Madonna paljaimmillaan

• Viestiketjun aloittaja nude
  • Ensimmäinen viesti
nude
Näittekö tämän kuvan? Madonna siinä on ihan kaikessa... no, katsokaa itse.
Olispa hiukan inhaa, jos itestä olis tollanen kuva myytävänä.

http://www.christies.com/LotFinder/lot_details.aspx?from=searchresults&intObjectID=5176357&sid=6e6cf1e0-1265-4b5c-ba6e-e996895d46c7

Jossakin lehdessä oli moniosainen juttu madonnasta ja sen elämästä. Siinä oli kyllä tarinaa kun hän alkoi tanssia balettia ja kulkea homppeli baletinopettajan kanssa homppeli baareissa. Keskittyi elämässään vain kontrolloimaan kroppaansa baletin takia. Silloin lopetti sheivaamisen ja kaikki koulussakin ihmetteli sitä miten se tyttö joka oli vähän aikaisemmin ollut koulun kaunein ja pukeutunut sievästi oli nyt maihareilla rontostava "boheemi" Samoihin aikoihin madonna meni jonnekin alastonmalliksi oliko nyt kuvattavaksi vai maalattavaksi rahoittaakseen elämää New Yorkissa. Että en ihmettele, saattaapi ollakin ihan itse siinä kuvassa...

Madonna-fani
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On se se Madonna. Kuva on otettu vuonna 1979.
Ja kuva on siis huutokauppakamarin sivuilla siksi, että kuva on tulossa huutokaupattavaksi.
Okei... eipä tässä auta väittää vastaankaan, kun ei ole parempaa tietoa :D
Tiedän että on Madonna, mä olin ihan fani nuorempana (jos en vieläkin) ja mulla oli just ton sarjan kuvia, tai on edelleenkin, kansiossa mutta ei tota kyseistä kuvaa silloin missään suosikissa tms. ollut, miksköhän :D

Yhteistyössä