F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja työn tekijä;22580665:Rikkuritoiminta on pöyristyttävää. Kenenkään ei nyt pitäisi suostua palaamaan töihin, ennen kuin kaikki rikkurit on irtisanottu ja kieritetty tervassa ja höyhenissä.
Alkuperäinen kirjoittaja työn tekijä;22580665:Rikkuritoiminta on pöyristyttävää. Kenenkään ei nyt pitäisi suostua palaamaan töihin, ennen kuin kaikki rikkurit on irtisanottu ja kieritetty tervassa ja höyhenissä.
Niin.. työnantajapuoli varmaan mielellään irtisanoo juuri rikkureita jos voi valita.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja työn tekijä;22580790:Mutta lakkoilevat työntekijät voisivat vaatia, että rikkurit on irtisanottava, ennen kuin uusi työhtosopimus solmitaan ja palataan töihin...
Alkuperäinen kirjoittaja työn tekijä;22580772:Finnair voisi siirtää toimintansa vaikka Romaniaan kuten teki Nokiakin. Siellä on halpaa työvoimaa. Suomen lentoliikenteeseen tulisi siten tilaa työntekijöiden oikeuksia kunnioittaville yhtiöille. Itse olen matkustanut Finnairilla pari kertaa. Molemmilla kerroilla meinasin tukehtua kumimunista tehtyihin munakkaisiin ja sata vuotta vanhaan kanaan.
Itse puolustan aina työntekijöiden lakko-oikeutta. Niin paperityöläisten, kuin hoitajien ja lentoemäntienkin.
Alkuperäinen kirjoittaja työn tekijä;22580790:Mutta lakkoilevat työntekijät voisivat vaatia, että rikkurit on irtisanottava, ennen kuin uusi työhtosopimus solmitaan ja palataan töihin...
Ihanko oikeasti? Mä en noista koukeroita oikein mitään tiedä kun en mihinkään liittoon kuulu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja työn tekijä;22580941:Tottahan voi vaatia mitä tahansa. Eri asia sitten suostutaanko vaatimuksiin. Tosin rikkurien pitäisi ymmärtää hävetä itse, mennä saunan taakse ja työntää päänsä hiekkaan. Rikkurit murentavat kaikkien työläisten oikeuksia ja asemaa.
Alkuperäinen kirjoittaja työn tekijä;22580941:Tottahan voi vaatia mitä tahansa. Eri asia sitten suostutaanko vaatimuksiin. Tosin rikkurien pitäisi ymmärtää hävetä itse, mennä saunan taakse ja työntää päänsä hiekkaan. Rikkurit murentavat kaikkien työläisten oikeuksia ja asemaa.
nytkin taistelevat muutamasta vapaapäivästä joita lentojen välissä. Muutama palautumispäivä ei riitä, vaan niitä täytyy olla vähintään 5. Ilmailuajlan työ on paljon rankempaa kuulemma kun meidän perustyö eli esim. me sairaanhoitajat joiden valvomisputken jälkeen saadaan 2 vapaapäivää on ihan eri asia kuin heidän tekemät kaukomatkalennot. No, ei kai noita voi verrata, mutta mietin vain. On heillä toki jo PALJON parempi palkka kuin sh:lla
Yksi syy minkä takia en kuulu liittoon, on se että en halua väkisin olla osa jotakin typerää lakkoa. Itse uskon ennemminkin Suomen laissa säädettyihin työntekijöidenoikeuksiin, kysynnän ja tarjonnan lakiin sekä sekä vastuun ottamiseen omista elämänvalinnoistaan.
Alkuperäinen kirjoittaja työn tekijä;22581040:Jos työnantajat saisivat päättää työehdoista ja palkasta, suomalaisten työaika olisi 80 tuntia viikossa ja palkka 300 /kk. Naisilla 200 /kk.
Kuule Versatile jos ammattiliittoja ei olisi olemassa, ei sinullakaan olisi 5 viikon palkallista vuosilomaa tai työaikalakia + työterveyshuoltoa. Näin ihan muutama asia mainitakseni.
Olikohan ne emot lakossa jo pari vuotta sitten, kun mä yritin sairaana saada Finskin koneessa itelleni lasin mehua mutta turhaan. Lakkasin sitten hälyttelemästä. Itku meinas tulla.