Legojen pesu koneessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletteko pessyt legoja pesukoneessa?Miten se tapahtuu?Kannattaako kuvioidut legot pestä sitten käsin,lähteekö kuviot?

Ei meillä ainakaan ole kuviot lähteneet, mutta astianpesuainetta ei tarvitse lainkaan pelkkä se vesi riittää :attn: :D

Pieneen pussilakanaan olen laittanut ja sidoin kunnolla narulla kiinni. Ei meillä ole lähtenyt kuviot pois, tosin minulla on pikapesuohjelma.

Niin ja pesen ihan pyykinpesukoneella. :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Oletteko pessyt legoja pesukoneessa?Miten se tapahtuu?Kannattaako kuvioidut legot pestä sitten käsin,lähteekö kuviot?

Ei meillä ainakaan ole kuviot lähteneet, mutta astianpesuainetta ei tarvitse lainkaan pelkkä se vesi riittää :attn: :D

Laitoitko siis astianpesukoneeseen?Ymmärsin että ne saa pyykinpesukoneessa pestä?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Pieneen pussilakanaan olen laittanut ja sidoin kunnolla narulla kiinni. Ei meillä ole lähtenyt kuviot pois, tosin minulla on pikapesuohjelma.

Samoin ja hyvin onnistuu.
Legopussin lisäksi koneeseen muutakin pyykkiä, niin ei kolise niin paljon ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:

Laitoitko siis astianpesukoneeseen?Ymmärsin että ne saa pyykinpesukoneessa pestä?

Juu-u kaikki muovilelut olen pessyt astianpesukoneessa ja hyviksi ovat tulleet B)

Laitatko pesuainetta kuinka paljon?

Laitatko pesuainetta kuinka paljon?

En lainkaan, kyllä puolen tunnin mylläys koneessa puhdistaa ihan hyvin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mä jo aattelin että onko tää vitsi, varmaan ihan kamala kolina :o mut ei sit kai. Itse en oo laittanut, käsin olen pessyt...

Oon kans käsin pessyt mutta niitä alkaa olla jo niin paljon että mulla menis ikä ja terveys ku alkasin noita hinkkaamaan puhtaaksi..

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
öö..mites ne sit saadaan kuivaksi? olisi sellainen noin 12-15 litran loota pojalla pikku legoja, voisko niitä pestä ja miten ne tosiaan saa kuivaksi kun ei ole rumpukuivaajaa :D ;)

Minä olen levittänyt pyyhkeen päälle kylppärin lattialle.

öö..mites ne sit saadaan kuivaksi? olisi sellainen noin 12-15 litran loota pojalla pikku legoja, voisko niitä pestä ja miten ne tosiaan saa kuivaksi kun ei ole rumpukuivaajaa :D ;)

Saunan lauteille pyyhkeen päälle ja välillä käyt ravistelemassa sitä kasaa jotta kaikki vesi lähtee koloistakin ;)

Kysäisen tähän väliin että onko kukaan pessyt tuolla "lego-systeemillä" lasten muovisia (pehmeeää muovia) poneja? Jos, niin säilyivätkö hengissä? Alkaa meidän ponitallin asukkaat näyttää siltä että olisivat pesun tarpeessa, enkä yksittäin niitä viitteis pestä (n. 50kpl).

saunaa ei ole ja suihkuakin tarttettais tyyliin joka päivä kun mies käy lenkillä..hmm..kun on hiukan likasia jo osa nii kaipais kyl pesua jo :snotty:

Pestyt legot ison kylpypyyhkeen päälle, kokoat pyyhkeen pussiksi ja hölskyttelet legoja siinä tovin.
Ja ei ne homehdu eikä ala haiseen vaikka vähän kosteiksi jäisivätkin :)

No mulle ei oo tullu mieleenkään et pyykinpesukoneessa :headwall: , joka päivä oppii jotain =) . Töissä oon pessy apk:ssa, eipä siellä pyykinpesukonetta oiskaan. Ne kyllä vähän haalistu, mut mä laitoinkin aimo annoksen pesuainetta että varmasti tulee puhdasta :laugh: .
Eiks astianpesukone pese jossain 70 asteessa, eli kyllä ne ainakin ton 60 kestää.

Yhteistyössä