Leikkiseuraa 5 v pojalle Oulusta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pk

Uusi jäsen
30.04.2012
1
0
1
Asumme kovin vähälapsisella alueella Oulussa ja kesällä 5 v täyttävä poikamme kaipailisi kovasti seuraa samanikäisistä pojista ja miksei tytöistäkin. Olen itse osittain hoitovapaalla, joten kahvittelu/puistoseura olisi äidillekin tervetullutta! Meillä on myös 2-vuotias tyttö.
 

Yhteistyössä