LAUVANTAIN ÄKSÄNÖPINO : aihe vappaa mutta pakollinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmh, onneks klonkku on ihan sika suloinen!
Gollum.PNG

:D

Paranemisia!

Meillä 6v on viikonloppuhoidossa ja ollaan kehitelty äksonia muun lauman kera. Eilen pääsivät riekkumaan Andys Leklandiin ja pienelle shoppailukierrokselle. Tänään lähdetään ex-tempore risteilylle Turkuun. Vauvan eka "ulkomaanmatka". :D

• Tykkää
Reactions: Tuhkimo81

Hitto mikä puljaaminen yhden äkkiräpsäsyn kanssa. En jaksa kuoriutua peittojen alta hakemaan kaapelia, joten joudun uittamaan fb:n kautta ipadilta tämän. :D No, mulla ei tosiaan ole parempaakaan tekemistä, kun koko muu perhe nukkuu ja mä yritän vaan olla liikkumatta ettei yskittäisi kun sattuu..

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Hitto mikä puljaaminen yhden äkkiräpsäsyn kanssa. En jaksa kuoriutua peittojen alta hakemaan kaapelia, joten joudun uittamaan fb:n kautta ipadilta tämän. :D No, mulla ei tosiaan ole parempaakaan tekemistä, kun koko muu perhe nukkuu ja mä yritän vaan olla liikkumatta ettei yskittäisi kun sattuu..

elä nyt suutu, mutta siusta tulee mieleen hobitti...

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Mulla ois ihan oikee keijukaiskuva, mutta en laita sitä tänne koska kuvassa on myös lapseni enkä osaa tehdä mitään rajatakseni hänet pois.. katselin äskettäin jouluaattoaamuna napsimiani valokuvia ja yhdessä niissä oli suuri valkoinen, läpikuultava ja hohtava "patsas". Varmaan joku joulukeiju tai -enkeli ;)

Yhteistyössä