laukeatko aina suihinotossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suuhoitaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suuhoitaja

Vieras
Tulipahan vaan mieleeni kysellä, saatteko miehet aina/yleensä orgasmin kun nainen ottaa suihin? :) Vai jääkö homma jyystämiseksi? Milloin suihinotto on onnistunut?

Haluan hulluna oppia paremmaksi suihinottajaksi, tykkään touhusta älyttömästi. :D Olen aina tykännyt. Tällä hetkellä minulla on uusi miesystävä, jota vasta opettelen, mutta ainakin näillä muutamilla kerroilla kun olen ottanut suihin hän on tullut TODELLA nopeasti... Sitä on älyttömän ihana seurata kun mies huomaamattaan alkaa "naida" minua suuhun ja liikutella lantiotaan, ja toki nielen satsin, se kun nykyiselläni vielä maistuu tosi hyvältä.. :)

Myös pari entistäni ovat tulleet suuseksin aikana tosi nopeasti. Mietin vain silti mitä voisin tehdä paremmin ja varmemmin. Joskus alkuun olin siinä aika epävarma... nyt en ehkä ole enää epävarma, mutta aina voi parantaa ;)

Tulipahan vaan mieleeni kysellä, saatteko miehet aina/yleensä orgasmin kun nainen ottaa suihin? :) Vai jääkö homma jyystämiseksi? Milloin suihinotto on onnistunut?

Haluan hulluna oppia paremmaksi suihinottajaksi, tykkään touhusta älyttömästi. :D Olen aina tykännyt. Tällä hetkellä minulla on uusi miesystävä, jota vasta opettelen, mutta ainakin näillä muutamilla kerroilla kun olen ottanut suihin hän on tullut TODELLA nopeasti... Sitä on älyttömän ihana seurata kun mies huomaamattaan alkaa "naida" minua suuhun ja liikutella lantiotaan, ja toki nielen satsin, se kun nykyiselläni vielä maistuu tosi hyvältä.. :)

Myös pari entistäni ovat tulleet suuseksin aikana tosi nopeasti. Mietin vain silti mitä voisin tehdä paremmin ja varmemmin. Joskus alkuun olin siinä aika epävarma... nyt en ehkä ole enää epävarma, mutta aina voi parantaa ;)

Aika harvoin laukeen suuhun. En edes muista koska viimeks. En kyllä oo koskaan tavannut naista joka ois ollu hyvä suustaan. Tai ehkä mun paksuhko penis on naisille vaikea. Jos vähänkin ottaa hampaisiin niin siin tulee heti useita minuutteja lisäaikaa enneku alkaa taas hymyilyttämään.

Taidat olla jo hyvä suustasi mutta ainahan voi parantaa...

Viimeksi muokattu:
En muista olisinko koskaan lauennut suuhun pelkän suuseksin avulla. Penis "puutuu" ja menettää jotenkin herkkyytensä. Mielestäni suihinotosta on tehty turha muoti-ilmiö. Monipuolinen seksi on parasta.

Yksi nainen on ollut ylitse muiden, suihinotto hänen kanssaan oli nautittavaa ja hän nieli lastin viimeiseen tippaan, eikä lopettanut ennen kuin ruikkasin. Normisti ei tule helposti.

Yksi nainen on ollut ylitse muiden, suihinotto hänen kanssaan oli nautittavaa ja hän nieli lastin viimeiseen tippaan, eikä lopettanut ennen kuin ruikkasin. Normisti ei tule helposti.

Kuin meikäläisen suusta.
Välillä on jopa vaivautunut olo kun kumppani ei osaa, mutta ei sitten kehtaa kieltääkään kun sen harvan kerran saa. Itse sanoi olevansa hyväkin hommassa, ehkä sitten muiden kohdalla aiemmin.

