Osaan leipoa, mutta eipä tuu paljon muulloin tehtyä ku synttäreille... Enemmin pitäis varmaan saada aikaiseks :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja Verokarhu laiskana:Mä en leivo, ei oo nuo kyökkihommat mun juttu. Ne kamalat tiskivuoret ja sotku mikä leipomisesta tulee.. yöks... Jos on jotain juhlia niin niihin vaivaudun mutta vapaaehtoisesti en leipomaan rupea.
Siis mitä nää tiskivuorijutut on? Meillä on kyllä tiskikone, mutta en mä sitä leivontakulhoilla täytä! Teen yhden työvaiheen kerrallaan, tiskaan astian ja mahd. jatkan siihen samaan. Eikä ole tiskivuoria vaan ihan siisti keittiö leipomisen jälkeen.![]()
Se on organisointikysymys eikä sen takia kannata leipomatta jättää!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja Verokarhu laiskana:Mä en leivo, ei oo nuo kyökkihommat mun juttu. Ne kamalat tiskivuoret ja sotku mikä leipomisesta tulee.. yöks... Jos on jotain juhlia niin niihin vaivaudun mutta vapaaehtoisesti en leipomaan rupea.
Siis mitä nää tiskivuorijutut on? Meillä on kyllä tiskikone, mutta en mä sitä leivontakulhoilla täytä! Teen yhden työvaiheen kerrallaan, tiskaan astian ja mahd. jatkan siihen samaan. Eikä ole tiskivuoria vaan ihan siisti keittiö leipomisen jälkeen.![]()
Se on organisointikysymys eikä sen takia kannata leipomatta jättää!![]()
tässä on varmaan mun ongelmajaksan tehdä yhden asian kerrallaan, jos leivon niin leivon, tiskaan sitten myöhemmin. josta päästäänkin siihen etten voi sietää niitä tiskejä joten en myöskään leivo
makes sense
![]()