Lehvä katto, sammal matto

  • Viestiketjun aloittaja Tuulentupa
  • Ensimmäinen viesti
Tuulentupa
Jatkoa aiemmin julkaistulle tarinalle Kielletty hedelmä.
___________________________________________________

Millalla oli kissan päivät. Hän makasi kesäisessä aamuauringossa laiturilla kesämekossaan ja nautti olostaan. Vajaata viikkoa aiemmin hän oli kuullut Matiaksen puhuvan mökille lähdöstä kaveriporukalla ja manguttuaan aikansa ja vanhempienkin vähän patistettua hän oli päässyt mukaan. Millan motivaatiota ei suinkaan ollut heikentänyt se, että Matiaksen, tämän tyttöystävän Lotan ja muutaman parin yhteisen ystävän lisäksi myös Elias kuului mökille lähteneeseen porukkaan.
Siitä unohtumattomasta saunaillasta oli kulunut nyt jo kuukausi. Milla ja Elias olivat soitelleet paljon ja nähneetkin joitakin kertoja. Molempien tunteet olivat selkeytyneet ja voimistuneet. Mutta Matiakselle kumpikaan ei ollut uskaltanut kertoa. Se oli tehnyt näistä muutamista päivistä mökillä myös piinaavia. Etenkin Elias olisi halunnut kaapata Millan syliinsä ja suukottaa tätä vähän väliä, mutta ainoat hellyydenosoitukset toisilleen he olivat voineet osoittaa vain nopeasti ja piilossa. Ja aivan liian harvoin.
Nyt Elias istui mökin kuistilla ja katseli laiturilla makaavaa Millaa. Kuinka hänen olisikaan tehnyt mieli maata Millan vieressä, kietoa käsi tämän hartioille ja puhaltaa ilmaa korvaan. Mutta täällä hän istui kaukana tytöstään vain unelmoiden. Silloin Matias talsi ulos mökistä ja istuutui viereiseen tuoliin. "Siunaantui aika hehkeät säät meille." "Niinpä." "Milla ainakin nauttii auringosta ihan täysin siemauksin tuolla laiturilla." "Siltä vaikuttaa."
Pojat istuivat hetken hiljaa ja sitten Matias kysyi: "Kuule Elias, mun pitää kysyä sulta yhtä asiaa, tuohon Millaan liittyen." "Niin?" Elias kysyi varautuneena. "Kun olen ollut huomaavinani jotain teidän välillä viimepäivinä. Ja puhuttiin eilen illalla siitä Lotan kanssa ja se oli huomannut saman." "Mitä sä tarkoitat?" "No, me ollaan huomattu, kuinka sä jäät helposti katsomaan Millan perään ja jännityt selvästi aina kun se tulee lähelle. Eikä voi sanoa, etteikö Millakin reagoisi samalla tavalla sun seurassa." "Niin." "Eli siis onko teidän välillä jotain juttua?"
Elias oli hetken hiljaa. "Mä en tiennyt, että se oli noin selvää." "Kun teitä pari päivää kattelee, niin on aika helppoa yhdistää langanpäitä." "Me ollaan soiteltu ja tapailtu suunnilleen kuukausi, siitä saunaillasta asti." "Ai, mitä silloin tapahtui, eikös me saunottu ihan poika porukalla?" "Joo, mutta te puhuitte aika paljon armeijajuttuja, enkä mä oikeastaan jaksanut jossain vaiheessa enää kuunnella ja lähdin hakemaan lisää kaljaa. Silloin mä törmäsin Millaan ja jäin juttelemaan sen kanssa. Jossain vaiheessa vaan tajusin, että siinä tytössä on jotain ihan ainutlaatuista. Sen jälkeen ollaan soiteltu ja nähty pari kertaa... Sulla on aika ihana sisko, Matias."
