Lauantaiväsymystä

Onko muita, jotka ovat lauantaina ihan poikki? Niin, ettei kotihommista meinaa tulla mitään, kun haluaa vaan nukkua päiikäreitä, pötköttää, katsoa telkkaa tai jämähtää koneelle. Ja sitten sunnuntaille on vaikka mitä puuhaa, on pyykinpesua, kokkailuja, siivousta. Ja joka sunnuntai ajattelee että ensi lauantaina teen ainakin osan siitä, ja silti taas se seuraava launatai menee samaan malliin.
 
Keittiönoita
Joo. Nytkin olen katsonut nettiteeveestä viikon Lentokenttä -sarjan jaksot. Mutta mun uusin mottoni on: "Älä tee tänään mitään, minkä voit huomenna teettä jollain toisella". Ja kannoinkin just pölynimurin kuopuksen oven eteen :xmas: Nyt aattelin mennä suihkuun, sitten keittää kahvit ja sen jälkeen mennä lukemaan kirjaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
[QUOTE="hankey";24874628]Sama vika ja ihmettelen miksi.[/QUOTE]

Minä koen, että olen sen varran poikki työviikosta, ettei paukkuja riitä kovin aktiiviselle viikonlopulle. Mutta on kuitenkin kotihommia tehtävä, jotka olen jättänyt pitkään melkoisen kokonaan viikonlopulle, mutta ei meinaa jaksaa touhuta viikonloppuna riittävästi. Tarvitsisin varmaan nelipäiväisen työviikon?
 
[QUOTE="VIERAS";24875693]Kannattaisi siivota jo perjantaina, niin ei tarvisi tehdä viikonloppuna mitään.[/QUOTE]

Kun ei jaksa.

Ja nyt on sunnuntaiväsymystäkin, kun jäin eilen katsomaan sitä leffaa, joka kesti puoli kahteen. hyvä elokuva oli, ei voi kieltää, mutta nyt kaduttaa silti. Onneksi kuopus nukkuu vielä äidin kanssa päikkäreitä...
 
Voisiko jonkun asian tekemisestä luistaa, vai ovatko ne sellaisia töitä, jotka edestään löytää jos tekemättä jättää.

( tai eiköhän se niin taida mennä) minä luistan silti. :ashamed:
Tosin tällähetkellä kaikki ei kasaudu lauantaille, mutta pian taas kasautuu.

Tämänhetkinen" ongelmani" on vähän käänteinen, koska aikaa on ja on, en saa mitään aikaan.:ashamed:
 
Minulla ei ole viikonpäiviin sidottua, työstä johtuen tietysti. Voin olla väsynyt milloin vain tai pirteä, kuten tänään jo viideltä. Välillä se on ärsyttävääkin, etenkin se pirteys vähän väärään aikaan. No, nyt on kyllä jo leivottu ja pyykkäys menossa, ruoka suunniteltu ja kuvaamista mietitty, perhe alkaa heräillä. Ja kohta minua alkaa nukuttaa:D
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
Mulla ei yleensä ole ollut lauantaiväsymystä, hoidan monesti lauantaiaamusta siivoukset ym. pois alta niin sitten saa loppupäivän ja sunnuntain vain olla. Mutta eilen en vaan jaksanu ja ajattelin että olkoot. Enkä kyllä jaksa tänäänkään eli ollaan nyt sitten yksi viikko ilman siivousta.. Pyykkiä sain vähän pestyä eilen illalla eli kuitenkin puhtaita vaatteita löytyy ensi viikoksi. Sen verran rankka ja paska viikko takana, että koen ansainneeni tämän lusmuilun.
 
Voisiko jonkun asian tekemisestä luistaa, vai ovatko ne sellaisia töitä, jotka edestään löytää jos tekemättä jättää.

( tai eiköhän se niin taida mennä) minä luistan silti. :ashamed:
Tosin tällähetkellä kaikki ei kasaudu lauantaille, mutta pian taas kasautuu.

Tämänhetkinen" ongelmani" on vähän käänteinen, koska aikaa on ja on, en saa mitään aikaan.:ashamed:
Ei oikein voi luistaa minusta. Luistan kyllä sujuvasti jo vaikka mistä, ja koti on sen näköinen. Mutta pyykit on pakko pestä, ruokaa on tehtävä ja kyllä sitä joskus pitää imuroida ja pyyhkiä lattiatkin.

Huspa, leffa oli se Sleepers - Katuvarpuset Sleepers – katuvarpuset – Wikipedia
 

Yhteistyössä