lempituotteesi Lidlissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nyyti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Nanna";23389423]Oi, saako Lidlistä nykyään myös Reilun Kaupan tuotteita ja luomua? :) En ole käynyt piiiiiitkään aikaan, vaikka meillä onkin Lidl ihan naapurissa.[/QUOTE]

Saa.
Omenamehu (kylmähyllyssä)
Suklaata on joskus ainakin ollut
Ja muutakin olen ostanut, mutta tuli muistihärö, ei muista nyt, ei.

Tuota kaakaota en ole tainnut löytää koskaan, vaikka olen etsinyt.
Missä hyllyssä sitä ois?

Niin, se Lidlin mehevä katkarapusalaatti, 200 g rasia, siellä perunasalaattien lähellä.
Maistakaas, niin kauan kun voi...kun ei tiedä saadaanko tästä lähtien vain säteilevää rapua.
Siinä on erityisen suuret, mehevät ravut.
3 versiota, valkosipuli, purjo, sekä coctail sauce= on ilman sipulia, jota itse suosin.

saa saa =) ja hinta on eri kuin perusmarketissa.
[QUOTE="Nanna";23389423]Oi, saako Lidlistä nykyään myös Reilun Kaupan tuotteita ja luomua? :) En ole käynyt piiiiiitkään aikaan, vaikka meillä onkin Lidl ihan naapurissa.[/QUOTE]

hei ja ne tummat suklaat :p . löytyy eri kaakaoprosenteilla ja monia makujakin!!!ne on hinta/laatusuhteeltaan aivan huippuja. leivontaan ja naposteluun!
Aivan ihania suklaita,miun suosikki on Bellarom Finest Dark Chocolate eli kermainen tumma suklaa.Niin ja vadelmainen tumma suklaa,nam :p

Viimeksi muokattu:
Totta, ne tummat suklaat on huippulaatua. Ne ohuessa levyssä olevat parhaita.
Sitten oon löytänyt mahtavia kosmetiikkajuttuja, jonkin luomusarjan hiljattain, ostin kaikki mahd. Kasvonaamion, vartaloöljyn, sampoon, jne.
Taisi olla jokin erä vaan, punaiset purnukat...granaattiomena oli se "myyvä" nimike, mutta noissa on oikeasti hyviä öljyjä ja rasvoja. Ja tuoksu voimakas, mutta kivaa vaihtelua.

joskus ostanut sitä tavallstakin sarjaa, cien, silmänympärysvoidetta, tykkäsin.
Siinä oli hyvät aineosat. Eli hinta-laatusuhde loistava, kuten usein liiterissä elektroniikassakin.
Onkohan tuota silm.ymp. voidetta enää - kaikki hyvät poistuu aina valikoimista.

Alkuperäinen kirjoittaja yöks;23390068:
Muuten hyvää, mutta kookoslastut pilaavat myslin.

Mä inhoan myös a. kookos b. rusinat myslissä.

voi kun tietäis, jonkin hyvän myslin - missä kaupassa tahansa - jossa noita ei olisi. Ja joka ei olisi täynnä kovetettuja kasvisrasvoja tai vaikkapa sokeria...
Olen taas luovuttanut. Jossain vaiheessa jtn kotimaista ostin, oli aika ok.
Mutta olisi kiva ostaa joskus muutakin, kuin sitä yhtä ainoaa makua.
(enkä edes tiedä onko sitä enää saatavilla...)

Yhteistyössä