"Niin on." Matias oli hetken hiljaa. "Ja aika loistava paras kaverikin. Sä taidat olla ihan vakavissasi tuon Millan suhteen, vai?" "Joo, taidan olla." "Mä tiedän, että sä oot hyvä jätkä, mutta sä tiedät, ettei sillä ole mitään merkitystä, jos sä satutat tahallasi Millaa." Elias nyökkäsi hitaasti. "Mutta niin kauan kun sä kohtelet Millaa hyvin, mä olen vaan onnellinen teidän puolesta. Milla olisi voinut valita paljon huonomminkin." Matias katsahti Eliakseen ja hymyili.
Silloin Milla hypähteli ylös rinnettä paljain jaloin. "Huomenta!" Milla sanoi iloisesti. "Huomenta siskoseni." Milla meni eteiseen ja palasi hetken kuluttua isot haisaappaat jaalassaan ja pieni muoviämpäri kädessään. "Mä menen keräämään mustikoita, voidaan sitten tehdä illemmalla piirakkaa." "Kuulostaa hyvältä", Matias totesi.
Milla lähti tanssahtelevin askelin kohti metsän reunaa ja Elias jäi katsomaan Millan perään, kun Matias tokaisi "Noh, mene nyt edes sen mukaan." Silloin Elias havahtui ja ponnahti nopeasti tuolista ylös. Hän kiskaisi kengät jalkaansa ja kiirehti tytön perään. "Milla odota", Elias huudahti. "Mä tulen mukaan." Milla seisahtui ja jäi hymyillen odottamaan, että Elias saavuttaisi hänet. "Kiva saada seuraa."
Milla ja Elias kävelivät rinnakkain, kunnes olivat turvallisesti metsän suojissa. Silloin Milla pysähtyi ja tarttui Eliasta kädestä. Hän kurottautui antamaan Eliakselle pitkän, hellän suudelman. Suudelman jälkeen Eliaksen huulille nousi kiusoitteleva hymy, ja hän kysyi: "Eikös meidän pitänyt kerätä mustikoita?" Milla antoi nopean pusun Eliakselle ja naurahti: "Piti, siksihän me ollaan metsän parhaalla mustikkapaikalla." ja kyykistyi keräämään marjoja viereisestä mättäästä. Elias jäi seisaaltaan katselemaan kyyristynyttä Millaa, kunnes tämä Milla käänsi päätään ja tokaisi hymy huulillaan: "No, mies, eikös tänne tultu mustikoita poimimaan."
Elias kyyristyi oman mättään ylle ja alkoi hänkin kerätä mustikoita. Hän ei kuitenkaan saanut silmiään irti Millasta, joka poimi marjoja hämmentävän keskittyneesti, siirtyen mättäältä toiselle. Lopulta Elias ei enää malttanut jättää Millaa rauhaan ja heitti tätä mustikalla. Se osui Millaa hartiaan ja tyttö hymähti. Toinen mustikka meni ohi, mutta kolmas osui Millan korvaan. Se sai tytön katseen kääntymään, mutta vain hetkeksi. Elias heitti vielä pari mustikkaa ja sen jälkeen Millan huomio oli kääntynyt kokonaan häneen. Milla nousi ja lähti viekkaasti hymyillen kohti rauhanhäiritsijäänsä. Myös Elias nousi ja alkoi kävellä takaperin Millaa pakoon.
Tätä huvittunutta ajojahtia jatkui hetken kunnes Milla tavoitti Eliaksen. Silloin Elias kompastui ja veti Millankin mukanaan pehmeän sammaleen ja itsensä päälle. Molemmat hihittivät ja muutamia suudelmia vaihdettiin. "Mulla on ollut ikävä sun lähelle" Milla sanoi. "Niin mullakin sun." "On ihan kamalaa kun ei voi tulla sun syliin, vaikka oot kokoajan ihan lähellä." "Niin on. Mutta tästä eteenpäin sä voit tulla mun syliin milloin vaan." "Voinko?" Milla kysyi hämmentyneenä. "Mä puhuin äsken Matiaksen kanssa. Se ja Lotta olivat nähneet meidän läpi. Ja Matiakselle tää on ihan okei." "Ihanaa. Mitä sä sanoit sille? Et kai sentään kertonut." "En. Mä sanoin, että me ajauduttiin juttelemaan sinä iltana." Milla naurahti. "Hyvä tietää. Vai että niin siinä siis kävi. Mulla kun on ihan erilaiset mielikuvat siitä illasta." Milla puri kiusoittelevasti huultaan.
