Lemmikkikoti nätiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anutus

Vieras
Häiritseekö ketään muuta se että esim. kaikki kissojen kiipeily- raapimapuuviritykset ja suurin osa vuoteistakin (myös siis koirille) ja ruokakupeista on suoraan sanottuna melko kamalan näköisiä hirvityksiä? Pedeissä ja kupeissa on onneksi tullut joitain ihan kivoja uusiakin kauppoihin. Saisi tulla lisääkin.

Mistä hankitte omanne ja oletteko löytäneet versioita jotka sopivat moderniin nättiin kotiin noinniinkuin yleensä? Huonekaluliikkeistä vai lemmikkikaupasta? Pieneen kotiini ei oikein edes mahdu mitään massiivista kiipeilypuuhirvitystä. Olen koettanut myös katsella huonekaluliikkeistä esim. hyllyratkaisuja joista voisi koota turvallisesti kiipeiltävän version kissoilleni... jokaisessa on melkein ongelmana se että kun yhdestä päästä hyppää hyllylle on toisessa päässä maljakko lattialla säpäleinä... tai eteneminen pysähtyy ensimmäiseen lokeroon. :D

Samoin esim. sohvaostoksilla tuntuu ettei yksikään myyjä joko a)tiedä tai b)puhu totta siitä kuinka päälliset kestävät. Ei viitsi maksaa 2000 euroa sohvasta joka on muutaman kuukauden kuluttua langanjuoksuja täynnä. Siksi päädyinkin Ikean sohvaan jossa on kokonaan irrotettava, vaihdettava ja vesipestävä päällinen... :)

Vinkkejä kaivataan! :)

Mä hankin zooplussasta kiipeilytelineen. Siinä on niin kaunis muotoilu, että se toimii samalla sisustuksenpiristeenä :LOL: Kannattaa kattellla sieltä. Ruokailupiste on huomaamattomassa paikassa, niin se ei niin haittaa. Ja siinä on nätti ruokailualusta. Ainoa, mikä viihtyvyyttä ja seesteisyyttä häiritsee, on ympäri kämppää lojuvat kissanlelut ja tuolien alla mulla on kissanpetejä kaikennäköisistä vilteistä. Mutta mitäpä tuosta. Näyttäähän lapsiperheidenkin kodit siltä, että siellä on lapsia. Niin miksei tämä saisi näyttää siltä, että täällä on kissa?

Et ole ainoa, joka inhoaa teddykarvaisia kissankiipeilytelineitä ja rumia ruoka-astioita. Ja ideoita löydät pilvin pimein Pinterestin kautta.

Meillä kissat pupeltavat ja juovat Arabian kupeista ja mökillä Ikean.

Ystäväni, joka on sisustusalalla suuressa maailmassa, sai rääkymiskohtauksen Skypessä bongatessaan taustallani töröttävän kiipeilytelineen. Linkkejä sateli, millainen sen telineen pitäisi olla :D

Yhteistyössä