A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kotirouva:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja kotirouva:BootyPepiltä näyttääkin löytyvän sama koirarotu kun meiltä![]()
Me ollaan ihan tipsuihmisiä...
Kiva, niin mekintipsut on kyl parhaita
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Minä ja kuopus ollaan profiilissa. Kuva otettu viime torstaina kun oltiin lähdössä lenkille![]()
Kylläpä on kerrassaan typerä kuva.
Siis kuka taulapää ottaa itsestään ja lapsesta kuvan kun ovat lähdössä lenkille???
Montako tuntia tuotakin lenkkiä varten tälläydyit?
Tukehdun nauruun.
T: Kyllä voi käydä juoksemassa ilman että täytyy meikata sitä ennen.
Mitä sä nyt horiset oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:aika monet naiset on sitä mieltä että olen "kuivan näkönen akka".miksiköhän..mietippä sitä.kyllä mä noille miehille vaan kelpaan
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:aika monet naiset on sitä mieltä että olen "kuivan näkönen akka".miksiköhän..mietippä sitä.kyllä mä noille miehille vaan kelpaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Minä ja kuopus ollaan profiilissa. Kuva otettu viime torstaina kun oltiin lähdössä lenkille![]()
Siis kuka taulapää ottaa itsestään ja lapsesta kuvan kun ovat lähdössä lenkille???
Tukehdun nauruun.
Mitä sä nyt horiset oikein?
En mä mitään horise. Mietin tässä vain kuka on niin pinnallinen/tyhmä/neiti/pissis/ruma? tms. et pitää tollain tälläytyä lenkkiä varten.
Ja kuka taulapää ottaa kuvan "tässä me ollaan lähdössä kuopuksen kanssa lenkille, näytämme tältä. Kuva näyttää juuri siltä että ihan varta vasten itsennsä laittanut ja luulee näyttävänsä jotenkin vastustamattomalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:aika monet naiset on sitä mieltä että olen "kuivan näkönen akka".miksiköhän..mietippä sitä.kyllä mä noille miehille vaan kelpaan
Minusta olet aika mehevän näköinen, hyvässä mielessä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Minä ja kuopus ollaan profiilissa. Kuva otettu viime torstaina kun oltiin lähdössä lenkille![]()
Tukehdun nauruun.
Alkuperäinen kirjoittaja jape:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:aika monet naiset on sitä mieltä että olen "kuivan näkönen akka".miksiköhän..mietippä sitä.kyllä mä noille miehille vaan kelpaan
Niin varmasti reikänä. Reikä kelpaa kelle vaan miehelle, karvoilla tai ilman. Kuivan näköisenä tai vähemmän kuivan.
Alkuperäinen kirjoittaja jape:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:aika monet naiset on sitä mieltä että olen "kuivan näkönen akka".miksiköhän..mietippä sitä.kyllä mä noille miehille vaan kelpaan
Niin varmasti reikänä. Reikä kelpaa kelle vaan miehelle, karvoilla tai ilman. Kuivan näköisenä tai vähemmän kuivan.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja jape:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:aika monet naiset on sitä mieltä että olen "kuivan näkönen akka".miksiköhän..mietippä sitä.kyllä mä noille miehille vaan kelpaan
kuullostat ihan hitusen katkeralta... onko mahdollisesti joku tovi vierähtäny ku oot viimeks saanu... ehkä 5v mahdollisesti.... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:sultakun ei varmasti huolita sitä reikääkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:sultakun ei varmasti huolita sitä reikääkään![]()
Jos sekin on mennyt umpeen. Tai siinä edessä kasvaa jotain seittiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Pojan ottama kuva minusta
http://www.aijaa.com/v.php?i=5135464.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja jape:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:aika monet naiset on sitä mieltä että olen "kuivan näkönen akka".miksiköhän..mietippä sitä.kyllä mä noille miehille vaan kelpaan
kuullostat ihan hitusen katkeralta... onko mahdollisesti joku tovi vierähtäny ku oot viimeks saanu... ehkä 5v mahdollisesti.... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja söö:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Pojan ottama kuva minusta
Kummasti sun vasen käsi on tuossa ylhäällä, kuten jos otetaan itse kuva kameralla...
Alkuperäinen kirjoittaja söö:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Pojan ottama kuva minusta
Kummasti sun vasen käsi on tuossa ylhäällä, kuten jos otetaan itse kuva kameralla...