Viimeksi muokattu:

Mulla yleensä tulee aika nopeasti 3-4 min naisen nieluun. Pyrin kääntämään naisen selälleen ja pään sängyn reunasta alaspäin tyynyn päällä. Näin kita on auki ja on helppo nussia nieluun, joka ei muuten onnistuisi koska olen "hyvinvarustettu".
Yhden kerran on jä
tkä mua imenyt ja laukesin varmaan minuutissa. En tiedä mistä johtui. Ehkä tilanteesta tai siitä että jätkät ehkä saa tehtyä orkun nopeammin kun meillä on meisselit ja tiedetään mikä tuntuu hyvältä

Onx kommentteja?

t.Tero

Viimeksi muokattu:
Mulla yleensä tulee aika nopeasti 3-4 min naisen nieluun. Pyrin kääntämään naisen selälleen ja pään sängyn reunasta alaspäin tyynyn päällä. Näin kita on auki ja on helppo nussia nieluun, joka ei muuten onnistuisi koska olen "hyvinvarustettu".
Yhden kerran on jä
tkä mua imenyt ja laukesin varmaan minuutissa. En tiedä mistä johtui. Ehkä tilanteesta tai siitä että jätkät ehkä saa tehtyä orkun nopeammin kun meillä on meisselit ja tiedetään mikä tuntuu hyvältä

Onx kommentteja?

t.Tero

Ymmärrettävää koska 1) olet ilmeisen nuori 2) sinulla ei ole vakituista parisuhdetta eli kun sopiva "aukko" löytyy niin kyllä lähtee, vielä. Nainen ei ole imenyt sinua vaan sinä olet nainnut hänen suutaan joka on eri juttu. Mies miehelle tai nainen naiselle tietää miten hommat hoidetaan taidokkaasti ja nopeasti.

Viimeksi muokattu:
missä vaiheessa miehet haluatte että imu ja tahti vähenee kun nainen ottaa suihin? Ilmeisesti siinä lauetessa jossain kohtaa on se maaginen raja että paikat menee helkkarin herkiksi? Mikä se hetki on? :) ja mikä taas lässäyttää fiiliksen orkun hetkellä?

Itse saan mieheni tulemaan suihinotolla tosi nopeasti, ja hän kehuu että olen siinä hyvä. En kyllä pidä itseäni minkäänlaisena eksperttinä vaan vedän fiiliksellä. En välttämättä edes ota penistä koko aikaa syvälle, vaan runkkaan miestä samalla kun nuolen ja imen peniksen päätä ja vartta...

Haluaisin (niinkuin ap.kin mainitsi), tulla paremmaksi, mutta mieheltä en oikein saa vinkkejä, hän ei näistä juuri juttele..

Ymmärrettävää koska 1) olet ilmeisen nuori 2) sinulla ei ole vakituista parisuhdetta eli kun sopiva "aukko" löytyy niin kyllä lähtee, vielä. Nainen ei ole imenyt sinua vaan sinä olet nainnut hänen suutaan joka on eri juttu. Mies miehelle tai nainen naiselle tietää miten hommat hoidetaan taidokkaasti ja nopeasti.

Hyviä kommentteja. En ole kovin nuori, 37 v, mutta se on vaan niin että suihinotossa saa parhaan orkun, aivot taivaalle. Sille ei voi mitään eikä sillekään, että oikea asento (kulma), jolloin pääsee syvälle nieluun parantaa entisestään fiilistä ja helpottaa imurin asemaa.

t.Tero

Viimeksi muokattu:
missä vaiheessa miehet haluatte että imu ja tahti vähenee kun nainen ottaa suihin? Ilmeisesti siinä lauetessa jossain kohtaa on se maaginen raja että paikat menee helkkarin herkiksi? Mikä se hetki on? :) ja mikä taas lässäyttää fiiliksen orkun hetkellä?

