Lauantai-illan havaintoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Ensinnäkin varsin mielenkiintoista havaita kun ei ole ehkä neljään-viiteen vuoteen ollut kotosalla viikonloppuna tai ylipäätään ollenkaan vapaalla viikonloppuna niin ettei ois ollut jotain menoa. Kun on tuo kolmivuorotyö niin on joko töissä viikonloppuisin tai ne harvat vapaat mitä on, on täyteen buukattuja. Nyt ei tullut buukattua mitään kun kummipoika tuli kylään. Siitäpä toinen huomio. Ai tällaista on siis sitten elämä kun vahditaan teinejä ja niiden tekemisiä, paitsi että noi esiteinit pysyy vielä kotona eikä mun tarvi päivystää puhelimen vieressä eikä olla ajokunnossa. Eli tylsyyttäni join punkkupullon kun olen ollut keittiössä lähes koko päivän, paitsi mitä olin kaupassa sitä ennen. Ruokaa nuo haluaa koko ajan, mutta se ero hommassa on pikkulapsiin verrattuna, että ne viihdyttää itse itsensä enkä ole nyt väsynyt. Olen sitä paitsi tylsyyden puuskassani keitellyt maijallisen mehuakin, eli toisin sanoen teini-ikäisen vanhempi ehtii tehdä kotihommia ja tekee niitä ettei tylsistyisi. Oh my god, miten selviänkään syksystä kun teen tuon lapsen vuoksi lyhyempää työaikaa. Pukki vahtii nyt kaalimaata sitten ja tylsistyy hommassaan ihan varmasti! lauantaisin ei tuu edes telsusta mitään!!!

Yhteistyössä