Leikkiikö tämä mies mun kanssa? Mitä teen? Auttakaa nyt mua, kun en itse pysty nyt ajattelemaan järkevästi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "unnajunna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä juttelisin sen miehen kanssa. Oikeasti, ootte tavannut ekan kerran SYYSKUUSSA! Eli en mä näe, että toi deitti/flirtti vielä mikään iso ongelma on.. Välttämättä. Enemmän saat selville tämän illan keskustelusta.

Mä olen ihan kauhea mutta varmaan laittaisin viestiä sillä feikkiprofiililla... Tulisi taatusti rehellinen vastaus sieltä eikä tarvisi miettiä enää, olisi lopputulos kumpi tahansa.

Mies voi kyllä puhua itsensä kuiville tuosta deitistäprofiilistaan, flirttailuistaa yms...
Mutta luottaminen on vaikeaa.. Siis onhan mahdollisuus, että miestä nyt kaduttaa ja ehkä yön miettinyt asioita, tajunnut mokanneensa ja ehkä miettii, että oikeasti haluaa vain minut.. Onhan tuohonkin pieni mahdollisuus? Mutta se, että saan varmuuden onko mies tosissaan.. Se on toinen stoori...

Voin kuvitella tilanteen. Ap on nuori ja kolhittu ja ei ymmärrä, että mikään suhde ei lähde käyntiin marisemalla ja vanhoja vaikeuksia miehelle analysoimalla ja tenttaamalla. Ero-ongelmat ja liiallinen kiltteys ja takertuvuus pitäisi ensin selvittää ja sitten terveeltä pohjalta lähteä suhteeseen. Nyt kaikista miehistä on vaarana tulla "hyväksikäyttäjiä", koska heidän pitäisi olla varmoja tunteistaan jo alkumetreillä. Nykyinenkin on jo tullut vissiin johtopäätökseen, että elämäniloisempaa seuraa olisi kiva saada.

Ei voi tietää. Hyvä puoli on, että hyvääkin on. Huono puoli on, että etsii muutakin ja voisi ajatella että salaa sen tulevaisuudessa tarkemmin, jos ei halua sinun siitä tietävän. Itse saattaisin jäädä katsomaan tilanteen, mutta mitään suuria ratkaisuja ei miehen eteen kannata tehdä.

Mies vaan vaikuttaa niin mun tyypiltä ja luoja hän on ihana! Mä toivoin kovasti, että tästä jutusta tulisi jotakin.
Mutta tuo eilinen juttu oli niin show stopper...
En haluaisi luovuttaa. Ymmärrän, että 80% todennäköisyydellä mies on peluri. Jää se 20% mahdollisuus.... Mies on sen arvoinen, että selvitän kannattiko. Mutta... Huoh... Vaikeaa.

Muutaman sinkku ystävän painostuksesta liityin sellaseen minäkin. Samat ukot kirjotteli kaikille tyyliin eka sellanen kenet haluu tavata yms. Tosi moni kertonnu törmänneensä just tohon että vaikka jo seurustellaan jonkun kanssa niin silti roikutaan palstoilla,,täsmälleen että ihan kivaa on mutta katon vielä että tärppääkö parempi kun napin painalluksella voi ettiä. Muutamat rehvit kävin ja totesin että ei mun juttu,,,ihmisiä plärätään läpi kun esitteitä. Ja myönnän että todella koukuttavaa. Osa ystävistä istuu nenät ruudussa aina kattomassa mitä tarjolla,,,

[QUOTE="Unnajunna";29217708]Mies vaan vaikuttaa niin mun tyypiltä ja luoja hän on ihana! Mä toivoin kovasti, että tästä jutusta tulisi jotakin.
Mutta tuo eilinen juttu oli niin show stopper...
En haluaisi luovuttaa. Ymmärrän, että 80% todennäköisyydellä mies on peluri. Jää se 20% mahdollisuus.... Mies on sen arvoinen, että selvitän kannattiko. Mutta... Huoh... Vaikeaa.[/QUOTE]
Älä sorru tuollaisiin peluri-kuvitelmiin, vaan onhan se selvä, että kaikista suhteista ei aina vaan tule mitään. Saa sitä silti yrittää, kunhan ei toisille valehdella ja ei vedätetä/ takerruta ikuisesti, jos suhde ei toimi.

