V
vieras
Vieras
Oletteko pessyt legoja pesukoneessa?Miten se tapahtuu?Kannattaako kuvioidut legot pestä sitten käsin,lähteekö kuviot?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletteko pessyt legoja pesukoneessa?Miten se tapahtuu?Kannattaako kuvioidut legot pestä sitten käsin,lähteekö kuviot?
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletteko pessyt legoja pesukoneessa?Miten se tapahtuu?Kannattaako kuvioidut legot pestä sitten käsin,lähteekö kuviot?
Ei meillä ainakaan ole kuviot lähteneet, mutta astianpesuainetta ei tarvitse lainkaan pelkkä se vesi riittää :attn:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Pieneen pussilakanaan olen laittanut ja sidoin kunnolla narulla kiinni. Ei meillä ole lähtenyt kuviot pois, tosin minulla on pikapesuohjelma.
Niin ja pesen ihan pyykinpesukoneella.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletteko pessyt legoja pesukoneessa?Miten se tapahtuu?Kannattaako kuvioidut legot pestä sitten käsin,lähteekö kuviot?
Ei meillä ainakaan ole kuviot lähteneet, mutta astianpesuainetta ei tarvitse lainkaan pelkkä se vesi riittää :attn:![]()
Laitoitko siis astianpesukoneeseen?Ymmärsin että ne saa pyykinpesukoneessa pestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Pieneen pussilakanaan olen laittanut ja sidoin kunnolla narulla kiinni. Ei meillä ole lähtenyt kuviot pois, tosin minulla on pikapesuohjelma.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Pieneen pussilakanaan olen laittanut ja sidoin kunnolla narulla kiinni. Ei meillä ole lähtenyt kuviot pois, tosin minulla on pikapesuohjelma.
Laitatko pesuainetta kuinka paljon?
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mä jo aattelin että onko tää vitsi, varmaan ihan kamala kolinamut ei sit kai. Itse en oo laittanut, käsin olen pessyt...
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:öö..mites ne sit saadaan kuivaksi? olisi sellainen noin 12-15 litran loota pojalla pikku legoja, voisko niitä pestä ja miten ne tosiaan saa kuivaksi kun ei ole rumpukuivaajaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:öö..mites ne sit saadaan kuivaksi? olisi sellainen noin 12-15 litran loota pojalla pikku legoja, voisko niitä pestä ja miten ne tosiaan saa kuivaksi kun ei ole rumpukuivaajaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:saunaa ei ole ja suihkuakin tarttettais tyyliin joka päivä kun mies käy lenkillä..hmm..kun on hiukan likasia jo osa nii kaipais kyl pesua jo :snotty: