Launtai-illan ratoksi: Miesten suusta ;)

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36
Miehet tunnetusti ei aina oo niin sanallisesti lahjakkaita. Mun mies on nyt oikeen loistanu tällä saralla! Tässä muutama esimerkki:

Olin raskaana noin puolessa välissä ja mies halus tunnustaa rakkauttaan mulle. Uskoisin, että tarkotuksena oli sanoa, että oon varsinainen "saalis", mutta miespä sanoki, että: "-On mulla kyllä sellanen VONKALE, että." :kieh:

Jokusta kuukautta myöhemmin, ku maha oli jo huomattavan iso, mies makas aamulla sängyssä ja seuras mun aamutoimia. Mulla oli hirvee kiire, rynsin vaan ympäriini, ja mua ärsytti suunnattomasti miehen hekottelu. Tivasin sitte, että mitäs siinä nauraa, ni mies selitti "-No, ku mulle tulee susta ihan mieleen se Indiana Jonesissa oleva tunnelissa vyöryvä jättiläis kivi!" |O

Nyt ihan vähän aikaa sitte hyppäsin vaa´alle seuratakseni raskauskilojen putoomista. Mies oli sitte ihan kauhuissaan ja totes, että nyt on kyllä jo hänenki varmaan ruvettava laihikselle, ettei oo ainoo läski! (on siis kyllä ihan solakka, lihos vaan pari kiloo mun raskauden aikana).

Ja viimesin on ihan parin päivän takaa: siinä missä muut miehet vertaa naisiaan kaikkeen kauniiseen, auringonlaskuihin ja kukkiin, mun miespä on sitä mieltä, että mä oon kuin SAKSALAINEN SUKELLUSVENE! Upotan kuulemma ihan yhtälailla kaikki sen suunnitelmat (esim pitsanhaun).

Näin meillä. ;) Mitäs kivaa muitten miehet on keksiny? :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Miehet tunnetusti ei aina oo niin sanallisesti lahjakkaita. Mun mies on nyt oikeen loistanu tällä saralla! Tässä muutama esimerkki:

Olin raskaana noin puolessa välissä ja mies halus tunnustaa rakkauttaan mulle. Uskoisin, että tarkotuksena oli sania, että oon varsinainen "saalis", mutta miespä sanoki, että: "-On mulla kyllä sellanen VONKALE, että." :kieh:

Jokusta kuukautta myöhemmin, ku maha oli jo huomattavan iso, mies makas aamulla sängyssä ja seuras mun aamutoimia. Mulla oli hirvee kiire, rynsin vaan ympäriini, ja mua ärsytti suunnattomasti miehen hekotellu. Tivasin sitte, että mitäs siinä nauraa, ni mies selitti "-No, ku mulle tulee susta ihan mieleen se Indiana Jonesissa oleva tunnelissa vyöryvä jättiläis kivi!" |O

Nyt ihan vähän aikaa sitte hyppäsin vaa´alle seuratakseni raskauskilojen putoomista. Mies oli sitte ihan kauhuissaan ja totes, että nyt on kyllä jo hänenki varmaan ruvettava laihikselle, ettei oo ainoo läski! (on siis kyllä ihan solakka, lihos vaan pari kiloo mun raskauden aikana).

Ja viimesin on ihan parin päivän takaa: siinä missä muut miehet vertaa naisiaan kaikkeen kauniiseen, auringonlaskuihin ja kukkin, mun miespä on sitä mieltä, että mä oon kuin SAKSALAINEN SUKELLUSVENE! Upotan kuulemma ihan yhtälailla kaikki sen suunnitelmat (esim pitsanhaun).

Näin meillä. ;) Mitäs kivaa muitten miehet on keksiny? :wave:

:laugh: :laugh: :laugh: Päivän piristys!!!

No, samasta aiheesta, siskon miehen kommentti. Sisko oli vartavasten ostanu itselleen ison kimpun ruusuja, että saa ne sitten kuivattaa kauniiksi kuivakukkakimpuksi. Kuivatuksen aika tuli, ja sisko oli ripustanu ne kukat olohuoneen nurkkaan katosta roikkumaan. Siskon mies oli kysyny illalla siskolta, että "ootko muuten huomannu, että meillä roikkuu kuolleita kukkia katosta... :xmas: "

Tää ei nyt varsinaisesti liity tähän mutta... äsken sanoin et kato tota pienta ku se kattelee sohvan sisään (irtonaiset selkänojat) ni mies hätäänty et miks ihmeessä mein vauva paskantaa sohvan sisään :o :laugh:

Mulle ei nyt tuu mitään muuta miehen suusta -juttua mieleen kuin se kun mun odottaessa esikoista mies jossain kohtaa alkoi pohtia miksi ihmisellä on napa. No, muistuttelin sitten napanuorasta ja sen jälkeen miehen kysymys kuului: "no mutta miks sitten miehillä on napa?"

Repeili sitä kyllä itekin kun tajus...

Niin ja joskus seurustelun alkuaikoina kertaalleen kutsui mua yhden MIESpuolisen kaverinsa nimellä oikein sellasella hempeellä äänellä :D

Pakko laittaa kun exälle pohdin vähän synnytyksen jälkeen että miltähän se alapää mahtaa näyttää? No hän kilttinä miehenä tarjoutui katsomaan :whistle: No miä pistin toosan tiskiin, se katteli vähän aikaa pää kallellaan ja sanoi että sehän näyttää ihan korvasieneltä :o :o :laugh: :laugh: Näin parannat juuri synnyttäneen äidin itsetuntoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Pakko laittaa kun exälle pohdin vähän synnytyksen jälkeen että miltähän se alapää mahtaa näyttää? No hän kilttinä miehenä tarjoutui katsomaan :whistle: No miä pistin toosan tiskiin, se katteli vähän aikaa pää kallellaan ja sanoi että sehän näyttää ihan korvasieneltä :o :o :laugh: :laugh: Näin parannat juuri synnyttäneen äidin itsetuntoa :D

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

mulle tuli yksi juttu mieleen kun autoja katseltiin netistä.

näytin yhen auton ja mies siihen..hyi kun ruma auto.takaapäin on hyvännäköinen. ihan kuin sinä..

:laugh:

onneksi en oo perinteinen nainen enkä muuta kuin revennyt miehen kohteliaisuudelle.
Tarkoituksenahan oli kehua mun takapuolta..ei haukkua etupuolta

Yhteistyössä