T
tahtoo
Vieras
minkähän verran tollanen ns Madonna-lävistys maksaa? jos on itsellä jo koru? paraneeko nopeasti yms.?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ylähuulessa. Niinkuin Madonnan kauneuspilkku. Eiks se oo jo vähän..mennyttä..?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ylähuulessa. Niinkuin Madonnan kauneuspilkku. Eiks se oo jo vähän..mennyttä..?
no en mä sitä siks halua ku sellanen on ollu muotia.. voi jösses..
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Kaukaa kattottuna ne näyttää näpyltä/finniltä. En tykkää noista.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:On se kuiteski paremman näkönen ku tossa nenänvarressa- siis tuossa hetikohta silmien alla semmonen vaakasuora piikki. Niinku mun systerillä:x
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:On se kuiteski paremman näkönen ku tossa nenänvarressa- siis tuossa hetikohta silmien alla semmonen vaakasuora piikki. Niinku mun systerillä:x
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:On se kuiteski paremman näkönen ku tossa nenänvarressa- siis tuossa hetikohta silmien alla semmonen vaakasuora piikki. Niinku mun systerillä:x
Luulis et sellasen kans kattelis kieroon
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:On se kuiteski paremman näkönen ku tossa nenänvarressa- siis tuossa hetikohta silmien alla semmonen vaakasuora piikki. Niinku mun systerillä:x
Höh, sehän on just hiano!
Oon miettiny välillä pitäskö ottaa ton vaakatasossa olevan kaveriks pystyssä oleva silmien väliin![]()