Lauantai-illan kuvaketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Minä ja kuopus ollaan profiilissa. Kuva otettu viime torstaina kun oltiin lähdössä lenkille :)

Kylläpä on kerrassaan typerä kuva.
Siis kuka taulapää ottaa itsestään ja lapsesta kuvan kun ovat lähdössä lenkille???
Montako tuntia tuotakin lenkkiä varten tälläydyit?

Tukehdun nauruun.

T: Kyllä voi käydä juoksemassa ilman että täytyy meikata sitä ennen.

Mitä sä nyt horiset oikein?

En mä mitään horise. Mietin tässä vain kuka on niin pinnallinen/tyhmä/neiti/pissis/ruma? tms. et pitää tollain tälläytyä lenkkiä varten.

Ja kuka taulapää ottaa kuvan "tässä me ollaan lähdössä kuopuksen kanssa lenkille, näytämme tältä. Kuva näyttää juuri siltä että ihan varta vasten itsennsä laittanut ja luulee näyttävänsä jotenkin vastustamattomalta.

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
aika monet naiset on sitä mieltä että olen "kuivan näkönen akka".miksiköhän..mietippä sitä. ;) kyllä mä noille miehille vaan kelpaan

Minusta olet aika mehevän näköinen, hyvässä mielessä. ;)

aika monet naiset on sitä mieltä että olen "kuivan näkönen akka".miksiköhän..mietippä sitä. ;) kyllä mä noille miehille vaan kelpaan

Niin varmasti reikänä. Reikä kelpaa kelle vaan miehelle, karvoilla tai ilman. Kuivan näköisenä tai vähemmän kuivan.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Minä ja kuopus ollaan profiilissa. Kuva otettu viime torstaina kun oltiin lähdössä lenkille :)

Siis kuka taulapää ottaa itsestään ja lapsesta kuvan kun ovat lähdössä lenkille???

Tukehdun nauruun.

Mitä sä nyt horiset oikein?

En mä mitään horise. Mietin tässä vain kuka on niin pinnallinen/tyhmä/neiti/pissis/ruma? tms. et pitää tollain tälläytyä lenkkiä varten.

Ja kuka taulapää ottaa kuvan "tässä me ollaan lähdössä kuopuksen kanssa lenkille, näytämme tältä. Kuva näyttää juuri siltä että ihan varta vasten itsennsä laittanut ja luulee näyttävänsä jotenkin vastustamattomalta.

mä olen sellainen taulapää kun minunkin kuva on sellainen, että olen lenkillä kuopuksen ja koirien kanssa....

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Minusta olet aika mehevän näköinen, hyvässä mielessä. ;)

:D kyllämä se tiedän että sä oot sitä mieltä :laugh: mutta tota sun kuvaas kommentoiden, oli kyllä hyvä kuva..tota ei oo ennen nähtykkään täällä. oot jotekin niin "raikas". Et ollenkaan semmonen "kuivakka" :D

Tukehdun nauruun.

Itsellä on useinkin meikkiä naamassa kun koirien kanssa lenkkeilen ja ajelen. Harvase päivä kun töissä on naamat meikissä, ni en niitä rupea koiralenkkiä varten pois pesemään vaan vasta lenkin jälkeen kun suihkuun meen, ni pesen. Eli erittäin tälläytyneenä miut usein näkee kärrillä ajelemassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja jape:

Niin varmasti reikänä. Reikä kelpaa kelle vaan miehelle, karvoilla tai ilman. Kuivan näköisenä tai vähemmän kuivan.

Ei, ei reikänä. vaikka sä niin toivotkin. multa löytyy kato muutakin, toisinkuin eräiltä -..ja sehän harmittaa

kuullostat ihan hitusen katkeralta... onko mahdollisesti joku tovi vierähtäny ku oot viimeks saanu... ehkä 5v mahdollisesti.... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

kuullostat ihan hitusen katkeralta... onko mahdollisesti joku tovi vierähtäny ku oot viimeks saanu... ehkä 5v mahdollisesti.... :snotty:

Paremminkin 15... :)

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

toisesta vieraasta en tiedä. Mutta itse elän onnellisessa avioliitossa ja kyllä saan vaikkapa päivittäin jos siltä tuntuu.
Ja minä olen myös sitä miltä että aavikonnorsu näyttää kuivalta tympeältä akalta. Ei rumalta. Vaan itserakkaalta ja kaikki tietävältä tympeältä naiselta. niinkuin taiso toinenkin vieras sanoa ettei ole ruma.

Miksi ihmeessä vedätte aina kateuskortin esiin? Eikö ole muuta asetta?

Minä en ole aavinkonnorsulle kateellinen. Olen mielestäni kauniimpi, hoikempi ja näytän iloiselta eikä mulla ole noussut pissa päähän vaikka mua haluaa moni muukin mies kuin omani.

Ja tähän joku vetää "no laitas kuvas" ei, en laita. En esittele itseäni netissä vaikka naama sen kestäisi ja täällä joskus surffailenkin. Minulla ei ole tarvetta esitellä itseäni sillä itsevarmuutta löytyy muutenkin kuin kalastelemalla kehuja muilta jossain nettipalstalla.

Yhteistyössä