Leikin tänään 3 tuntia peräkärryn kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Jumankauta ei oo heleppoo :snotty: Siis traktorin ja peräkärryn. Peruuttelin ja se on ihan hiton hankalaa hahmottaa mihin sitä pitää kääntää. Lopussa se meni jo siedettävästi mutta ei mitenkään kovin hyvin. Meillä on näyttö missä se kärry pitää peruuttaa todella pieneen tilaan, mitähän siitäkään tulee? :whistle: Miä oon vähän blondi kun en vaan tajua sitä |O :D

Mun yksi kaveri antoi ihan superhyvän vinkin peräkärrytreeneihin. Etsit käsiisi leikkitraktorin tai -auton. Sellaisen, jossa kääntyy pyörät. Mielellään vielä radio-ohjattavan. Ja kärryn tietty. Sillä kun harjoittelet, niin alkaa sujua. Sen jotenkin tajuaa, kun näkee niiden pyörien ajoradat hiljaisessa vauhdissa ja kaikki yhtä aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äksypöksy:
Mun yksi kaveri antoi ihan superhyvän vinkin peräkärrytreeneihin. Etsit käsiisi leikkitraktorin tai -auton. Sellaisen, jossa kääntyy pyörät. Mielellään vielä radio-ohjattavan. Ja kärryn tietty. Sillä kun harjoittelet, niin alkaa sujua. Sen jotenkin tajuaa, kun näkee niiden pyörien ajoradat hiljaisessa vauhdissa ja kaikki yhtä aikaa.

Pitää kattoa jos pojalta löytyy tuollainen. Se traktori ei tuota ongelmaa enää eikä peräkärrykään eteenpäin ajettaessa mutta se peruuttaminen :snotty:

Voi kuules, tiedän tunteen. Itse olen todella onneton peruuttelemaan kärryn kanssa ja yritän välttää viimeiseen asti paikkoja jossa on ahdasta. :whistle:Varsinkin pimeässä on tuskaa yrittää pakitella.

Tarkoitus on ollut mennä johonkin aukealle paikalle opettelemaan peruuttamista, mutta aina sekin on jäänyt. Yritän vaan aina ottaa varman päälle ja välttää peruuttamista, varsinkin kun kuskattavana on eläviä otuksia.

Muoks. Sori, eipäs minulla ole traktorin kanssa pakittelemisesta kokemuksia :ashamed:

Joo miä teen kans koulussa nuo pakolliset ja jätän suosiolla konehommat niille jotka osaa. Miä inhoan ja pelkään niitä vehkeitä. Tuo näyttö on kaikkien tehtävä mutta sen jälkeen en koske noihin ollenkaan :snotty: Tänäänkin olis pitänyt yleisen tien yli ajaa se traktori pois ja miä nostin käteni ja jätin sen homman opettajalle :D Toisaalta se olis kiva hallita ettei tarttis aina kieltäytyä jos niillä pitää jotain tehdä :/

Yhteistyössä