Legot puoleen hintaan, hihii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnimanni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22431529]Minä kanssa mielelläni kuulisin mistä ulkomailta saa halvemmalla tilattua legoja? Ainakin legon omassa verkkokaupassa on ihan samat hinnat kuin suomessa.[/QUOTE]

missähän olis edukkaampia?

[QUOTE="vieras";27653222]mistä niitä löytyy[/QUOTE]

Itse ne pitää etsiä ja osua sopivaan aikaan kohdalle. Netti pullollaan superalekoodeja ja nettikaupoissa tarjouksia. Hintaseurantasivustoja on olemassa myös ulkomaisista nettikaupoista. Yhdellä hintaseurantasivustolla ei näy kaikki vaan pitää katsoa useampaa.

Suomessa halvin löytämäni nettikauppa legoille on lelut.fi mutta ei mikään superhalpa sekään. Lisäksi valikoima tälle joululle jo mennyt, tosi suppeaa oli tänään, Lego Friendsiäkin kahta erilaista vaan.
Ulkomailta oon tilannu ebaylta, saksalaisesta legokaupasta googlekääntäjän voimin ja amazon.comista. Paypal kannattaa olla käytössä.

Vähän vanhempaa mallistoa saa yleensä halvemmalla mutta tosi suosittu vanha on tosi kallista, esim. Harry Potter-legot on hinnoissaan nykyään.

Lisäksi ihan kaupat - ainakin Anttila myy poistolegot tosi halpaan hintaan! Br-leluista en itse osta mitään, sen verran törkyistä ylihintaa pyytävät. Esim. Harry Potter-legobussi Anttilan poistohyllyssä kympin, normihinta näkyi olleen hintalapun mukaan alle kolmekymppiä. Samaan aikaan Br-lelut myi sitä melkein neljälläkympillä, vaikka sarja oli vanha ja muita osia ei enää sielläkään saatavilla.

Kannattaa ensin etsiä haluamansa Lego virallisilta legosivuilta, ottaa koodi ylös ja googlata sitten sillä koodilla tyyliin "lego 23143 buy/sale/shop" Monet kaupat nimittäin listaa tuolla koodilla ne ja saat varmasti oikean esiin.
Hakusanalla "promotional code *nettikaupannimi*" löytää alekoodeja.
Vertaa aina myös postikulut. Nekin saa itse valita usein parista vaihtoehdosta. Ota aina halvin. Minulle tullut sekin viikossa parissa aina vaikka väitetään hitaaksi.

Yhteistyössä