Itse saan mieheni tulemaan suihinotolla tosi nopeasti, ja hän kehuu että olen siinä hyvä. En kyllä pidä itseäni minkäänlaisena eksperttinä vaan vedän fiiliksellä. En välttämättä edes ota penistä koko aikaa syvälle, vaan runkkaan miestä samalla kun nuolen ja imen peniksen päätä ja vartta...

Haluaisin (niinkuin ap.kin mainitsi), tulla paremmaksi, mutta mieheltä en oikein saa vinkkejä, hän ei näistä juuri juttele..

Voisit kokeilla niinkuin edellisessä viestissä mainitsin maata sängyllä ja antaa pään roikkua sängyn reunan yli jolloin miehesi voi seistä pääsi takana ja siitä
tykittää suuhun. Hän varmasti nauttisi ja se asento on myös sinulle helppo. Lisäksi sun on helppo syödä mällit, kun se menee syvälle nieluun, tuskin huomaat sitä. Se maaginen raja ainakin minulla on kun terskaa nuolee ja pääsee tarpeeksi syvälle . Silloin tulee se että paikat alkaa tulla herkäksi ja jalat tutista. Ei välttämättä tarvitse lypsää koko aika aikaa. Nielu tekee tehtävänsä.

Tykkään ku nainen esileikin aikana nuolee ja imee kalua ja kielellä pelaa. Se kiihottaa. Mut kyllä oikeeseen seksiin parasta on pillu. Tiukka sellanen. Sinne kalu uppoaa oikeesti kunnolla. Naiseni osaa myös supistella pilluaan. Joskus pitää oikeen kieltää kun haluan ensi nautiskella. Parasta on tietyst antaa naiselle orkku ensin. Se tuntuu kalussakin hyvältä. Sen jälkee pillu on vieläki kireempi eikä mulla enää kauan kestä.

Tykkään ku nainen esileikin aikana nuolee ja imee kalua ja kielellä pelaa. Se kiihottaa. Mut kyllä oikeeseen seksiin parasta on pillu. Tiukka sellanen. Sinne kalu uppoaa oikeesti kunnolla. Naiseni osaa myös supistella pilluaan. Joskus pitää oikeen kieltää kun haluan ensi nautiskella. Parasta on tietyst antaa naiselle orkku ensin. Se tuntuu kalussakin hyvältä. Sen jälkee pillu on vieläki kireempi eikä mulla enää kauan kestä.

Joo. Tosta voi olla eri mieltä. Musta parasta on suihinotto.Tottakai tärkeintä on, että myös nainen saa ja toki jopa, että ensin. Mies ja nainen ovat niin erilaisia "seksuaalisesti" Kun mies on saanut, hän yleensä haluaa rentoutua kun taas nainen saattaa jaksaa tehdä miehelle vielä toisen orkun.
Pääasia, että molemmilla on kivaa.

Viimeksi muokattu:

Joo. Ei kyrpä kyllä kaikkien pilluun mahdu. Tiukka pillu on ok, mutta jos löysä, homma menee ihan vaan jyystämiseksi eikä mälli meinaa lähteä millään,Suihinotossa orkku on takuuvarma minuuteissa,

Viimeksi muokattu:
En muista olisinko koskaan lauennut suuhun pelkän suuseksin avulla. Penis "puutuu" ja menettää jotenkin herkkyytensä. Mielestäni suihinotosta on tehty turha muoti-ilmiö. Monipuolinen seksi on parasta.

ei ole väliä onko poskeen ottaja mies tai nainen laukean aina parhaan suihin oton sain erään kauppareisun päätteeksi tuli erimilisyyttä kahvin mausta ja hän pyysi kotiinsa maistaan jotain suklaakahvia ja samalla kertaa päädyttiin sänkyyn siellä hän otti multa ihanasti suihin tästä on kulunut n 5v ja vieläkin poikkeen n kerran kuussa "kahvilla"jossa otetaan loppuun saakka eikä pisaraakaan heitetä hukkaan niin vakiohoito on mies

Viimeksi muokattu:

Kyllä suihinotossa aina voi kehittyä. Itse imutekniikan lisäksi on muitakin esteettisiä juttuja jotka ainakin minuun tehoavat. On kaunista katsoa hoidettuja kynsiä kullin ympärillä, itse pidän eniten pitkistä punaisisista rakenneynsistä. Toisekseen on mahtavaa jos on pitkät tekoripset joita daami samalla räpsyttelee miehelleen kun imeskelee munaa...

