Lentämällä Ruottiin, pitääkö lapsella olla henkkarit?

[QUOTE="vieras";24078843]No otsikoitas oon nähny, jossa on Lontoota ja Tallinnaa... Itse ketjuja en ole lukenut aloituksia pidemmälle.[/QUOTE]

Jaa sä meinaat, että me mennään noihin kaikkiihin. :laugh: :hug:

[QUOTE="vieras";24078849]On sitä likan kiva matkustella tämmösen äireen kans.[/QUOTE]

Joo tokihan mä olen rakkaalle lapselleni samanlaanen kuin teille hyeenoille.

No voi anteeksi kun kysyin.
Eka kerta kun mitään sulle kirjoitin oli tässä ketjussa ja pahaa en mielestäni tarkoittanut.

Muuten vain syyttävään sävyyn meinasit, että vien lapsen Ruottiin ilman isänsä lupaa.

Aika huvittavia te jotka väitätte kommentoivanne ekaa kertaa jollekin ja silti hyökkäätte heti päälle.

[QUOTE="nih";24078739]Niinno, itse en kokisi sitä kiusantekona jos oman lapsen isä kieltäisi. Ymmärrän täysin. En itsekään hyvillä mielin olisi jos yksin lähtisi toisen vanhemman kanssa ulkomaille ja olisivat niin kaukana.[/QUOTE]

Mun lasten isä sais luvan koittaa sopeutua siihen pelkoonsa, että jotain tapahtuu...

[QUOTE="vieras";24078865]Mistäs minä tiedän, mutta vähän maaniselta vaikutat nyt. Kiertäkää mun puolestani vaikka puol palloo.[/QUOTE]

Mä mietin yhtä lomamatkaa lapseni kanssa ja mä olen maaninen. :O Varokaa te muutkin jotka meinaatte lomailla lastenne kanssa, että ette vain saa mitään leimaa ottaan! :attn:

Muuten vain syyttävään sävyyn meinasit, että vien lapsen Ruottiin ilman isänsä lupaa.

Aika huvittavia te jotka väitätte kommentoivanne ekaa kertaa jollekin ja silti hyökkäätte heti päälle.

Eikö kukaan voi kysyä sitä näin muuten vaan, kun siltä se lause kuulosti. "Ei saa lupaa passia mutta pääseekö ilman".

Ihan miten vaan, ei kannata mainetta ihmetellä palstalla jos on näin pahantuulinen kaikille.

[QUOTE="vieras";24078879]Kukahan se yleensä hyökkää..[/QUOTE]

Koitappas kattoa tätä alootusta ja siihen tulleita vastauksia. Mä esitin asiallisen kysymyksen ja selitin vielä miksi en saa itte tietoa kattottua. Sainko apua paljonkin apua ja asiallisesti? En mielestäni, mutta ainahan se vika on mussa vaikka mut haukuttaas maasta taivaaseen enkä olisi tehnyt yhtään mitään. Melkoosen sairasta tuo, että jos ei siedä jotakin nikkiä niin JOKAISEEN asiaan pitää aukoa päätä. Miettikää sitä.

[QUOTE="nih";24078889]Eikö kukaan voi kysyä sitä näin muuten vaan, kun siltä se lause kuulosti. "Ei saa lupaa passia mutta pääseekö ilman".

Ihan miten vaan, ei kannata mainetta ihmetellä palstalla jos on näin pahantuulinen kaikille.[/QUOTE]

Niin kattos kun päästiin laivalla Ruottiin ilman likan passia joten mä mietin, että kuinka lentäessä kun lentoliikenteen suhteen ollaan tarkempia. Mutta sori nyt kun kysyyn näinkin kamalaa asiaa kuin Ruottiin meneminen ilman henkkareita.

Niin kattos kun päästiin laivalla Ruottiin ilman likan passia joten mä mietin, että kuinka lentäessä kun lentoliikenteen suhteen ollaan tarkempia. Mutta sori nyt kun kysyyn näinkin kamalaa asiaa kuin Ruottiin meneminen ilman henkkareita.

Et edes yritä ymmärtää pointtia.
No rautalangasta: Ei, en kauhistele sun aloitusta enkä muutakaan. Minä vain kysyin lähdetkö ilman isän lupaa kun kerroit ettei passia heru, mistä minä olisin voinut tietää syitä.
Joten joo, enpä kysele jatkossa.

[QUOTE="vieras";24079238]Mua alkaa oikeesti vituttamaan tämä Scarletin ajojahti. Lopettakaa jo sairaat harmaat, toi ei ole enää normaalia!!![/QUOTE]

Mä en kans ymmärrä, en kenenkään kiusaamista. Täällä taitaa monella palstailijalla olla tosi paha olo kun pitää purkaa sitä muihin ihmisiin.

Vähän ohi aiheen, mutta kai se lapsi pitää pystyä osoittamaan jotenkin omakseen, ettei ota juuri siitä kaupan edestä sitä lasta. Jotenkin pelottaa jos lapsia voi vain viedä vaikkapa Tanskaan tuosta vain (ja siitä edelleen eteenpäin Eurooppaan -> ihmiskauppa).

Vähän ohi aiheen, mutta kai se lapsi pitää pystyä osoittamaan jotenkin omakseen, ettei ota juuri siitä kaupan edestä sitä lasta. Jotenkin pelottaa jos lapsia voi vain viedä vaikkapa Tanskaan tuosta vain (ja siitä edelleen eteenpäin Eurooppaan -> ihmiskauppa).

Niin se vain on. Äänestitkö sinä vuonna 1994 eu:n liittymisestä puolesta vai vastaan?? Nyt maksamme 15 vuoden takaisista päätöksistä.

No kerros mulle, millä perusteella kumpikaan huoltajista kieltäisi toista viemästä lasta ulkomaille 4 yöksi?

No siksi, että toinen huoltaja on vastuuton ja välinpitämätön. Yksi vuorokausikin lasten kanssa on hänelle (ja lapsille) liikaa ihan täällä kotimaassakin. Mulla ei kuulemma vaan ole mitään perusteita hakea yksinhuoltajuutta, näin sanoi lastenvalvoja. Toistaiseksi ei ole ollutkaan mitään haittaa, mutta jos tulee, niin sitten mennään oikeuteen.

Yhteistyössä