Leikkikenttätoiminta Seinäjoella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruttu

Vieras
Ollaan uusia paikkakunnalla ja yllättäen kunnan väki on lomalla tai muuten kiireissään, etten ole ketään edes puhelimeen saanut.

Osaisko joku tuosta kertoa jotain? Sen tiedän, että on maksutonta ja omat eväät pitää ottaa mukaan. Mutta voiko sinne lapsen viedä milloin vaan ja hakea pois milloin vaan? Vai pitääkö siellä olla se klo 10-15.. Meillä lapsi on kovasti kavereita ja toimintaa vailla, kun entiset jäivät vanhalla asuinpaikalle.

Ainakin sillä kentällä, minne mä lapseni vien (Kultavuori), lapsen saa viedä ja hakea oman aikataulunsa mukaan sen 10-15 välillä. Eli ei tarvi olla koko aikaa. Minne oot viemässä?

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Ainakin sillä kentällä, minne mä lapseni vien (Kultavuori), lapsen saa viedä ja hakea oman aikataulunsa mukaan sen 10-15 välillä. Eli ei tarvi olla koko aikaa. Minne oot viemässä?

Mitä todennäköisimmin samalle kentälle :) Onko siellä ollut paljon lapsia ja minkä ikäisiä, osaatko sanoa?

Alkuperäinen kirjoittaja ruttu:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:

Mitä todennäköisimmin samalle kentälle :) Onko siellä ollut paljon lapsia ja minkä ikäisiä, osaatko sanoa?

Jopa 20-30 lasta on ollut päivää kohti. Ohjaajia on 3. Viimeksi kun oma poikani oli siellä niin puolet lapsista oli koululaisia. Just tänä aamuna kyselin pojalta, haluaisko mennä tänään sinne :D

Alkuperäinen kirjoittaja ruttu:
Oho, siellähän lapsia piisaa! Ehkä me siis jonain päivänä (tai siis lapsi ) uskaltaudumme joukkoon mukaan :)

meillä poika käy vain satunnaisesti silloin tällöin siellä. Minkä ikäinen lapsesi on?