Silloin Elias tarttui Millan kasvoihin ja antoi tälle pitkän, vaativan suudelman. Sitten toisen ja kolmannen. Samaan aikaan Millan kädet alkoivat vaeltaa pitkin Eliaksen kehoa. Pian toinen käsi eksyi Eliaksen shortsien reunaan ja hivuttautui housujen sisään. Siellä se alkoi hyväillä Eliaksen elintä ja ei mennyt aikaakaan, kun Milla tunsi sen paisuvan. Milla kietoi sormensa sen ympärille ja liu'utti kättänsä hitaasti edestakaisin. Välillä hän puristi enemmän välillä oli niin hellä, että Elias saattoi hädin tuskin tuntea käden. Liike kiihotti Eliasta todella paljon, eikä mennyt aikaakaan, kun hänen miehuutensa oli paraatikunnossa.
Silloin Milla veti hitaasti Eliaksen shortseja alaspäin ja päästi elimen ponnahtamaan vapaasti pystyyn. Hän kietoi jälleen kätensä sen ympärille ja hiveli sitä hitaasti. Sitten Milla päätti tehdä jotakin, mitä ei ollut ennen tehnyt. Hän laski huulensa Eliaksen kalulle ja suuteli sitä. Sitten hän antoi sen liukua hieman sisään huuliensa välistä. "Haluatko sä varmasti tehdä tän?" Elias kysyi iloisesti yllättyneenä. Vastaukseksi Milla antoi kalun liukua syvälle suuhunsa. Hitaasti Milla antoi päänsä liikkua ylös ja alas samalla hellästi imien. Samalla Millan käsi hankasi kalun tyveä.
Elias oli niin haltioissaan, ettei mennyt kuin hetki, kun hän jo voihki nautinnosta. Pian Elias joutui pysäyttämään Millan. "Mä en halua tulla vielä." Milla antoi vielä hellän pusun kalulle, mutta jätti sen sitten rauhaan. Sen sijaan Elias kallisti Millan vuorostaan selälleen sammalille ja nosti tämän mekon helmaa. "Ohhoh, neitihän on ihan puolipukeissa" Elias totesi ilahtuneena huomatessaan, ettei Milla ollut pukenut alushousuja lainkaan. "Ei kai sitä täällä luonnonhelmassa tarvitse olla turhan tarkka."
Eliaksen sormet liukuivat Millan hävylle ja tunsivat sen jo hieman kostuneen. Hitaasti Elias alkoi hieroa kumpua. Milla levitti jalkojaan ja Eliaksen sormet löysivät pian klitoriksen, jota ne kevyesti hieroivat. Milla hymyili nautinnollisesti ja kostui hetki hetkeltä enemmän. Eliaksen sormet vaelsivat vaginan suulle ja kaksi niistä liukui hitaasti Millan sisään. Niillä Elias alkoi hitaasti hieroa vaginan etuseinää, etsien g-pistettä. Kun oikea kohta löytyi, kuuli Elias Millan inahtavan nautinnosta. Elias alkoi hieroa pistettä hellästi sormin ja samanaikaisesti hänen peukalonsa hyväili klitorista. Elias halusi saada Millan tulemaan. Pian taitava kosketus saikin Millan voihkimaan nautinnosta, lisää vaatien.
