Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja alkup:Nyt selvisi se syykin: Ei halua että menen koska en laita hoitovapaalla elämiseen paljoakaan rahaa niin ei mulla ole oikeus käyttää sitä myöskään viihteelle. E
No voi että, mikä paskaperse ukkeli. Että herralla on oikeus mennä, koska tienaakin :headwall:
Sano sille, et siltä on jäänyt maksamatta viimisten vuosien ruuan laitto, lapsen hoito ja kodin hoito palkkiot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun on PAKKO kysyä, että onko ap:n mies suomalainen vaiko joku muu? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun on PAKKO kysyä, että onko ap:n mies suomalainen vaiko joku muu? :xmas:
Siis senhän TÄYTYY olla turkkilainen, sillä nehän palstan mukaan on just tollasia![]()
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun on PAKKO kysyä, että onko ap:n mies suomalainen vaiko joku muu? :xmas:
Siis senhän TÄYTYY olla turkkilainen, sillä nehän palstan mukaan on just tollasia![]()
Jotain tuonsuuntaista mä ajoin takaa, eilisen ketjun innoittamana B)
Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä nainen:Koittaisin etsiä hyvän hoitopaikan lapsosille jonne voisin itsekin mennä biletyksen jälkeen että mies saa pelosta purra kynsiä missä oon ja mitä teen.
Alkuperäinen kirjoittaja nurk:Kuulostaa ihan joltain ählämitoiminnalta. Miehesi on kuin mikäkin arabi! Eilen kaupassa teki oikein ahaa katsella erään hunnutetun naisen tuskaa kun ei saanut ostettua kindermunaa lapselle. En kehdannut tarjota rahaakoska en tunne kulttuuria.. olisin loukannut vamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja nurk:Kuulostaa ihan joltain ählämitoiminnalta. Miehesi on kuin mikäkin arabi! Eilen kaupassa teki oikein ahaa katsella erään hunnutetun naisen tuskaa kun ei saanut ostettua kindermunaa lapselle. En kehdannut tarjota rahaakoska en tunne kulttuuria.. olisin loukannut vamaan?
Ei, sä olisit tehnyt itsestäsi pellen...et loukannut.
Meillä ainakin käy joskus niin, että mennään kauppaan, mies on ostamassa lapsille karkkia tms, jolloin minä sanon että ei, ne ovat saaneet jo tänään karkkia/meillä on kotona karkkia.
Ei siinä välttämättä sen kummallisemmasta ole kyse...vai itkikö tämä nainen kovinkin tuskissaan kaupassa? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun on PAKKO kysyä, että onko ap:n mies suomalainen vaiko joku muu? :xmas:
Jotain tuonsuuntaista mä ajoin takaa, eilisen ketjun innoittamana B)
Alkuperäinen kirjoittaja nurk:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja nurk:Kuulostaa ihan joltain ählämitoiminnalta. Miehesi on kuin mikäkin arabi! Eilen kaupassa teki oikein ahaa katsella erään hunnutetun naisen tuskaa kun ei saanut ostettua kindermunaa lapselle. En kehdannut tarjota rahaakoska en tunne kulttuuria.. olisin loukannut vamaan?
Ei, sä olisit tehnyt itsestäsi pellen...et loukannut.
Meillä ainakin käy joskus niin, että mennään kauppaan, mies on ostamassa lapsille karkkia tms, jolloin minä sanon että ei, ne ovat saaneet jo tänään karkkia/meillä on kotona karkkia.
Ei siinä välttämättä sen kummallisemmasta ole kyse...vai itkikö tämä nainen kovinkin tuskissaan kaupassa? :xmas:
Itseasiassa hän luopui jostakin ostoksistaan ja osti lapselle sen kinderin. En ymmärtänyt täysin mitä kävi mutta lapsellakin oli parikymmentä senttiä ja ne eivät siis riittäneet. Kassalle jäi kananmunapakkaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja alkup:Nyt selvisi se syykin: Ei halua että menen koska en laita hoitovapaalla elämiseen paljoakaan rahaa niin ei mulla ole oikeus käyttää sitä myöskään viihteelle. E
No voi että, mikä paskaperse ukkeli. Että herralla on oikeus mennä, koska tienaakin :headwall:
Sano sille, et siltä on jäänyt maksamatta viimisten vuosien ruuan laitto, lapsen hoito ja kodin hoito palkkiot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:Kiitos myötätunnosta...Ei musta näillä fiiliksillä ole kenellekkään hyvää seuraa. Joten kotona taidetaan istua kuten normaalistikkin.
EI,Ei,ei...!!! Älä tee sitä et jäät kotiin. Älä anna sitä riemuvoittoa tuollaiselle miehelle! Ihan varmaan meet,vaikka sit mököttäisit baarissa,mut näytä et sulla on ihan yhtäläinen oikeus mennä!!!! :wave: