Lépa Salessa vieraili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alepa taitaa olla Ranskanmatkalla kun ei ole kai lukenut, eikä ole minua syyllistänyt tästä ketjusta. Niin, jokusen päivän olen ollut poissa linjoilta, kun ollaan oltu matkoilla Annien kanssa. On ollut kerrassaan upeaa aikaa meillä yhteisten luontoharrastusten lomassa 🥰

En tiennyt, että sinulla on noin huono huumorintaju. Kiusaaminen ei ole huumoria
Ei olekaan, mutta ei ap Alepaa kiusannut. Kirjoittajan, joka päivittäin käyttää kovin karkeaa kieltä muista palstalaisista ja kansalaisista, ei ole syytä loukkaantua omaa kielenkäyttöään lempeämmästä huumorista.

Tiesit kai, että varsinkin mustasta huumorista pitäminen on yksi älykkäiden ihmisten tuntomerkkejä?

22:11 #11 eilen
minun viimeiseni
ennen tätä.

Mitä korkeampi ÄO,
sitä hurtimpi humööri.

Juupelijuu.

Mutta kiusaaminen
ei ole huumoria
nähnytkään.

Entisellä anopillani
on tänään
syntymäpäivä.
Täytyykin rientää
onnittelemaan
saksiniekkojen
klaaniin kuuluvaa
[***🦂***]
leskiytynyttä
rautarouvaa!

Toiveikasta
torstaita -
hernerokalla
tahi ilman.

All good,

Sir Setis,

Sir Johnny.

⊂⁠(⁠・⁠▽⁠・⁠⊂⁠) (⁠⊃⁠ ⁠•⁠ ⁠ʖ̫⁠ ⁠•⁠ ⁠)⁠⊃

x

22:11 #11 eilen
minun viimeiseni
ennen tätä.

Mitä korkeampi ÄO,
sitä hurtimpi humööri.

Juupelijuu.

Mutta kiusaaminen
ei ole huumoria
nähnytkään.

Entisellä anopillani
on tänään
syntymäpäivä.
Täytyykin rientää
onnittelemaan
saksiniekkojen
klaaniin kuuluvaa
[******]
leskiytynyttä
rautarouvaa!

Toiveikasta
torstaita -
hernerokalla
tahi ilman.

All good,

Sir Setis,

Sir Johnny.

⊂⁠(⁠・⁠▽⁠・⁠⊂⁠) (⁠⊃⁠ ⁠•⁠ ⁠ʖ̫⁠ ⁠•⁠ ⁠)⁠⊃

x
Toivoa sunkin torstaille.

Miksi minä kritisoisin hänen tekstejään?
Kyllä minä sen kestän, mitä hän minulle on kirjoittanut.
Se on tämä, että laumana hyökätään jonkun kimppuun, mikä minua ärsyttää.
Tälle palstalle on ajautunut roskasakkia, joilla ei ole mitään käsitystä palstan aiheista. Haluavat vain kuluttaa aikaansa joutavalla suunsoitolla.
Ennen mentiin Esson baariin takomaan pajatsoa. Nykyään saman asian ajaa tällä palstalla irvailu.
Palstan mode on lyönyt hanskansa tiskiin jo ajat sitten.
Tämä palsta on törkeämpi kuin eduskunnan pikkuparlamentin vessat.

Miksi minä kritisoisin hänen tekstejään?
Kyllä minä sen kestän, mitä hän minulle on kirjoittanut.
Se on tämä, että laumana hyökätään jonkun kimppuun, mikä minua ärsyttää.
Miksi sinä kritisoit aapeeta? Hän on takuulla ärsyyntynyt muiden lailla koska Lepa hyökkää mustien lauman kimppuun jatkuvilla törkeyksillä ja kunnianloukkauksilla Missä on logiikkasi? Yllä jo sanottu että hän saa mitä tilaa.Ihan ansioistaan

Tälle palstalle on ajautunut roskasakkia, joilla ei ole mitään käsitystä palstan aiheista. Haluavat vain kuluttaa aikaansa joutavalla suunsoitolla.
Ennen mentiin Esson baariin takomaan pajatsoa. Nykyään saman asian ajaa tällä palstalla irvailu.
Palstan mode on lyönyt hanskansa tiskiin jo ajat sitten.
Tämä palsta on törkeämpi kuin eduskunnan pikkuparlamentin vessat.
ja viihdyt silti täällä enemmän kuin hyvin

Miksi sinä kritisoit aapeeta? Hän on takuulla ärsyyntynyt muiden lailla koska Lepa hyökkää mustien lauman kimppuun jatkuvilla törkeyksillä ja kunnianloukkauksilla Missä on logiikkasi? Yllä jo sanottu että hän saa mitä tilaa.Ihan ansioistaan
Sinä olet vain vainoharhainen ja sekava kirjoittaja, joka sotkee harmaiden kirjoituksia toisiinsa. Kirjaudu, niin tiedämme kuka olet ja kenen ”kunnian” takia
vaahtoat.

Yhteistyössä