V
vieras
Vieras
Oletko sutkannut ja muuttanut asuntoon, jossa ilmoituksessa on lemmikit kielletty, lemmikkien kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos minäkin olisin täysin sutkaaja, en kyselisi asian yleisyyttä, vaan menisin ja muuttaisin. Me olemme asuneet lemmikkien kanssa jo pidemmän aikaa, eikä vahinkoja ole sattunut, mutta toisaalta mistäpä sitä tietää.
Kaikki yksityisten tarjoamat asunnot on lemmikeiltä kielletty, kaupungin asunnoissa taas asuu todennäköisesti häirikkö poikineen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos minäkin olisin täysin sutkaaja, en kyselisi asian yleisyyttä, vaan menisin ja muuttaisin. Me olemme asuneet lemmikkien kanssa jo pidemmän aikaa, eikä vahinkoja ole sattunut, mutta toisaalta mistäpä sitä tietää.
Kaikki yksityisten tarjoamat asunnot on lemmikeiltä kielletty, kaupungin asunnoissa taas asuu todennäköisesti häirikkö poikineen.
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos minäkin olisin täysin sutkaaja, en kyselisi asian yleisyyttä, vaan menisin ja muuttaisin. Me olemme asuneet lemmikkien kanssa jo pidemmän aikaa, eikä vahinkoja ole sattunut, mutta toisaalta mistäpä sitä tietää.
Aijjaa? Minä olen asunut neljässä yksityiseltä vuokratussa kämpässä ja jokaiseen on ollut myös lemmikki (koira) tervetullut..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen aivan liian rehellinen voidakseni muuttaa lemmikkien kanssa asuntoon, jossa lemmikkejä ei saa olla. Samasta syystä olen universumin huonoin myyntitykki![]()