V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ilmiannettu!Ilmiannettu törkyviesti. Toivottavasti valvoja viitsii heivata sen lepakkoon, jossa ketjun ap. röhnöttää sepalus auki.
Hyvää iltaa ihana nainenÅttakaa
huumorilla,
kamut!
8-) (^^)
Hyvää alkuiltaa.
Sangen
hämärää jo.
Riidanhaastamista taas kerran. Olisit jättänyt tämän aloituksen tekemättä.Siellä
Hän
Ölisi
______________Hyvää iltaa ihana nainen
2+:llä
ei ole
tilaa
ölin
älle
jos
jatkuu
Lépa
joutuu
kölin
alle
Sä et vaikuta ihan terveeltä - tai sitten olet aineissa.
Samaa mieltä.Ei sitten ilmeisesti ole mitään oikeata asiaa, koskapa tällaiset törkyketjut on sitä parasta, mihin pystytte.
Hävetkään nyt, edes hiukan, edes joskus.
Kyllä aloituksen tunnistaa huumoriksi. Ehkä puujakasellaiseksi, mutta kuitenkin.Ei sitten ilmeisesti ole mitään oikeata asiaa, koskapa tällaiset törkyketjut on sitä parasta, mihin pystytte.
En tiennyt, että sinulla on noin huono huumorintaju. Kiusaaminen ei ole huumoriaKyllä aloituksen tunnistaa huumoriksi. Ehkä puujakasellaiseksi, mutta kuitenkin.
Ei olekaan, mutta ei ap Alepaa kiusannut. Kirjoittajan, joka päivittäin käyttää kovin karkeaa kieltä muista palstalaisista ja kansalaisista, ei ole syytä loukkaantua omaa kielenkäyttöään lempeämmästä huumorista.En tiennyt, että sinulla on noin huono huumorintaju. Kiusaaminen ei ole huumoria
Niin se oli vain huonosti rimmaava runonalku? Ja sitten sinua ja vanhaa setää naurattiEi olekaan, mutta ei ap Alepaa kiusannut.
Lepa saa mitä tilaa, onneksi huumorilla maustettuna.Ei sitten ilmeisesti ole mitään oikeata asiaa, koskapa tällaiset törkyketjut on sitä parasta, mihin pystytte.
Toivoa sunkin torstaille.22:11 #11 eilen
minun viimeiseni
ennen tätä.
Mitä korkeampi ÄO,
sitä hurtimpi humööri.
Juupelijuu.
Mutta kiusaaminen
ei ole huumoria
nähnytkään.
Entisellä anopillani
on tänään
syntymäpäivä.
Täytyykin rientää
onnittelemaan
saksiniekkojen
klaaniin kuuluvaa
[******]
leskiytynyttä
rautarouvaa!
Toiveikasta
torstaita -
hernerokalla
tahi ilman.
All good,
Sir Setis,
Sir Johnny.
⊂(・▽・⊂) (⊃ • ʖ̫ • )⊃
x
Miksi minä kritisoisin hänen tekstejään?Lepa saa mitä tilaa, onneksi huumorilla maustettuna.
K: Koska olet kritisoinut häntä törkyviesteistään?
V: Et koskaan!
Tälle palstalle on ajautunut roskasakkia, joilla ei ole mitään käsitystä palstan aiheista. Haluavat vain kuluttaa aikaansa joutavalla suunsoitolla.Miksi minä kritisoisin hänen tekstejään?
Kyllä minä sen kestän, mitä hän minulle on kirjoittanut.
Se on tämä, että laumana hyökätään jonkun kimppuun, mikä minua ärsyttää.
Miksi sinä kritisoit aapeeta? Hän on takuulla ärsyyntynyt muiden lailla koska Lepa hyökkää mustien lauman kimppuun jatkuvilla törkeyksillä ja kunnianloukkauksilla Missä on logiikkasi? Yllä jo sanottu että hän saa mitä tilaa.Ihan ansioistaanMiksi minä kritisoisin hänen tekstejään?
Kyllä minä sen kestän, mitä hän minulle on kirjoittanut.
Se on tämä, että laumana hyökätään jonkun kimppuun, mikä minua ärsyttää.
ja viihdyt silti täällä enemmän kuin hyvinTälle palstalle on ajautunut roskasakkia, joilla ei ole mitään käsitystä palstan aiheista. Haluavat vain kuluttaa aikaansa joutavalla suunsoitolla.
Ennen mentiin Esson baariin takomaan pajatsoa. Nykyään saman asian ajaa tällä palstalla irvailu.
Palstan mode on lyönyt hanskansa tiskiin jo ajat sitten.
Tämä palsta on törkeämpi kuin eduskunnan pikkuparlamentin vessat.
Sinä olet vain vainoharhainen ja sekava kirjoittaja, joka sotkee harmaiden kirjoituksia toisiinsa. Kirjaudu, niin tiedämme kuka olet ja kenen ”kunnian” takiaMiksi sinä kritisoit aapeeta? Hän on takuulla ärsyyntynyt muiden lailla koska Lepa hyökkää mustien lauman kimppuun jatkuvilla törkeyksillä ja kunnianloukkauksilla Missä on logiikkasi? Yllä jo sanottu että hän saa mitä tilaa.Ihan ansioistaan