Leonard Cohen Suomeen ja liput alkaen 200 ?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Non compos mentis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Non compos mentis

Vieras
Hitsi, olisin niin kovasti halunnut mennä, mutta en kuitenkaan ihan noin paljon ole valmis maksamaan. Kipuraja menee satasessa. Led Zeppeliniäkin Suomeen povaavat, se keikka maksaakin jo sitten varmaan kolme kertaa enemmän kuin Cohenin. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja taavi:
Missä liput myynnissä kun hintakin on tiedossa, mä en löydä mistään niitä myynnissä? Ukko haluaisi konserttiin, mut jos hinta 200 ? ei lähde.

Hepun kotisivuilla vissinnii...

Eiku itse asiassa sielä lukee:

10-Oct-08 Helsinki, Finland Ice Hall
Note: On Sale Date TBC.

TBC= to be confirmed

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Mä en edes tiä mikä tyyppi tommonen on... :whistle:

Oletko katsonut Shrek-leffoja? Niissä soi Rufus Wainwrightin laulamana Hallelujah-biisi, jonka Leonard on mm. väsännyt.

Ja aika monet tietää tän biisin ainakin:

http://www.youtube.com/watch?v=7pA5UhNaYw0

Toi reilun 200e hinta oli ulkomaisilla lipun myyjillä.
Kattelin muita Euroopan keikkojen hintoja ja ne oli alle 100e pääsääntöisesti, joten eiköhän täälläkin hinta ole 50-100e...

Alkuperäinen kirjoittaja Fani:
Toi reilun 200e hinta oli ulkomaisilla lipun myyjillä.
Kattelin muita Euroopan keikkojen hintoja ja ne oli alle 100e pääsääntöisesti, joten eiköhän täälläkin hinta ole 50-100e...

Ostin juuri pari lippua hintaan 73,70?/kpl eli turhat ja hölmöt huhut sikseen. Ken haluaa ostaa, niin liittyy vain menolipun jäseneksi netissä ja maksaa laskun pois. Ei tämä silti halpaa ole, mutta ei aivan mahdotonta vanhasta legendasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Hitsi, olisin niin kovasti halunnut mennä, mutta en kuitenkaan ihan noin paljon ole valmis maksamaan. Kipuraja menee satasessa. Led Zeppeliniäkin Suomeen povaavat, se keikka maksaakin jo sitten varmaan kolme kertaa enemmän kuin Cohenin. :'(

Älä huoli, ei ne liput niin kalliita ole! Tulevat kai Lippupalvelun myyntiin 4.8. Menolippu on jo myynyt niitä ennakkoon ja sain lippuni n.78? hintaan eikä ne olleet halvimmat. Mukaan vaan konserttiin. Ihana, karismaattinen laulaja ja taiteilija. Mikä ääni...

Yhteistyössä