legginsit :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Onko legginsit ihan out juttu? Tykkään pitää hameita, mutta aina kelien puolesta ei tarkene olla siten, ettei ole mitään alla ja sukkikset ei ehkä ole niin mukavat arkikäytössä kesäisin.

Vielä viime kesänä pidin surutta hame/mekko + polven alle legginsit yhdistelmää, mutta kehtaako enää... :) Olen aika pitkä (178cm) ja aika hoikka jalkainen. Ja mun mielestä mulle sopii tuollainen yhdistelmä. Kaikki muut varmaan on eri mieltä :)

Mun mielestä legginsit ovat vain toinen nimi pitkille kalsareille ja kuka nyt haluaisi pitää pitkiäkalsareita hameen alla?
Ei taida muuten olla keliä jolloin ei tarkenisi hameella, tottumus kysymys ja pidennät hameenhelmaa ja paksunnat kangasta/lisäät kerroksia kelien mukaan.

Itse kuljien ennen lapsia aina hameessa ja hyvin tarkeni -30 asteessakin, ohuet sukkikset ja paksu hame vaan päälle ja saappaat.

Täällä Tanskassa noita ainakin näkee ja paljon eli siitä vaan. Mun mielestäni mukavammat kuin sukkahousut ja lämmittää sopivast. Käytännöllinen vaatekappale :)

Mun mielestä leggingsit on nykyään ihan perusvaate. Vähän kuin t-paita: ei sitä muodikkaaksi voi sanoa, mutta ihan kyllä kaikkien käytettävissä enkä itse kiinnitä edes huomiota. Tosi paljon näkee katukuvassa ja on mun mielestä kivemmat kuin sukkikset kesällä arkikäytössä.

• Tykkää
Reactions: palmolive
Itsekkin olen tätä samaa meittinyt että kehtaako niitä nyt enää pitää ettei ole ihan "juntti", monesti kun saa sen käsityksen että legginsit ovat verrattavissa suurinpiirtein vyölaukkuun

Voi hyvänen aika. Pistät päälle sitä mikä itsestä tuntuu ja näyttää kivalta! Henk. koht. arkena esim. kotipihassa ja lähikauppaan mennessä mulle riittää, että tuntuu kivalta.

Kaikkien silmää ei voi miellyttää. Ja esim. teinien mielestä melkein mikä vaan näyttää juntilta ja vanhalta 30+ ikäisten päältä. Eritoten se 30+ ikäinen on vanha. ;)

[QUOTE="vieras";28497253]Voi hyvänen aika. Pistät päälle sitä mikä itsestä tuntuu ja näyttää kivalta! Henk. koht. arkena esim. kotipihassa ja lähikauppaan mennessä mulle riittää, että tuntuu kivalta.

Kaikkien silmää ei voi miellyttää. Ja esim. teinien mielestä melkein mikä vaan näyttää juntilta ja vanhalta 30+ ikäisten päältä. Eritoten se 30+ ikäinen on vanha. ;)[/QUOTE]

Ei se ole teinit jotka noin ajattelee, vaan tädit täällä palstalla.

Musta tuo legginsien vertaus kalsareihin on tosi typerä. Eihän ne mitenkään mustuta kalsareita sen enempää ku housuja. Eiköhän ne ole kaikkein lähinnä sukkahousuja jos aivoillaan ajattelee. Sukkahousut joista puuttuu vaan kärki. :)

Mun mielestä legginsit ovat vain toinen nimi pitkille kalsareille ja kuka nyt haluaisi pitää pitkiäkalsareita hameen alla?
Ei taida muuten olla keliä jolloin ei tarkenisi hameella, tottumus kysymys ja pidennät hameenhelmaa ja paksunnat kangasta/lisäät kerroksia kelien mukaan.

Itse kuljien ennen lapsia aina hameessa ja hyvin tarkeni -30 asteessakin, ohuet sukkikset ja paksu hame vaan päälle ja saappaat.

Pöh, sä et vaan selvästi ymmärrä muodin päälle, koita hyväksyä se. :)

Eihän niiden tarvitse olla nilkkapituiset.
Löytyy myös pohjepituisia ja vähän polven alapuolle olevia.

Mä ainakin tulen käyttämään, oli sitten junttia tai ei :)

Ehkä mää sitten voin vielä niitä hyvällä omalla tunnolla pitää :) Mun mielestä legginsit + hame/mekko yhdistelmä on tosi käytännöllinen, varsinkin lasten kanssa touhutessa. Samoilla vaatteilla hoituu pihalla leikkiminen ja kaupassakäynti.

Yhteistyössä