laukeaminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kinder"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kinder"

Vieras
tahtoisin kovasti laueta vaimoni naamalle.mutta en kehtaa sitä hänelle kertoa ja olisi kiva jos hän joskus nielisi spermat. kertokaas naiset mille se sperma maistuu ja onko se ny niin kamalaa jos joskus ampuu lastin naamalle.

Runkkaat kämmenelle ja maistat omaa spermaasi. En piruile, vaan ihan tosissaan. Kokeile. Jos olet valmis tekemään sen itse, nielemään sitä, ja nautit siitä, silloin voit olettaa vaimosikin nauttivan.

[QUOTE="vieras";28642240]pahaa se on. etenkin jos sitä tulee "litrakaupalla" YÖK[/QUOTE]

Niinpä. Sitten kun joku idiootti vielä pitää kaksinkäsin päästä kiinni niin siinä on kurkku täynnä kyrpää ja nestettä. Nauti siinä sitten olostasi. Sitä voisi jokainen mies kokeilla miltä tuntuu, tunkee keittiön hanan niin syvälle kurkkuun kun menee ja vääntää hanan täysille...

Laukes!!!

Mousetrap_with_mouse.jpg

Voihan sitä vaimolta varovasti kysyä, sopiiko tälle.
Jos ei käy, niin älä painosta.

Mie en tykkäisi, jos mun mies alkaisi naamalle roiskia.

Aina nielen, mitä "pahaa" siinä on? Oon siis oikeesti miettiny sitä, itelle ei tulis mieleenkään lähtee syljeskelemään jonnei? Ja naamalle saa mies kans tulla jos haluaa, aika harvoin tapahtuu mut silloin tällöin ihan kivaa. Ehdota ensin varovasti niinkun joku ehdottikin, painostaa ei knnata. Mies me illä aina "kysyy luvan " ts. ei ala yhtäkkiä varottamatta naamalle roiskia..

• Tykkää
Reactions: Karju
Sperma maistuu vähän suolaiselle ja fleivori saattaa vaihdella sen mukaan mitä on syönyt. Mun mielestä ei ole pahaa.

Ei ole kamalaa, mua kiihottaa kun mies roiskii spermat pitkin mun vartaloa/kasvoille.
Kiihottaa myös nähdä miten mies nauttii tästä.

Makuasioita, eipä näistä voi kiistellä.