Lehtikauppias soitti,tarjosi Aku Ankkaa "tosi halvalla"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aamu

Vieras
sanoin nätisti että juuri tällä hetkellä ei ole varaa tilata mitään lehteä. Lehtikauppias,nuorehko mies,inttääettä lehti on kuitenkin nyt tosi halpa.
Sanoin etten nyt tällä kertaa ota kun ei lapsetkaan vielä sitä aku ankkaa osaa lukea.
Ja taas alkoi,mutta kun tää on nyt niin ja niin halpa,voihan sen säästää lapsille. Mietin jo että puhelu tulee kestämään ikuisuuden. Sanoin että en ota siltikään. Tää myyjä sanoi sitten että "on siinäkin huono ihminen kun ei köyhää opiskelijaa tue" ja iski luurin korvaan.

Mulle tuli jotenkin kauheen paha mieli tuosta. Siis mulla on mies aamusta iltaan töissä että mulla ois mahdollisuus olla lasten(4kpl) kotona siitä syystä,että meillä on yksi lapsista erityislapsi ja tarvitsee erityishoitoa,terapiaa yms. Sitten soittelee vielä joku lehtimyyjä joka haukkuu kun en pidä aku ankkaa elämäni tärkeimpänä lehtenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
mie soittasin takasi onko se ny sanoma magazinesin lehti ja antasin tulenkatkusta palautetta tollasesta myyjästä

Niin,en tiedä yhtään mistä soitti,numero oli kännykkänumero ja se alku meni kokonaan ohi kun sanoi kuka on ja mistä soittaa. Tai no onhan mulla se numero varmaan vastatuissa puheluissa vielä.

Ap, mulle kävi melkolailla samoin vuosia sitten. Miesmyyjä soitti, että tilaapas nyt Nalle Puh -lehti lapsille, sanoin että en kiitos tilaa, olin ystävällinen. Hän siellä intti ja lopulta sanoi: "Etkö tosiaan halua lastesi lukevan yhtään mitään" tms, en ihan tarkkaan muista ja paiskasi luurin korvaani. Siitä jäi todella paha mieli. Olin vielä sanonut, että kirjastossa kyllä voimme sitten lehtiä jne lukea, jos tarvitsee. Meillähän on aina ollut salainen numerokin, niin sitten sekin lisäsi kiukkua, että tuollaiset luurin iskijät soittaa.

WHAT?! No ei se kyllä tolla ammattiataidolla mitään tienaakkaan,mutta todella hävytöntä käytöstä... Mä ilmottaisin johonkin,mutta mihin,tietääkö joku viisas,kai niillä tiedossa kuka heidän lehtiään kaupustelee,voiskohan ilmottaa suoraan sinne ja laittaa kaupustelijan numero mukaan

Eikös nuo puhelut ainakin jotkut niistä nauhoiteta!? ei muuta kuin laitat palautetta sanomamagazinesille. Sulla on numero ja kellonaika kännyssä. Kyllä siellä on tieto ketkä soittelee tilauksia.

Oha tuota vastaan tullut jos jonkin sortin lehtimyyjää!!
Toiset vetää herneet jos ei tilaa, toiset on ihan ystävällisiä ja jotkuu soittaa heti seuraavalla viikolla uudelleen jos vaikka sittenkin tilaisin :headwall:

kesällä minulle kaupattiin jotain sisustus lehteä. (elettiin silloin vain lapsilisillä ja elareilla )
-Erikoistarjous juuri sinulle! Hintaa vuosikerralle VAIN 90e. Saat maksaa 2 osassa! Tätä tilaisuutta ei kannata ohittaa!!
-Joo no minul ei oo kiinostusta eikä oo tota 90e ylimääräsenä.
-Niin mut saat sen kahteen korottomaan erään, vain 45e kuukaudessa!
-Niin mut sil rahal saisin parin viikon ruuat.
-No eihän tuo 45e oo mikään iso summa! Tilaa nyt vaan!
-Ja elettäis sit lasten kanssa pyhällä hengellä loppu kuu?
-Mut pikkurahahan toi on.
-Silti en sitä tilaa kun sille rahalle on tärkeempääkii käyttöä.
-Mikä muka voi olla niin tärkeetä?
-Kiitos en tilaa, hei hei.
Vielä sieltä jotain huutoa kuului mutta en jäänyt kuuntelemaan vaan suljin puhelimen!!

Ja että sisustuslehti tärkeempi kuin ruoka :whistle:

http://www.kampanjat.net/akuankka/lahjalehti/

tässä on tosi halpoja akuja! :D etten sanoisi ilmaisia. meilläkään eivät lue, mutta kyl ne selaa ja piirtelee noihin ilmaisiin...

