mikä leffa ?olis maistunu kahvi, mutta oli loppu joten teehen tyydyn. töihin olen lähdössä, illalla pizzaa ja leffaa tidossa.
oijoi mahtaa tuntua juhlalliseltaAlkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22849911:Huomenet!
Kuvitelkaa... Mulla on 4 (lue: n-e-l-j-ä !) siis NELJÄ vapaapäivää PERÄKKÄIN!!
(No ei ne oikeesti olleet peräkkäin, meillä ei listantekijä vaan pysty sellaseen, yks työpäivä oli välissä, mutta työkaveri lupasi vaihtaa) Eli mulla on niin ku miniloma nyt
Kuusi lähtee tänään ja 9v:lle pitää saada talvikengät... Siinähän sitä jo yhdelle päivälle :wave:
Joo Eilen lähdin kolmelta töistä ja keskiviikkona menen vasta iltavuoroon, sehän on hiiiirmu pitkä vapaa Olo on ku missikisan voittajalla, tippa valuu silmäkulmasta enkä oikein osaa sanoo, että miltä nyt tuntuuoijoi mahtaa tuntua juhlalliselta
"onkos sinulla jotain sanomaa jonka haluisit tässä voiton jälkeen lähettää maailmalle?"Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22849917:Joo Eilen lähdin kolmelta töistä ja keskiviikkona menen vasta iltavuoroon, sehän on hiiiirmu pitkä vapaa Olo on ku missikisan voittajalla, tippa valuu silmäkulmasta enkä oikein osaa sanoo, että miltä nyt tuntuu