lausahduksia lasten suusta

  • Viestiketjun aloittaja ansku
  • Ensimmäinen viesti
ansku
meidän poika 4v2kk totesi isänpäivä pöydässä, kun söi carneval keksejä- Jeesus ampuu, piu piu...
Kysyin että anteeksi mitä, niin poika toisti saman, kuulin oikein.
Katoin keksiä, takana oli amor mies... Kyllä kaikkia pikkasen nauratti. Nykyään meillä poika ampuu sydämmiä leikkiessään...
 
Ihana. :D
Omani ei vielä puhu,mutta veljentyttö 3v laukas kerran aika hyvän;Tyttö tuli meille yökylään ja tossa ovella tuumas äidille ja isille,että "kahvit voitte juoda,mutta syömään ette kyllä jää!!" :D
Arveli kai,että siinä kestää liian kauan.. :xmas:
 
Tässä lukee, että täytyy ottaa nyt heti! (Eli särkylääkepullon kaivoi ja sitä katseli kun sanoi vatsansa olevan kipeä ja pikkuveljeltä 2v kysyi, että onko hänelläkin vatsa kipeä ja sai myöntävän vastauksen ) HYVÄ LOGIIKKA -vai mitä? :D
 
Niin joo, siskon tyttö mietti bussissa miksi ilma on niin ruskeaa. Oli siis ilta jo hämärtyny. Siskoni siihen että katuvalot saa ilman näyttämään ruskealta. Siihen tyttö 4v tokas isoon ääneen et "joku on täällä pierassu niin kovasti että siks ilma on niin ruskeeta" :D
 
Äiti ja lapset saunassa :saint:

Esikoinen: "Eiks nii äiti, et sun tissit on siks niin venyvät ja heiluvat, kun Niksu on syöny niist niin pal maitoo?"

Niksu huutaa vieressä että "Mää oon iso poika, mää ei syöny piänenä tissii!" ja esikoinen inttää että "söitpäs sä, mä en tykänny tissist mut sää tykkäsit, sä olit tissihai ja siks äitin tissit venys ihan kauheesti"

:snotty: :snotty: :snotty:
 
XXX
Tyttö 5v peilin edessä uusi mekko päällä: "Miten mä voinkaan olla näin kaunis??"

Poika 3v "Hei hetkinen, nyt mää taisin ymmärtää jotakin" istui samalla vessassa isolla hädällä...
 
meillä pojat tappeli ja äidin pinna meinasi jo palaa :ashamed: tokaisin jo lopulta,et missähän tekin ootte ollu kun järkeä on jaettu?isompi poika joka silloin vajaa 4v vastasi:varmaan isin luona käymässä...

muutama päivä sitten nuorin mummolassa ei malttanut mennä nukkumaan.mummo sanoi,miksi sua ei meinaa nukuttaa...tyttö 3v,kyl sun mummo nyt vaan on kestettävä mua,kun olit kesän ilman mua...

vanhin tokaisi kerran kun toruttiin,en mä muuten näin tuhma ois,mut kun mun aivot käskee...
 
Johanna
Meidän neiti 6v kailotti pizzeriassa kovaan ääneen: "Meidän isi rakastaa kaikkia maailman naisia" ja minä just maha pystyssä salaattia hakemassa. Oli mies hieman nolona. Mitä lie tytön päässä liikku.
 
KKP
"Äiti, isi on sulle kiltti koska hänestä sinä olet niin säälittävä!" (Just olin kieltänyt poikaa 4v. ettei saa pelata pleikkaa ja oli mulle hurjan vihanen).

Toinen itsetunnon kohotustapaus sattui kun olimme miehen kanssa olleet vuorokauden poissa kotoa ja lapsella oli hoitaja silloin. Illalla poikaa peitellessäni, hetken aikaa hän tuijotti rintamustani kunnes totesi: "Äiti, miks Tuijalla (lapsenvahti) on semmoset ilmapallotissit ja sulla pannunaluset?"
 

Yhteistyössä