Selkäleikkauksen jälkeen olin tosi kipeä, väsynyt ja masentunut. Lehtimyyjä soittija tarjosi GLORIAA... Sanoin asiallisesti, että olen juuri ollut leikkauksessa enkä jaksa edes ajatella lehtiä. Myyjä totesi vain, että "No, nythän on sitten AIKAA lukea lehtiä". Vuosia on aikaa ja silti muistan selvästi, miltä silloin tuntui. Nyt on pikkujuttu, mutta silloin loukkasi ja lopetin puhelun siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Oha tuota vastaan tullut jos jonkin sortin lehtimyyjää!!
Toiset vetää herneet jos ei tilaa, toiset on ihan ystävällisiä ja jotkuu soittaa heti seuraavalla viikolla uudelleen jos vaikka sittenkin tilaisin :headwall:

kesällä minulle kaupattiin jotain sisustus lehteä. (elettiin silloin vain lapsilisillä ja elareilla )
-Erikoistarjous juuri sinulle! Hintaa vuosikerralle VAIN 90e. Saat maksaa 2 osassa! Tätä tilaisuutta ei kannata ohittaa!!
-Joo no minul ei oo kiinostusta eikä oo tota 90e ylimääräsenä.
-Niin mut saat sen kahteen korottomaan erään, vain 45e kuukaudessa!
-Niin mut sil rahal saisin parin viikon ruuat.
-No eihän tuo 45e oo mikään iso summa! Tilaa nyt vaan!
-Ja elettäis sit lasten kanssa pyhällä hengellä loppu kuu?
-Mut pikkurahahan toi on.
-Silti en sitä tilaa kun sille rahalle on tärkeempääkii käyttöä.
-Mikä muka voi olla niin tärkeetä?
-Kiitos en tilaa, hei hei.
Vielä sieltä jotain huutoa kuului mutta en jäänyt kuuntelemaan vaan suljin puhelimen!!

Ja että sisustuslehti tärkeempi kuin ruoka :whistle:

Samalla kaavalla tuli puhelu,lehti oli tosin meidän perhe

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Selkäleikkauksen jälkeen olin tosi kipeä, väsynyt ja masentunut. Lehtimyyjä soittija tarjosi GLORIAA... Sanoin asiallisesti, että olen juuri ollut leikkauksessa enkä jaksa edes ajatella lehtiä. Myyjä totesi vain, että "No, nythän on sitten AIKAA lukea lehtiä". Vuosia on aikaa ja silti muistan selvästi, miltä silloin tuntui. Nyt on pikkujuttu, mutta silloin loukkasi ja lopetin puhelun siihen.

Uskon sen,mulla jäi kalvamaan tuo aku ankan kaupustelija. Nyt kun on viime aikoina ollut muutenkin taloudellisesti tiukkaa ja sitten vielä joku syyllistää kun en tilaa jotakin sarjakuvalehteä.

Minä sanon heti kun kuulen mistä soittaa, että en ole kiinnostunut Hyvää päivänjatkoa ja Heippa! Ja luuri kiinni... Joo tiedän, että ehkä on hieman huonoa käytöstä mutta ei jaksa sitä jankutusta kuunnella....

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Minä sanon heti kun kuulen mistä soittaa, että en ole kiinnostunut Hyvää päivänjatkoa ja Heippa! Ja luuri kiinni... Joo tiedän, että ehkä on hieman huonoa käytöstä mutta ei jaksa sitä jankutusta kuunnella....

Mäkin tein sellasen kaupustelukiellon maistraatin sivuilla mutta silti tulee jatkuvasti lehtikaupustelijoilta soittoja.
Tästä lähtien en vastaa numeroihin jotka tulevat oudoista suuntanumeroista tai on vieras numero. Jos se on joku tuttu,niin varmasti jättää sitten viestiä vastaajaan.

Ukolle soitti joku TM lehtimyyjä muutama viikko sitten, mies sanoi sille että ei kiitos, tällähetkellä ei kiinnosta kyseinen lehti. Kaikki "piti" olla ok.
Viime viikolla sitten yhtäkkiä uusin TM ilmestyi postilaatikkoon. Mies soitti heti seuraavana päivänä sinne ja sanoi että eikö viesti mennyt perille, EN TILAA... ei mitään muuta vastausta kuin; peruutamme tilaus...

Törkee myyjä joka pistää tilaus tulemaan vaikka asiakas sanoo EI...
oliskohan niillä palkka / tilaus... jatkoi tai ei, elikkä tekaisee tilauksia jotta saa palkkaa, jos asiakas ei sitten peru tilaus niin vaan parempi heille??? :O

Yhteistyössä