lesbo kysymys

• Viestiketjun aloittaja Biksikö?
  • Ensimmäinen viesti
Biksikö?
Ajatteleeko lesbo naisesta kuin naisesta että voisi olla hänen kanssaan?
Itselläni muutama lesbo tuttu jotka tosi mukavia. Sexi asioista ei koskaan puhuta mitään. Mutta yksi niistä katsoo ja käyttäytyy niin että minua on alkanut häiritsemään/vaivaamaan. Haluaako hän minusta jotain? No juuri sitä?
Häne elää parisuhteessa toisen naisen kanssa. Ovatko he toisilleen uskollisia? Onko lesbo suhde sama kuin hetero suhde?
Nainen tietää että minulla on mies ja lapsia, en ole koskaan vihjannutkaan että olisin kiinnostunut naisista.

Tahtoisin asiallisia vastauksia, kiitos!

Biksikö?
Alkuperäinen kirjoittaja no ei:
no ei ajattele. Eihän heterotkaan halua olla kaikkien kanssa sillai????
Niin minäkin olen ajatellut, mutta mua häiritsee nyt tämän naisen käytös. Molemmat ollaan varattuja ja hän "lähentelee" minua.

mussukka
Ihan kun joku miehinen homofobia:D ei uskalleta mennä saunaan homomiehen kanssa, koska siis hehän vaan ajattelee seksiä ja sitä kuinka päästä tuikkasemaan kaverin herkkupyllyä.

Siis en usko että kaverisi sinusta kiinnostunut, ja vaikka oliskin ei lesbous muuta sitä tosiasiaa että toinen ihminen kyllä tajuaa ns perääntyä jos toinen ei ole kiinnostunut. voisko olla kun tiedät että on lesbo ettö tarkkailet hänen joka ilmettä elettä ja tulkitset ne omalla tavallasi?

kasvihuoneilmiö
Miten te pystytte vastaamaan harmaana? Mulla ei onnistunut. No ei se mitään, voin mä tähän ihan omana itsenäkin vastata. :D

Ootkin jo saanut hyviä vastauksia. Voisko olla, että itse vaan tarkkailet ko. naista ihan ylitarkkaan? Ei se lesbous sen ihmeempää ole kuin heterous. Eli suoraan sanottuna: Ootko itse potentiaalisesti hyppäämässä jokaisen vastaantulevan miehen mukaan? Tuskinpa. Eikä ole lesbotkaan. Tietty kaikista ihmisistä löytyy niitä enemmän ja vähemmän uskollisia, mutta se nyt ei mistään suuntautumisesta ole kiinni.

vierailija
Itselläni muutama lesbo tuttu jotka tosi mukavia. Sexi asioista ei koskaan puhuta mitään. Mutta yksi niistä katsoo ja käyttäytyy niin että minua on alkanut häiritsemään/vaivaamaan. Haluaako hän minusta jotain? No juuri sitä?
Häne elää parisuhteessa toisen naisen kanssa. Ovatko he toisilleen uskollisia? Onko lesbo suhde sama kuin hetero suhde?
Nainen tietää että minulla on mies ja lapsia, en ole koskaan vihjannutkaan että olisin kiinnostunut naisista.

Ei ajattele siinä pitää olla jotain muuta...Gina

vierailija

Ei ajattele!!!

Yhteistyössä