Sitten, kun Eliaksen sormet olivat jo väsymässä, alkoi Millan vagina hitaasti supistella. Silloin Elias veti hitaasti sormensa pois. Hän käännähti selälleen ja nosti Millan päällensä. Hän piteli Millaa lantioilta kiinni ja ohjasi jäykän elimensä vaginan suulle. Hitaasti Milla istui alas ja Elias saattoi tuntea vaginan hellän supistelun. Milla alkoi liikkua hitaasti ylös ja alas Eliaksen ohjatessa häntä lanteista kiinni pitäen. Elias ohjasi Millaa hieman kierteiseen liikkeeseen ja kalu hankasi kiihottavasti vaginan etuseinämää, saaden supistelut voimistumaan.
Lopulta Milla tavoitti huippunsa ja vagina supisteli voimakkaan rytmikkäästi. Sähkö kulki läpi hänen koko vartalonsa ja Millan pää retkahti taakse hänen voihkiessa nautinnosta. Millan kliimaksin näkeminen ja tunteminen vei Eliaksenkin nautinnon huipulle ja muutaman pitkän, hitaan työnnön jälkeen hänkin tavoitti täyden kliimaksin. Elias voihkaisi ääneen sperman purkautuessa Millan sisään.
Hetken kuluttua Milla nousi Eliaksen veltostuneen elimen päältä ja laskeutui Eliaksen viereen sammalille. Milla voihki yhä, sillä vähitellen heikkenevät nautinnon aallot kulkivat yhä hänen lävitseen. Elias käänsi Millan kasvot itseensä päin ja suuteli tätä kiihkeästi. Milla käännähti jälleen nojaamaan Eliaksen rintakehään ja anoit tälle muutamia pitkiä, helliä suudelmia. "Milla.." Suudelma. "Niin?" Suudelma. "Mä pidän susta tosi paljon. Mä en osaa ajatella ketään muuta." "En mäkään." Jälleen suudelma, jonka jälkeen Millan kasvoille ilmestyi onnellisen ilkikurinen hymy. "Tarkoittaako tää, että mä saan kutsua sua mun poikaystäväksi?" "Ainoastaan sillä ehdolla, että mä saan kutsua sua omaksi tytökseni." "Sovittu."
Milla antoi Eliakselle viimeisen pitkän suudelman ja käpertyi sitten tämän kainaloon. Elias silitti hellästi Millaa. "Pitäisiköhän meidän kerätä vielä niitä mustikoita?" "Pitäisi, muuten ei kyllä saada mustikkapiirakkaa." He kuitenkin makasivat vielä hetken sylityksin omassa pienessä vihreässä pesässään. Lopulta he nousivat ja jatkoivat mustikoiden poimintaa.

Myöhään saman päivän iltana Matias ja Lotta viettivät aikaa mökin kuistilla. Porukka oli hajaantunut kuka minnekin ja Lotta otti kuvaa kahdesta laiturilla istuvasta ihmisestä, joiden toisiinsa kietoutuneet silhuetit heijastuivat kauniisti sinistä järvenpintaa vasten. "Aika suloisia nuo kaksi." "Kieltämättä, vaikka kyllähän se vielä vähän omituiselta tuntuu." "Muttei tuollaisia kyyhkyläisiä voi kovin pahasti kieroon katsoa." Lotta istahti Matiaksen kainaloon. "Oliko sulla joku erityinen syy ottaa niistä kuva juuri nyt?" "Emmä tiiä. Hetki vaan oli kaunis ja voihan sitä olla, että sille tulee vielä muistoarvoa."

Mökin jo hiljettyä Elias ja Milla hiipivät hekin sisään. Yhdessä he kiipesivät ylös Millan parvelle ja käpertyivät patjalle. Ja siihen he nukahtivat sylitysten, yhdessä, ensimmäistä kertaa.
 
  • Tykkää
Reactions: AZZAWANG
tuulentupa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 16:06 vieras kirjoitti:
Itku tuli kun luin (ei ehkä toivottu reaktio) ja haikeus entisten aikojen perään... Ruusuja kirjoittajalle! :flower:
Kiitos ruusuista. Olen erittäin otettu, jos kirjoitukseni on herättänyt noin vahvoja tunteita.
 

Yhteistyössä