lauantai päivän ohjelma, mitäs teillä

  • Viestiketjun aloittaja "yks äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"yks äiti"
Me syötiin aamupala tuossa about vasta kymmenen aikoihin.
Sit poika läks tuohon pihalle, pellolle hiihtään ja mies tuli töistä kotiin.
Ruoka joskus yhden, kahden aikoihin. Riisi ja broilerkastike + jotain salaattia.
Ruuan jälkeen lähetään pulkkamäkeen, jollain kokoonpanolla. Ja samalla reissulla käydään ruokakaupassa
Pulkkamäen jälkeen keitetään kahvit ja kaakaota ja jos vaikka persikkarahkaa lisäksi.
Ite tässä vähän siivoilen ja iltapäivällä käyn lenkillä.
Illalla saunaan ja lapset halus että paistetaan takassa makkaraa saunan jälkeen.
Sit ehkä katotaan joku leffa, mikä, se riippuu kuka nukkuu ja kuka kattoo leffaa..
 
Herättiin pojan kanssa 9 aikoihin ja aamupala syötiin puoli 10. Poika on siitä saakka leikkinyt autoilla ja juossut ympäri kämppää. minä olen jo kerennyt tiskata,imuroida,pyykätä ja tehdä vaatehuoneelle inventaarion :D ( huom,mies nukkuu vieläkin!!)Kohta ruoan laittoon ja sitten,kun on syötylähdetään kaikki luistelemaan ( meidän 2,5 vuotiaan uusi lempi juttu ) Sen jälkeen lettuja ja jotain kivaa mitä keksii. :)
 
Herättiin pojan kanssa 9 aikoihin ja aamupala syötiin puoli 10. Poika on siitä saakka leikkinyt autoilla ja juossut ympäri kämppää. minä olen jo kerennyt tiskata,imuroida,pyykätä ja tehdä vaatehuoneelle inventaarion :D ( huom,mies nukkuu vieläkin!!)Kohta ruoan laittoon ja sitten,kun on syötylähdetään kaikki luistelemaan ( meidän 2,5 vuotiaan uusi lempi juttu ) Sen jälkeen lettuja ja jotain kivaa mitä keksii. :)
Ainiin pesinpä vessatkin... Mutta mä nyt oon semmonen siivous intoilija,että tää on ihan jokapäiväistä :D
 
"Eija"
Aamulla ennen lasten heräämistä n. klo 8 hieman "aikuisten juttuja". Lasten herättyä n. klo 9.30 keitän puuron koko perheelle. Klo 11 mennään yhdessä uimahalliin, minä pienimmän kanssa vauvauintiin ja isä muiden kanssa uimaan vaan. Uinnin jälkeen yhdessä Hesburgeriin. Sitten kotiin ja pelataan lautapelejä tai jotain muuta mukavaa yhdessä. Sitten laitan ruoan ja teen salaatin. Syömme yhdessä ja lähdemme luistelemaan. Klo 17 menemme saunaan. Saunan jälkeen katsomme lastenelokuvan ja ollaan vain. Klo 19 iltapalalle. Illalla täytyy muistaa Putous! Ja sen jälkeen iltatoimet ja nukkumaan.
 
"diu"
Maataan sohvalla telkkarin ääressä kuten lähes koko viikko. Jompikumpi lapsista on ollut sairaana koko hemmetin viikon perjantaita lukuun ottamatta. Mies tekee 7päiväist viikkoa töissä ja ärh.
 
meillä
Herättiin vähän ennen kahdeksaa. Lapsi katteli lasten ohjelmia, sitten aamupala. Lapsi kävi pikaisesti tapaamassa serkkujaan ja nyt rakentelee legoilla.

Välipalan jälkeen lähdetään luistelemaan. Meillä on tosi nätti ilma aurinkoineen tänään :).

Sitte lähikauppareissu ja iltaruoka. Illan ohjelma ihan vapaata olemista ja naapureiden kanssa seurustelua.

Olen puoliyh ja asutaan kahdestaan lapsen kanssa. Pihapiirissämme muitakin äitejä ja lapsia, osa eroperheitä niinkuin minäkin.

Hyvää lauantaita muillekin !
 
"mievain"
Herättiin ysin aikoihin, aamiaista kympin aikoihin. Ulos lähdettiin 11.40 ja käveltiin (lapsi pulkassa) kauppaan jossa samalla kahvipisteestä kaakaota ja lapselle pillimehu. Äsken lihasoppaa ja nyt lapsi päikkäreillä.
 
meillä
[QUOTE="Eija";27983467]Aamulla ennen lasten heräämistä n. klo 8 hieman "aikuisten juttuja". Lasten herättyä n. klo 9.30 keitän puuron koko perheelle. Klo 11 mennään yhdessä uimahalliin, minä pienimmän kanssa vauvauintiin ja isä muiden kanssa uimaan vaan. Uinnin jälkeen yhdessä Hesburgeriin. Sitten kotiin ja pelataan lautapelejä tai jotain muuta mukavaa yhdessä. Sitten laitan ruoan ja teen salaatin. Syömme yhdessä ja lähdemme luistelemaan. Klo 17 menemme saunaan. Saunan jälkeen katsomme lastenelokuvan ja ollaan vain. Klo 19 iltapalalle. Illalla täytyy muistaa Putous! Ja sen jälkeen iltatoimet ja nukkumaan.[/QUOTE]

Olen vähän kade noista aikuisten jutuista ;), mulla kun ei miestä tässä asu.
 

Yhteistyössä