LAUVANTAIN ÄKSÄNÖPINO : aihe vappaa mutta pakollinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27777921:
Peyote on kuin keiju :) Bootysta tulee jotenkin mieleen aina Peppi Pitkätossu (hyvässä mielessä siis). Black Dahlia tuo mieleen Lumikin :)

ja minä, tässä minä silmäpusseineni(tai näin mun sisko väittää) :D

sun sisko ei ole nähnyt silmäpusseja ennen kun näkee mun...nämä on näitä peritöjä joita sukuni kantaa...

[QUOTE="vieras";27777981]Te olette kauniita nuoria naisia ja minä olen mummo.[/QUOTE]

Mummojen kuvat arvossaan.
Kaunein koskaan tapaamani nainen oli yli 80 v - "kaunis kuin tuhansien käsissä kuluneen egyptiläisen kultakolikon kuva" (Visio ei omani vaan Mika Waltarilta.)

Kaikista nuorista tulee aikanaan vanhempia - jos kaikki menee hyvin.
Kukaan tuskin aidosti tahtoo elämänsä päättyvän 20 tai 30 iässä. Päinvastoin. Ajatus kunkin onnellisesta mummiudesta on luonnollinen jatke onnellisille nuoruuskuville.

(Paitsi tietenkin ilkeilijöillä, joilla kaikkea muuta kuin 16-22 vuotiaaan pahoin leikellyn silikonitarinaa tulisi jotenkin hävetä - ja tämä tajuamatta että ihanteensa ainoa "hävettävä" ulkonäkötarina.)

:)

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Mummojen kuvat arvossaan.
Kaunein koskaan tapaamani nainen oli yli 80 v - "kaunis kuin tuhansien käsissä kuluneen egyptiläisen kultakolikon kuva" (Visio ei omani vaan Mika Waltarilta.)

Kaikista nuorista tulee aikanaan vanhempia - jos kaikki menee hyvin.
Kukaan tuskin aidosti tahtoo elämänsä päättyvän 20 tai 30 iässä. Päinvastoin. Ajatus kunkin onnellisesta mummiudesta on luonnollinen jatke onnellisille nuoruuskuville.

(Paitsi tietenkin ilkeilijöillä, joilla kaikkea muuta kuin 16-22 vuotiaaan pahoin leikellyn silikonitarinaa tulisi jotenkin hävetä - ja tämä tajuamatta että ihanteensa ainoa "hävettävä" ulkonäkötarina.)

:)
Tässä nyt rakkain mummo koskaan poikani kanssa.

65153_10151264494424888_1960793765_n.jpg

Yhteistyössä