Legopalikoista leopardikalsareihin, minkä ikäiselle sopii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmiainen

Vieras
Poikaa on alkanut kovasti kiinnostaa orastava murrosikä ja kaikki siihen liittyvä (myös seksijutut sopivassa määrin). Minkä ikäiselle tuon kirjan uskaltaisi jo käteen antaa? Ollaan tietysti juteltukin mutta luettava voisi auttaa jutteluakin eteenpäin.

Haluaisin vähän tietää sisällöstä ennen tilausta. Onko se liian seksipitoinen esimerkiksi 11-vuotiaalle?

Mun mielestä sopii senikäiselle. Suunnilleen samanikäisen oli mun poikani, kun sai sen joululahjaksi. Ja kyllä sitä kirjaa luettiin. Kavereiden kädessä se kirja oli usein kun kävin pojan huoneeseen välillä kurkistamassa ????
Ja nyt on poika jo yli 20 ja ihan hyvin on asiat tyttöystävien kanssa hoitunut.

Kiitos vastauksesta! Pistin kirjan tilaukseen. Selailen sen itse läpi ensin, jos tuntuu liian rajulta niin voihan kirja odottaa kaapissa vuoden tai pari. :) Asia ei kuitenkaan siinä ajassa vanhene.

Asioista ollaan tosiaan jo juteltu paljonkin ja kivan avoimessa hengessä. Poika on ainakin vielä tullut reippaasti kysymään jos joku askarruttaa. Viimeksi se oli jossain kuullut sanan kondomi ja sen sanan merkitys mietitytti. Ja onhan noita muitakin sanoja kovasti tullut vastaan, huomaa että alkaa aika roisit jutut olla jo tuon ikäisillä kaveriporukassa.

Yhteistyössä