Lenkkeilyä..ja muuta laihistelua

31.08.2007
78
0
6
Aloitin jälleen kerran lenkillä käymisen. Mahtaakohan alkuun olla hyvä semmonen 7km? Siis reippaasti kävellen..
Ja kannattaako oikeesti liittyä johki keventäjiin tms? Painonvartijat ei toiminu mulla. Suositeltaa jotakin. :wave:

Mä suosittelen vehnän pois jättämistä,siis 100% ruisleipää,ruismakaronia yms. Sekin auttoi mulla jo paljon,ja herkut pois,ja sitten puli tuntia tuolla ah,niiiiiiin mahtavalla crosstrainerilla,niin avot:D

Pienet teot on ne jotka merkitsee kanssa paljon. Ensin vaihdat ruokailutottumuksia. Kuten kevyt maito rasvattomaan, margis kevyempään, viinerin tilalle ihan tavallinen pulla ym vastaavia. Jos kuljet bussilla jäät vaikka pari pysäkkiä ennen pois ja tai kävelet pari pysäkkiä pidemmälle kun menet töihin.
Kävely on kanssa tehokasta, mutta suosittelen tekemään muutakin kun kävelemään

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Pienet teot on ne jotka merkitsee kanssa paljon. Ensin vaihdat ruokailutottumuksia. Kuten kevyt maito rasvattomaan, margis kevyempään, viinerin tilalle ihan tavallinen pulla ym vastaavia. Jos kuljet bussilla jäät vaikka pari pysäkkiä ennen pois ja tai kävelet pari pysäkkiä pidemmälle kun menet töihin.

Hmm..maitoa käytän vain kahvissa. flora kevyt ollu käytössä jo pitkään. Pullaa en edes syö, enkä keksiä. työmatka on 20km joten se menee omalla autolla.
crossari on kyl kotona, mutta toisaalta ihan kiva haukata happeakin joskus.. =)
Kai se tästä lähtee..

Alkuperäinen kirjoittaja Kani Kanisteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:

Hmm..maitoa käytän vain kahvissa. flora kevyt ollu käytössä jo pitkään. Pullaa en edes syö, enkä keksiä. työmatka on 20km joten se menee omalla autolla.
crossari on kyl kotona, mutta toisaalta ihan kiva haukata happeakin joskus.. =)
Kai se tästä lähtee..

Sitten vaihdat kahvimaidonkin, se on niitä pieniä tekoja. Varmaan esim makarnolaatikossa käytät maitoa.... Mini Lättä on 28 %:sta.
Joku lenkkeilykaveriksi niin tulee kans käytyä lenkillä.
Jos olet herkkujen perään niin päätä ensin että pidät yhden herkuttoman päivän. Älä päätä sitä ensin sillä sinä päivänä sun tekee varmasti mieli enemmän... Sit kun yksi herkuton päivä on vakiintunut niin otat toisen herkuttoman päivän viikkoon.
Pidä kasviksia ja hedelmiä aina jääkaapissa. Niillä saa makeannälkää pois, minulla toimii banaani ja jotkut makeat omenat.

Tuossa nyt jotain mitä tuli mieleen.... Jospa joku toimisi sinullakin.... Itse taistelen samojen asioiden kanssa ja noita juttuja itse kokeilen

Yhteistyössä