No mä roikun deitissä edelleen. Tapailen aika tosissani miestä. En edes tapaisi deitin kautta muita miehiä. Ihan hauska höpöttää ja flirtit kohottaa itsetuntoa, kun mulla kuvakin näkyy.
Saatan jutella niitä näitä ajankuluksi ties kenen pera 50v kanssa.

Kun mun maksettu aika loppuu kuun lopussa, poistan profiilin.

Kokemuksesta tiedän, se on tosi koukuttavaa tuo nettideittailu. Tuntuu kivalta viestitellä naisten kanssa huomata olevansa kiinnostava. Saa vaihtaa ajatuksia monien naisten kanssa ja saa vastakaikkua.
Siitä on tosi vaikea yhtäkkiä irrottautua vaikka joku spesiaalimpi löytyykin. Varsinkin kun vielä ei olla saman katon alla vaan tavata. Oisko tässäkin tälläisestä kyse. Eihän tuo oikein ole, mutta miehellä voi silti olla vakaat aikomukset sinun kanssa, mutta ei ole pystynyt lopettamaan tuota nettiflirttailua.

Sinuna ap ainakin itse laittaisin viestiä feikkiprofiilin kautta miehelle, siinä mies ei ainakaan valehtele jos vastaa, homma olisi sillä selvä eikä tarvisi enää jossitella.
Sen sijaan jos yrität jotain keskustelua viritellä niin mies todennäköisesti kiistää ja selittelee (itsekkin epäilet peluriksi) tai ainakin ahdistuu ja pitää sinua epätoivoisena ja epävarmana tyttönä (teillähän taisi olla paljon ikäeroakin)

[QUOTE="Unnajunna";29218037]Hirveän vaikea tilanne.. No illalla kun päästään juttelemaan, niin ehkä selviää enemmän.[/QUOTE]

Tossa mitään vaikeeta oo.
Sä oot vaan epätoivonen etkä suostu uskomaan ettei mies ole tosissaan sun kanssasi.
Sama sillä onko mies peluri vai mikä on, mutta se on 100% varmaa ettei mies ole suhun kunnolla ihastunut.
Säälittävää.
Ihan sama mitä sulle sanoo, et vaan suostu kohtaamaan totuutta.

[QUOTE="Unnajunna";29219463]Pääsin juuri iltavuorosta kotiin ja mies on tulossa pian käymään mun luona. Onko kellään viime hetken vinkkejä? :)[/QUOTE]

No älä ole hyökkäävä, mutta älä liian aneleva/lässyttäväkään. Sellainen jämäkän asiallinen. Mun mielestä kerrot tunteistasi ihan avoimesti. Ehdottomasti sun on sanottava, että sua loukkasi suuresti, kun sait tietää, että miehellä on edelleen se profiili siellä ja perustelet miksi loukkaannuit.
Annat miehelle vapauden valita ja tehdä päätöksensä. Kerrot, että edellytys tapailunne jatkuvuudelle on se, että profiili poistuu tänä iltana.

Tuo mitä muutkin neuvoivat: Pyydät miestä vakuuttamaan sulle, miksi haluaa pysyä kanssasi. JOS mies on tosissaan, niin hän kyllä vakuuttaakin tosissaan.

Zemppiä AP!!! Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Asiat menee, niinkuin on tarkoitus. ÄLä yritä liikaa..suuntaan tai toiseen.
Tulepa kertomaan sitten, miten kävi! :) Palstaraati odottaa...

Yhteistyössä