Leipurin palkka ja työ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
katso elintarviketyöläisten liiton sivuilta. selry.
Ei ole pelkästään yötyötä.Riippuu missä on töissä ja mitä tekee. 10 vuotta leipurina ollut ja kaikki kokeiltu. Raskasta hommaa on mut mä tykkään. Tosin nyt olen käytännön syistä kotona kun on niin hankala yhdistää se työ,perhe ja miehen työ.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja sulla leipuri on varmaan siitä palkasta jotain tietoa???
Vaikuttaa kuitenkin kaikkeen..

Mä en nykyistä palkkaa tiedä. Ja se riippuu ihan tehtävästä ja työkokemuksesta. Katso sieltä http://www.selry.fi/.

Työaika ainakin pienemmissä leipomoissa alkaa kolmelta yöllä. Palkasta en osaa sanoa muutakuin, että joskus kuulin että yötunneista ei saisi enää tuplapalkkaa..?? Ennen siis on saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilona:
Työaika ainakin pienemmissä leipomoissa alkaa kolmelta yöllä. Palkasta en osaa sanoa muutakuin, että joskus kuulin että yötunneista ei saisi enää tuplapalkkaa..?? Ennen siis on saanut.

Ainakin vielä vähän aikaa sitten eräässä suurimmista leipomoista sai tuplapalkan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilona:

Mä menin paistajana yhdeksi töihin ja viitenä aamuna viikossa. Seuraavana viikkona olin leivän tekijänä ja menin kolmeksi ja sit seuraava viikko oli neljän tai kuuden aamu. Pitemmän päälle tosi haastavaa herätä aina yöllä ku ei sit oikeen pystyny päivällä nukkuun kunnolla. Ja lapset toi lisä haasteen hommaan vielä. Ja jos sairastu ja mies oli iltavuorossa niin ei mies saanu jäädä hoitamaan sairasta lasta ko olihan äiti päivällä kotona:o
Mä kävin koko ajan ylikierroksilla niin kauan ko alettiin tekeen ositaista päivä ja iltavuoroa.

Yhteistyössä