Viimeksi muokattu:
Hauska lukea noita poikien juttuja isoista munistaan. Näille palstoille kirjoittelevat, itsekin tuohon joukkoon kuluvana, vain pikkukulliset jotka ei saa oikeaa naista kuin sattumalta.

Itse olen vielä tuon vähävarusteisuuden lisäksi itsekäs ja omahyväinen. Olen kuitenkin hyvä tanssimaan enkä ole kovin kranttu naisten suhteen. Tanssin päätteeksi kouraisen naisen oikeaa tissiä ja vasenta pakaraa, kerron sen vitsin vaimon kanssa messumatkalla olevasta silityslautaa vieressään pitävästä miehestä, joka joutui ruotsinlaivalla yläpetille ja kuiskasi vaimolleen, joka oli toisella yläpetillä että mä laitan tän vehkeen sänkyjen väliin, tuu sitä pitkin tänne kun mun tekee niin mieli. Neljän hengen hytti kun oli niin alapetiltä kuului pilkallisesti
- hah hah ylvästelijä, jos se muka onnistuu tulosuuntaan niin miten luulet eukkosi pääsevän jälkeenpäin takaisin omaan petiinsä.

Seuraavan tanssin aikana nainen on joko lähtenyt tiehensä tai sitten painautuu minua vasten ja tietää, etten ole varustukseni koolla pilattu, kovuus ehkä korvaa puuttuvat tuumat.

Pienestä koosta on hyötyä myös suihinotossa. Tai minulta ei oteta suihin vaan kyllä se aina johtaa ihan oikeaan panoon, nyt vain maali on eri paikassa. Ja tosi harva nainen oikeasti pystyy ottamaan kunnon panoa nieluunsa. Se tosin sitten on todella sitä oikeaa pihkaista panoa.

laukean joka kerta jos vain haluan. Vaimo tekee sen niin osaavasti. suulla, kielellä, ja samalla käsiä käyttäen. Ja jos huomaa että koitan väkisin "sinnitellä" niin välilihaa, eturauhasta hieromalla tulen takuuvarmasti ja kovaa. Nielee vielä koko lastin aina kaupan tekijäisiksi. Nam nam :)

Minulla kestää kauan saada orgasmi jos nainen vaan suullaan hyväilee, mutta kun samalla pitää varresta kiinni ja ns runkkaa samassa tahdissa suun kanssa, tulee kohtuullisen nopeasti. Tähän liittyen jos naisen huulet osuvat vaan varteen, se ei tunnu juuri miltään vaan huulten pitää myös osua "tattiin". Ja siihen tuo käden mukana olo myös auttaa, eli pitää huulet lähempänä "tattia". Lisäksi jos huulten puristus ei ole riittävä ei tunnu tarpeeksi hyvältä ja vaatii pitkää hinkkausta. Toki jos on jo valmiiksi hyvin lähellä niin pelkkä suu riittää.

En ole kokenut siis täydellistä suihinottoa alusta loppuun, ilman kättä.

Suihinotoissa on eroja, toisten kanssa lähtee fiilis kokonaan ja voi sanoo että on parempi että lopetetaan ja toisten kanssa homma on taas niin nautinnollista, ettei voi mitenkään olla tulematta. Se on vaan taitolaji.

Leijona - 69

Varmasti nielen satsin minkä mieheni mulle antaa suun kautta tapahtuvan seksi aikana.
Liuvutan varovasti syvemmälle nieluun.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä