, mitä ei ole koskaan ollutkaan. Vaikeinta on niillä lapsilla, joilla ensin on ollut isä/äiti ja sitten menettänyt vanhempansa. Niillä lapsilla taas, joilla ei ole äitiä/isää koskaan ollutkaan, eivät osaa kaivata sitä. Ainakaan saamalla tavalla kuin muut.
Mä olen TAAS NIIN samaa mieltä Keittiksen kanssa tässäKIN asiassa:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja millanen:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Riippuu vanhemmista. Kesken kasvunen lesboteinipari tuskin on parasta mahd. vanhempi ainesta.
Kesken kasvuiset lesboteini parit ei kovin usein hanki niitä lapsia... ;)
Kyllä mein ainakin miettivät. :(
Miettiä ja haaveilla saa ja pitääkin aina:) Mutta itse näen asian siltä kannalta että, jos on kyseessä ns 100% lesbo ( eli ei ole ikinä ollut miehen kanssa eikä ole ikinä tuntenut minkäänlaista vetoa miestä kohtaan ) ja molemmat suhteessa olevat ovat samankaltaisia eikä niin että toinen olisi bi. En usko että kovinkaan usealla teinillä on varaa kävellä spermapankkiin ja ottaa siemeniä mukaansa ja kotosalla muumimuki menetelmin tai sitten ihan hedelmöitysklinikoilla itsensä raskaasi saattaa.. Voi tietty olla että olen väärässä ENKÄ VÄITÄKKÄÄN ETTÄKÖ MIELIPITEENI OLISI AINUT JA OIKEA.:)
 
hellu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
EI VOI!! kyllä jokainen lapsi kaipaa äitiä ja isää. varmasti miettii monen lesboäidin lapsi kateellisena miksei minulla ole isää kun näkee onnellisia tavallisen perheen lapsia. huh ja hei ei ikinä voi lapsi tottua kaikkeen mihin tää hullu maailma yllyttää!
EHDOTON PEESI!!!! Luonnotonta laittaa lapsi tuollaisiin perheisiin elämään.

 
leo
Seksuaalisella suuntautuneisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millainen ihminen tai millainen kasvattaja joku on. Toki lapseen vaikuttaa se, onko vanhempina nainen ja mies, kaksi naista tai kaksi miestä. Mutta ihmiset ja perheet ovat muutenkin erilaisia. Eri perheissä lapset kasvavat erilaisiksi ja se on aivan normaalia.
 
tyty
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
EI VOI!! kyllä jokainen lapsi kaipaa äitiä ja isää. varmasti miettii monen lesboäidin lapsi kateellisena miksei minulla ole isää kun näkee onnellisia tavallisen perheen lapsia. huh ja hei ei ikinä voi lapsi tottua kaikkeen mihin tää hullu maailma yllyttää!
EHDOTON PEESI!!!! Luonnotonta laittaa lapsi tuollaisiin perheisiin elämään.
Niin mutta voiko lapsi kasvaa normaaliksi? MInusta voi, vaikka ihanne ehka olisikin etta olisi omassa perheessa olisi seka miehen etta naisen malli, ja molemmat vanhemmat olisivat osallistuvia ja rakastavia. Laheskaan kaikissa perheissa tama ihanne ei toteudu syysta tai toisesta.
 
siis täh
mielestäni ei voi mitenkään verrata lesbo/homopareja yksinhuoltajiin!
Olen itse kasvanut ilman isää, mutta se että mulla olisi ollut kaksi äitiä on täysin eri asia.

Jouduin joskus itsekin selittelemään, miksi ei ole isää/miksi elän äitini kanssa kaksin. Oikeastaan minua se ei koskaan haitannut. Ei minua sen takia kiusattu tms. mutta melkeinpä voi tietää, että näiden samaa sukupuolta olevien lasten kohdalla tulee kiusatuksi! Kevätjuhlissa kun äidit nyyhkyttää toistensa olkapäitä vasten, voin kuvitella kuinka "noloa" se on lapselle.

Olisi ihan mielenkiintoista tietää, onko joku kasvanut aikuiseksi jo niin, että on ollut lesbo/homovanhemmat. Miten on mennyt teini-ikä jne. Onko "normaali" aikuinen jne. Outoa, kun
en ole ikinä itse törmännyt teininä näihin, ja nyt tuntuu olevan joka kadunkulmassa....
tuntuu oikeasti, että tämä on taas joku uusi trendi.

Sori :(
 
leo
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
EI VOI!! kyllä jokainen lapsi kaipaa äitiä ja isää. varmasti miettii monen lesboäidin lapsi kateellisena miksei minulla ole isää kun näkee onnellisia tavallisen perheen lapsia. huh ja hei ei ikinä voi lapsi tottua kaikkeen mihin tää hullu maailma yllyttää!
Ei muuten pidä paikkaansa. Ihminen kaipaa sitä, minkä on menettänyt. Ei sitä, mitä ei ole koskaan ollutkaan. Vaikeinta on niillä lapsilla, joilla ensin on ollut isä/äiti ja sitten menettänyt vanhempansa. Niillä lapsilla taas, joilla ei ole äitiä/isää koskaan ollutkaan, eivät osaa kaivata sitä. Ainakaan saamalla tavalla kuin muut.

Sama pätee myös muihin asioihin kuin vanhempiin. Mun esikoisella ei ole toista kättä eikä ole toista kättä juuri koskaan kaivannutkaan. On sanonut, ettei osaa edes kuvitella, millaista olisi, jos olisi kaksi kättä. Sama juttu isän kanssa, kun ei ehtinyt koskaan tavatakaan. Paljon rankempaa isän menetys oli mun siskoni pojalle, joka oli 6 v isänsä kuollessa.
Tuosta tuli mieleeni eräs asia. Ex-vaimollani ei ollut koskaan ollut isää. Isä siis häipyi ennen hänen syntymäänsä. Uskoisin, että juuri tuosta isättömyydestä johtuen hän ei koskaan osannut arvostaa miestä perheessä; piti minua aivan tarpeettomana ja jäin vaille arvostamista.

Omat kokemukseni herättävät mielessäni pohdintaa siitä, mitä vaikutuksia lapseen on esim. sillä jos kasvattaja on kaksi naista. Jos lapsi on tyttö, miten vaikuttaa aikuisena hänen miessuhteisiinsa se, ettei hän tuntenut isäänsä?
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja leo:
Seksuaalisella suuntautuneisuudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millainen ihminen tai millainen kasvattaja joku on. Toki lapseen vaikuttaa se, onko vanhempina nainen ja mies, kaksi naista tai kaksi miestä. Mutta ihmiset ja perheet ovat muutenkin erilaisia. Eri perheissä lapset kasvavat erilaisiksi ja se on aivan normaalia.
:flower:
 

Yhteistyössä