lauantain ohjelma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun isä tulee kai illemmalla ton ukon kanssa pelaamaan Stigaa! :laugh: (oikeen aikuset juu... )
Ja mun äiti tietty mukana ja varmaan siinä sit vaan jutustellaan ja pelleillään ton tyllerön kanssa...

Tyttö tuossa pyysi mua pelaamaan, lupasin mennä kohta.
tuossa kuuden aikaan laitetaan sauna lämpiämään ja käytetään koiraa ulkona. Saunotaan, syödään iltapala, ja sit tyttö menee nukkuu.
Iltapalalle paistoin tuossa cocktail-piirakoita, niitä ja tuoresalaattia.

Odotellaan anoppia ja appiukkoa, tulevat hoitamaan lapsia, niin lähdetään miehen kanssa leffaan katsomaan Tummien perhosten koti. Kahdenkeskinnen vapaailta on meille harvinaista herkkua =)

Äsken tultiin mummolasta, mun pitäs siivoilla mutta kun ei jaksa millään, jotenkin nihkeä ja hikinen olo ja menkatkin alkoi.
Kahdeksalta saunaan.. jihaa. Jossain vaiheessa voisin perehtyä digiboksin asennukseen, jonka sain lahjaksi. Niin, ja Monkin otan nauhalle ja katson myöhemmin.
Leppoisaa lauantaita vain. :)

lapset lähti yökylään siskolleni ja mies tos tekee koristetiiliseinää kaverinsa kanssa meille olohuoneeseen mä juon olutta ja oon täs koneella varmaan saunomista ja liikenteeseen lähtöö edessä :saint:

Just tultiin kaupoista.Ostettiin keittiöön uudet verhot,matot,pöytäliina,istuin tyynyt ja tytölle kans verhot ym. Nyt en jaksa tehä mitään,oottelen et tyttö on syöny jätskinsä ni mennään suihkuun ja sit illemmalla miehen kanssa laitetaan noi kamat paikoilleen =)

Yhteistyössä