Te jotka niin kovin ärsyynnytte noista joulukorteista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Niin kannattaisiko teidän ilmoittaa muille joko

a) ette halua minkäänlaisia joulutervehdyksiä tai

b) ohjeet siitä millaisen joulukortin teille saa lähettää (eli kortissa ei saa lukea lähettäjän lemmikkien nimiä eikä myöskään saajaperheen lemmikkien nimiä, kaikenlaiset sikiöön viittaavat nimitykset on myös kiellettyjä, kortissa ei saa esiintyä perheen lapset eikä lemmikit ja mieluummin ei mitään itse askarreltuakaan, koska siitä tulee vain suotta syyllinen olo kun sen heittää roskikseen).

Pääsisitte paljon helpommalla niin ei tarvisi joka joulu tehdä näitä avauksia tänne eikä oksennella postilaatikolla, kun alatte voida pahoin nähtyänne koiranne nimen kirjekuoressa.

voi että.. kai jokainen voi heittää kortit suoraan roskiin jos se tekee pahaa, mie ootan jokapäivä innolla postia et millaisia kortteja tulee, olen myös säästänyt joitakin viimevuosien kortteja, oli aika jännä huomata esim. seuraavanlainen ilmiö ,

ensin luki:- hanna

seuraava vuonna: -hanna ja janne

sitten ; hanna, janne ja musti-hauva

sitten: hanna, janne, erika-vauva ja musti

sitten: lapsia lisää, koira pois ja harmittavan usein oli sitten tullut myös ero...

miettikääpä omaa tai tuttujen elämää, tuntuu et kaikki junnaa paikoillaan, mut tosiaan kun luki ne kortit niin huomas miten monen elämä on muuttunut vuosittain...

Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti:
voi että.. kai jokainen voi heittää kortit suoraan roskiin jos se tekee pahaa, mie ootan jokapäivä innolla postia et millaisia kortteja tulee, olen myös säästänyt joitakin viimevuosien kortteja, oli aika jännä huomata esim. seuraavanlainen ilmiö ,

sitten: lapsia lisää, koira pois ja harmittavan usein oli sitten tullut myös ero...

miettikääpä omaa tai tuttujen elämää, tuntuu et kaikki junnaa paikoillaan, mut tosiaan kun luki ne kortit niin huomas miten monen elämä on muuttunut vuosittain...
Mie taas huomasin, että hiton moni menee MUUTTAMAAN vuoden aikana, ja mulla ei näköjään oo mitään logiiikkaa säästää niitä muuttoilmoituskuoria, joten hittovie saa viimetipassa niitä tiedustella numeropalvelusta yms.

"nolo"

Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti:

Mie taas huomasin, että hiton moni menee MUUTTAMAAN vuoden aikana, ja mulla ei näköjään oo mitään logiiikkaa säästää niitä muuttoilmoituskuoria, joten hittovie saa viimetipassa niitä tiedustella numeropalvelusta yms.

"nolo"

toi on toinen joo, tai sit niit kortteja on samalta henkilöltä ILMAN päivämääriä niin monta et ei tiedä mikä olis se viimeinen

Yhteistyössä