Lävistäjälle vai nou?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen nyt ottanut kauhean stressin tuosta korvien lävistämisestä, kun täällä annetaan ymmärtää ettei korvakoruja pidä ottaa ampumalla. Peloteltu hepatiiteillä ja tiäs millä vaikka en ymmärrä miten se siitä tarttuisi, kun korvan lävistää kuitenkin se koru mikä ei ole kenenkään muun korvassa ollut edes. :/

Mistä minä voin tietää, että tuo lävistäjä on putsannut välineensä? Mua jotenkin ällöttää ajatuskin siitä, että menisin tuohon tatuointipaikkaan ja varaisin ajan jollekin lävistäjälle. Tuo tuttu korukauppa tuntuu PAAAALJON turvallisemmalta.

:/

Alkuperäinen kirjoittaja .:
käys kuulle kysyy lävistäjältä miks EI ampumalla. itse oon ottanu ja en enää ottais.sattuu paljon enemmän

No siis ensinnäkin minä en tiedä uskaltaako tyttö tulla sellaisen lävistäjän luo... ainakin se tatuointipaikan mies on sellainen harrikkatyyppinen pitkäpartainen... ei likka sinne uskalla tulla. Uskallanko minäkään? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Kyllä mie oon normi korvikset ottanu ihan kultasepänliikkeessä...

Niin minäkin. Toisessa korvassa neljä ja toisessa viisi reikää. Tosin en käytä niitä enää ja ne on umpeutuneet. Mutta likalle pitäis. Täällä vaan on annettu ymmärtää, että on ihan vastuutonta viedä kultasepänliikkeeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
käys kuulle kysyy lävistäjältä miks EI ampumalla. itse oon ottanu ja en enää ottais.sattuu paljon enemmän

No siis ensinnäkin minä en tiedä uskaltaako tyttö tulla sellaisen lävistäjän luo... ainakin se tatuointipaikan mies on sellainen harrikkatyyppinen pitkäpartainen... ei likka sinne uskalla tulla. Uskallanko minäkään? :D

mun 13v tyttö jännitti ihan samasta syystä.ja itekki vaikka on tatuointeja jne.tyyppi oli silti erittäin rento ja asiallinen. kertoi mitä teki ja käsitteli kaikki hanskojen kera sekä tarvittaessa esim peiliä ojentaessa antoi kahvan paperis jne. otti huuli korun ja kehunu paikan ja lävistäjän. sisko samoin.eikä mullakaan mitä valittamista ole :)

Soitin erääseen liikkeeseen ja he laittavat molempiin korviin yhtäaikaa ja tämä mies sanoi puhelimessa, että heillä on sellainen erilainen systeemi joka on oikeastaan kuulemma täysin kivuton. En sitten tiedä mimmoinen.

Me menemme sinne siis emmekä minnekään lävistäjälle. Mulla on niin suuret ennakkoluulot itsellä niitä kohtaan. :/

juuri otettiin kosmetologi/kampaaja-liikkeessä tytölle korvikset... tyttö ihmetteli kun kaikki meni niin nopeasti ja kivuttomasti, ampumalla siis laitettiin. Ja kun ne korvikset on ihan steriileissä pusseissa ja uusia niin ei pelottanut yhtään mitkään tartuntavaarat... mieluummin tuollaisessa liikkeessä kuin tatskaliikkeessä.

Alkuperäinen kirjoittaja wuhuu:
eli tuomitsette ihmiset ulkonäön perusteella \,,/

Olen itse kampaaja ja emme saaneet käyttää esim. mustia työtakkeja koulussa, koska opettajan mukaan se saattaa luoda toisille mielikuvan siitä, että on epähygieenistä tms. Eli kyllä metsänpeikolta näyttävä tatuoitsija tuo mieleen enemmän epäpuhtaudet kuin steriilit neulat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juuri otettiin kosmetologi/kampaaja-liikkeessä tytölle korvikset... tyttö ihmetteli kun kaikki meni niin nopeasti ja kivuttomasti, ampumalla siis laitettiin. Ja kun ne korvikset on ihan steriileissä pusseissa ja uusia niin ei pelottanut yhtään mitkään tartuntavaarat... mieluummin tuollaisessa liikkeessä kuin tatskaliikkeessä.

Niin ja ei meidän ikäluokassa taatusti kukaan ole korviksia ottanut lävistäjällä vaan kultasepänliikkeessä kaikki on otettu. Minä menen likan kanssa tuonne ja hoituu sitten samalla molemmat korvat niin ei tarvi pelätä, että jäis puolitiehen homma.

Olen itse kampaaja ja emme saaneet käyttää esim. mustia työtakkeja koulussa, koska opettajan mukaan se saattaa luoda toisille mielikuvan siitä, että on epähygieenistä tms. Eli kyllä metsänpeikolta näyttävä tatuoitsija tuo mieleen enemmän epäpuhtaudet kuin steriilit neulat.

kyllä ne ihan ihmisiltä näyttää.ei ne lävistykset ja tatuoinnit tee kenestäkään peikkoja.ja kaikki kenet oon nähny ja netistä selaillu niin ihan on siististi hiukset ponnarilla ja partaki huoliteltu. taitaa se mielikuva olla ihan jostain muusta

kyllä ne ihan ihmisiltä näyttää.ei ne lävistykset ja tatuoinnit tee kenestäkään peikkoja.ja kaikki kenet oon nähny ja netistä selaillu niin ihan on siististi hiukset ponnarilla ja partaki huoliteltu. taitaa se mielikuva olla ihan jostain muusta

No ei se ole mielikuva - olen tämän ihmisen nähnyt usein tuossa tupakalla liikkeensä ulkopuolella.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Tuossa vähän tietoa aiheesta http://www.wormz.org/pyssyt.html

Tuossa linkissäkin puhutaan jostain uudesta systeemistä, joka on puhtaampi. Ilmeisesti tuolla paikassa mihin soitin niin on tälläinen, koska mainitsi että heillä on uudemmat vehkeet joiden kanssa ei edes oikeastaan tunnu mitään, kun se reikä tehdään.

Makuasia.

Minä otan lävistäjällä koska osaa asiansa, on hygieeninen ja kivuton. Sihen en ota kantaa mikä on kenenkin mielikuva tatuoijista ja lävistäjistä. Omasta mielestäni ovat tavallista sakkia ja niistä löytyy hyviä ja huonoja. Etsi itsellesi sopiva.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Makuasia.

Minä otan lävistäjällä koska osaa asiansa, on hygieeninen ja kivuton. Sihen en ota kantaa mikä on kenenkin mielikuva tatuoijista ja lävistäjistä. Omasta mielestäni ovat tavallista sakkia ja niistä löytyy hyviä ja huonoja. Etsi itsellesi sopiva.

Sepäs se että mistäs sen voi tietää kuka on hyvä ja kuka ei. Ja emme asu missään Helsingissä, jossa voi valita lävistäjän. Täällä on tasan yksi sellainen ja sekin tulee jostain muualta eli ei ole aina paikalla.

Voihan sitä mennä muualle. Meillä on tossa lähipuodissa onneks 4 ja harkakri ja osa tekee läväreitä ja osa kaikkia ja osa vain tatuointeja. On mistä valita.

Mutta, eiköhän ne kultaliikkeessäkin osaa sen napin ampua. Tässähän on ihan tavan korviksesta kyse eikä erikoisemmasta korvanlävistämisestä?

Yhteistyössä