V
"vieras"
Vieras
On sitä likan kiva matkustella tämmösen äireen kans.Vitustako mä tiedän!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On sitä likan kiva matkustella tämmösen äireen kans.Vitustako mä tiedän!
Vitustako mä tiedän!
Mistäs minä tiedän, mutta vähän maaniselta vaikutat nyt. Kiertäkää mun puolestani vaikka puol palloo.Jaa sä meinaat, että me mennään noihin kaikkiihin.:hug:
No voi anteeksi kun kysyin.
Eka kerta kun mitään sulle kirjoitin oli tässä ketjussa ja pahaa en mielestäni tarkoittanut.
Scarletti on vainoharhanen ja kaikki on sen vihollisia.No voi anteeksi kun kysyin.
Eka kerta kun mitään sulle kirjoitin oli tässä ketjussa ja pahaa en mielestäni tarkoittanut.
Muuten vain syyttävään sävyyn meinasit, että vien lapsen Ruottiin ilman isänsä lupaa.
Aika huvittavia te jotka väitätte kommentoivanne ekaa kertaa jollekin ja silti hyökkäätte heti päälle.
Muuten vain syyttävään sävyyn meinasit, että vien lapsen Ruottiin ilman isänsä lupaa.
Aika huvittavia te jotka väitätte kommentoivanne ekaa kertaa jollekin ja silti hyökkäätte heti päälle.
Niin kattos kun päästiin laivalla Ruottiin ilman likan passia joten mä mietin, että kuinka lentäessä kun lentoliikenteen suhteen ollaan tarkempia. Mutta sori nyt kun kysyyn näinkin kamalaa asiaa kuin Ruottiin meneminen ilman henkkareita.
Alkuperäinen kirjoittaja YÖK;24079212:Mikä on RUOTTI? hemmetti kun ihmiset ei osaa enään edes oikeita nimiä................
Vähän ohi aiheen, mutta kai se lapsi pitää pystyä osoittamaan jotenkin omakseen, ettei ota juuri siitä kaupan edestä sitä lasta. Jotenkin pelottaa jos lapsia voi vain viedä vaikkapa Tanskaan tuosta vain (ja siitä edelleen eteenpäin Eurooppaan -> ihmiskauppa).
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24079406:Niin se vain on. Äänestitkö sinä vuonna 1994 eu:n liittymisestä puolesta vai vastaan?? Nyt maksamme 15 vuoden takaisista päätöksistä.
No kerros mulle, millä perusteella kumpikaan huoltajista kieltäisi toista viemästä lasta ulkomaille 4 yöksi?