Äh no arvasin mä kaksi numeroa oikein. Ei ihan riitä mutta paras tulos minulta tähän asti!

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äh no arvasin mä kaksi numeroa oikein. Ei ihan riitä mutta paras tulos minulta tähän asti!![]()
Toivotaan, että sait tänään venerahat kasaan ja ens viikolla jaetaan sitten se pääpotti!![]()
Hienoa!!! Onnea! Siitä se lähtee! Ens kerralla enemmänKolme oikein (12,90e) ja se viiteen osaan.
Voittoa 58 sentiä kun kaksi euroa lappuun sijoitin.![]()
Miljoonan alku?Kolme oikein (12,90e) ja se viiteen osaan.
Kolme oikein (12,90e) ja se viiteen osaan.
Voi persus! Olen pahoillani että houkuttelin sua pelaamaanEi kuulunut onnittelusoittoa, ei
Piti tarkistaa itse, pe-la tuli neljästä eri pelistä voitot, huikeasti kympin verran noinPakkaselle meni kun e-jaskasta ei tullut mitään
![]()
Voi persus! Olen pahoillani että houkuttelin sua pelaamaanMä olen niin innoissani kun aloin itse pelaamaan vasta kolme viikko sitten, toivo elää tietenkin ja olisi niin jännittävää voittaa joskus jotain.
Mutta tuo, että sait kympin kuulostaa kyllä kivalta! Sait jotain edes takaisin.![]()
Mitenkäs ne myyjät niin epäluotettavia on?Niinhän se on, se joka pelkää ei pelaaEnsi perjantaina sitten eikös! Minä laitan sellaisen summan ettei satu, 2-4 €. Voisin tuhlata sen viikonloppukarkkeihin mutta tuo on parempi
Mäkin pelaan netissä, luotan siihen enemmän kuin myyjiin
![]()
En mä tiedä, jotenkin jos ne huijaa eikä laita mun kuponkia mukaan peliin tms![]()