T
tossuliini
Vieras
Aattelin tänään tehä pullataikinan kun halusin kokeilla niitä kierrepullia joihin tulee sitä vaniljakreemiä ja nyt oon kauhukseni huomannut ettei mulla ole muuta rasvaa laittaa pullataikinaan kuin tota vihreää Floraa. Onkohan se hyvä juttu vai oliskos öljy parempi pullataikinassa? En muistanut ostaa leivontarasvaa tai juoksevaa kun kävin eilen kaupassa ja rahat on pikkasen vähissä ettei edes riittäisi kumpaankaan.