Lauantai-ilta... ja televisiosta ei tule mitään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä ohjelma ei käy, tuo ohjelma ei käy, lenkille ei voi mennä, kirjoja ei voi lukea...elokuvat ei käy, netistä ei voi katsoa. Sorry mutta aikamoista valittamista.
Mistä minä muuten valitan...? Paitsi siitä että sinä valitat :D
Huonot ohjelmat eivät käy, lenkillä olen käynyt tänään jo kahdesti, kirjoja lukenut olen tänään neljä tuntia, elokuvat eivät ole sydäntä lähellä, netistä en lataa ja olen jo viikolla katsonut ne kiinnostavat ohjelmat, mitä tällä hetkellä löytyy "uusintana" Areenassa/Ruudussa/Katsomossa.

Nyt on lauantai, bam, haluan katsoa televisiota, sieltä ei tule mitään kiinnostavaa. Problem?

Koko ajanhan sinä valitat minusta. :D

minä tallennan digiboksille koko viikon kaikkea mielenkiintoista ( silloin hyviä ohjelmia/dokkareita tulee yömyöhään ) ja katselen niitä lauantaina ( koska silloin ikinä tule mitään järkevää)

helppo ratkaisu!

Näinhän kaikki fiksut tekevät, ei ole koskaan ap:n kaltaista ongelmaa.
Mutta aloittajapololla ei ole digiboksia :( Nyyh. Elämä ON surullista.
Meinasitko valittaa vielä mun digiboksittomuudestakin? Taitaa sinun elämäsi olla surullista, kun tämä nyt kiristää sydänalaasi näin kohtuuttomasti. Haluatko avautua aiheesta lisää? :laugh:

Ei tosiaan ole erillistä digiboksia, kun on taulutelevisio sisäisellä virittimellä. Ongelma ei ole niinkään se, etten pystyisi katsomaan haluamiani ohjelmia viikolla, vaan se, että lauantain televisiotarjonta on surkeaa.

Uutiset ja urheiluruudun katsoinkin jo. Mitään muuta kiinnostavaa ei näytä tulevan.

[QUOTE="vieras";25062919]Kato areenalta brittisarja Mirandaa![/QUOTE]
Kyseinen sarja on muuten yllättävän hyvä ja aivan väärään ajankohtaan sijoitettu lauantain televisiotarjonnassa. Ohjelma kuuluisi eniten katsojia keräävään aikaslottiin iltaseitsemän ja kymmenen välille.

Yhteistyössä