lävitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leide

Vieras
kokemuksia miltä kielilävityksen laittaminen tuntuu,onko parantuminen kestäny kauan jne?
Mulla on ollu napa,huuli,kulma,madonna mut haluaisin niin kovin kieleen.
Lukenut siitä ja oikein tehtynä vähiten kivuliain paikka ? :o

Ei sattunut yhtään sen laitto :) Kaikkein vähiten noista muista lävistyksistä. Se kielen keskiosa on pelkkää läskiä eikä siinä ole hermokohtia, joten sen takia ei satu.. Mutta viikon verran sen laiton jälkeen oli kipeä. Hankala syödä ja välillä myös puhua ku kieli turpoo.. Buranaa söin viikon siihen :D :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Ei sattunut yhtään sen laitto :) Kaikkein vähiten noista muista lävistyksistä. Se kielen keskiosa on pelkkää läskiä eikä siinä ole hermokohtia, joten sen takia ei satu.. Mutta viikon verran sen laiton jälkeen oli kipeä. Hankala syödä ja välillä myös puhua ku kieli turpoo.. Buranaa söin viikon siihen :D :snotty:

aa :D mä kuvittelen olevani kipuherkkä^^ joo eli enää ei ole muita lävistyksiä ja halusin ja halunnu kieleen jo vuosia mut "pelko" et se sattuu niin maan p**sti on saanu aina perumaan :D
tänää olis tarkoitus käydä mut niin :D

ei kielilävistys mitään hammaskiillettä kuluta! huulilävistys voi tehdä niin.. mulla ainakin on ienraja laskenut ja hammaskiille kulunut. hammaslääkäri sanoi että pitäs ottaa pois, mutta en vielä ole ainakaan raaskinut ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Leide:

aa :D mä kuvittelen olevani kipuherkkä^^ joo eli enää ei ole muita lävistyksiä ja halusin ja halunnu kieleen jo vuosia mut "pelko" et se sattuu niin maan p**sti on saanu aina perumaan :D

Juu ei se satu :D Mut toisaalta, kaikki tuntee kivun erilailla et vaikee mun on mennä sanomaan että sattuuko se suhun :D
Mut en kyl kadu yhtään vaikka sen otin ja viikon sai tosiaan "kipujen" kanssa kärvistellä. Siis eniten siinä sattu se ku kieli turpos ja buranan otin sen takia että turvotus laskisi ja oli helpompi toimia kielen kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Leide:

Juu ei se satu :D Mut toisaalta, kaikki tuntee kivun erilailla et vaikee mun on mennä sanomaan että sattuuko se suhun :D
Mut en kyl kadu yhtään vaikka sen otin ja viikon sai tosiaan "kipujen" kanssa kärvistellä. Siis eniten siinä sattu se ku kieli turpos ja buranan otin sen takia että turvotus laskisi ja oli helpompi toimia kielen kanssa :)

ok :) luultavasti liikkees teen päätöksen otanko kieleen vai huuleen. napa itsellä sattui eniten ja tosiaan sehä on vain hetkellistä.paraneminen erikseen sitten ..nooh...ilmotan illal miten kävi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Eikä ole, mulla ainakaan. Sattu aika paljon, mut se meni äkkiä ohi. Tietty sen viikon oli kieli turvoksissa ja pipi pikkusen, jogurtilla mentiin :D

Paitsi että maitotuotteita ei saisi kuulemma sillon syödä kun niistä voi tulla sellanen kalvo siihen tuoreen lävistysreiän pintaan.. tai jotain :) Ite söin pari päivää marjakiisseliä, mutta sitten alkoi turvotus jo laskea hyvin.

Aika kivuton oli mullakin, eikä ole ässävikaa eikä hammaskiille kulunut. Se ässävika tulee jos koru laitetaan liian eteen, mutta kyllä ammattitaitoinen lävistäjä tietää, mihin se on hyvä laittaa.

Mulla on kaks kieliläväriä, eikä kummallakaan kerralla juurikaan turvonnut tai ollut kipeä jälkeenpäin. Kipu on hetkellistä. Ässävika tulee vain jos läväri on liian edessä.

Yhteistyössä