suloinen tytteli :heart: ja ilmeestä päätellen alemmassa kuvassa on jänskääAlkuperäinen kirjoittaja idunnor:
suloinen tytteli :heart: ja ilmeestä päätellen alemmassa kuvassa on jänskääAlkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Thänks, isäänsä tullut.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:KomeaAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Tämmöset kuvapinot on kivoja, missä ei ole rajattua aihetta. Hauskoja kuvia olette laittaneet. =)
Tässä mun vekkuli muutama viikko sitten, noin 3kk iässä.
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:OMG! Luin ensin että pi*psaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:ihan yhtä pörheä ja pullea kuin mun Pipsa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Ihania kuvia kaikilla. Tässä tulee hyvälle tuulelle
K<kaunis on oikeasti ja pitkähiuksinen.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:kiitos =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:No on kyllä kaunokainen todellakin! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:http://www.aijaa.com/v.php?i=6521883.jpg
Minun pieni kaunokainen :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Thänks, isäänsä tullut.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:KomeaAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Tämmöset kuvapinot on kivoja, missä ei ole rajattua aihetta. Hauskoja kuvia olette laittaneet. =)
Tässä mun vekkuli muutama viikko sitten, noin 3kk iässä.
Ihan hieno mutta mustavalkoisena ihmisenä olisin laittanut ehä mustaharmaat verhot tai valkeat.Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:Tästä ei välttämättä seuraa hyvää, mutta vilautan meidän "uutta" makkaria :snotty:
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/012-1.jpg
Aika makeeAlkuperäinen kirjoittaja Grace:
Todella kaunis tyttöAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:http://www.aijaa.com/v.php?i=6521883.jpg
Minun pieni kaunokainen :heart:
Tuo tytär on ainakin niin kaunis ja lempeän näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja cx:ihan tavallisen näköisiä lapsia..Alkuperäinen kirjoittaja edelleen:Kowalskilla on niin kauniit apinat
Mäkin ne liki teippasin kattoon kiinni tuon jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Aika makee
Mun 4 v yritti tänään nyrhiä saksilla niskatukkaansa. Ja vasta mä käytin sitä parturissa ja leikattiin oikein komee keesi . Pitää piilottaa sakset!
Hiukset kasvaa takas. Laps on hirmu söpö kumminkin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mäkin ne liki teippasin kattoon kiinni tuon jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Aika makee
Mun 4 v yritti tänään nyrhiä saksilla niskatukkaansa. Ja vasta mä käytin sitä parturissa ja leikattiin oikein komee keesi . Pitää piilottaa sakset!
Mä oikein tunsin miten mun suoni alkoi kaulalla ja otsassa tykyttämään ja silloin tapahtui lievähkö kilahdus.
Joo en toiminut niin kuin kunnon äitien kuuluisi toimia :ashamed:
Harmitti..niin paljon, mut mut eihän sille enää mitään voinut. Hiuksia ne vaan oli.
Onneksi ei silmiin osunut.
Kiitos, niinhän tuo tekee ja kasarimuotihan on kovasti nyt INAlkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Hiukset kasvaa takas. Laps on hirmu söpö kumminkin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mäkin ne liki teippasin kattoon kiinni tuon jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Aika makee
Mä oikein tunsin miten mun suoni alkoi kaulalla ja otsassa tykyttämään ja silloin tapahtui lievähkö kilahdus.
Joo en toiminut niin kuin kunnon äitien kuuluisi toimia :ashamed:
Harmitti..niin paljon, mut mut eihän sille enää mitään voinut. Hiuksia ne vaan oli.
Onneksi ei silmiin osunut.