leivotaan pakkaseen, mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tällästä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En vielä leipois mitään mutta varmaan myös joulupullat tekisin lokakuun lopulla pakastimeen ihan varmuuden vuoksi. Ja just kuivakakkuja vierasvaraksi.

Muutaman annoksen makaronilaatikkoa/ kanapastavuokaa/ lasagnea tai jotain vastaavaa laatikkoruokaa laittaisin kans.

Mä en tekisi välttämättä muuta kuin sämpylöitä :D
Kaikkea muuta saa kyllä sitten tehtyä kun vauva on maailmassa - saa niitä vehnäsiä kaupastakin ja ruokaa voi tehdä isi :snotty:

Mikään ei ole niin pahaa kuin pakkasesta otettu makaroonilaatikko :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Kaikkea muuta saa kyllä sitten tehtyä kun vauva on maailmassa - saa niitä vehnäsiä kaupastakin ja ruokaa voi tehdä isi :snotty:

Makuasioita joo.

Monia juttuja saa kaupastakin, mutta aina ei oo kiva syödä eineksiä. Vähän aikaa ne on oikein oivallinen apu. Riippuu hirmu paljon myös vauvasta ja äidistä mitä sitä jaksaa pienen kanssa tehdä. Minä nukuin melkein kaiken ajan minkä pystyin, toisilla taas on melkeinpä tylsää.

Lihapullia, jauhelihapihvejä ja sämpylöitä. Pullaa kun en osaa leipoa niin että se olisi oikeasti hyvää niin en sitä tekisi. Vierasvaraa en tarvinnut ollenkaan kun vauva oli syntynyt koska kaikki vieraat toivat itse mukanaan pullat yms :D anoppi toi vielä niin paljon että siitä sitten pakasti osan :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:

Makuasioita joo.

Monia juttuja saa kaupastakin, mutta aina ei oo kiva syödä eineksiä. Vähän aikaa ne on oikein oivallinen apu. Riippuu hirmu paljon myös vauvasta ja äidistä mitä sitä jaksaa pienen kanssa tehdä. Minä nukuin melkein kaiken ajan minkä pystyin, toisilla taas on melkeinpä tylsää.

Ovat joo maukasioita ja sanoinkin miten mä tekisin.
Mä yritän vaan mennä vähän helpommalla, esmes vieraille ei tarvitse olla isot tarjottavat ja meillä mies on tehnyt alussa ruuat.
Mulla lapset ovat tulleet sektiolla ja olen ollut helvetin kipeä, en siis todellakaan kestinnyt vieraita :snotty:

Yhteistyössä