Lauantai aamun v*tutus (miehestä taas)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja alkup:
Nyt selvisi se syykin: Ei halua että menen koska en laita hoitovapaalla elämiseen paljoakaan rahaa niin ei mulla ole oikeus käyttää sitä myöskään viihteelle. E

No voi että, mikä paskaperse ukkeli. Että herralla on oikeus mennä, koska tienaakin :headwall:
Sano sille, et siltä on jäänyt maksamatta viimisten vuosien ruuan laitto, lapsen hoito ja kodin hoito palkkiot :whistle:

Juu eikun hinnastot vaan että pyykinpesu ?e, ruuoka ?e, palveluraha ?e, lasten ulkoilutus ?e/h jne ;)

Mulla on jotenkin sellainen outo käsitys, että jos asutaan yhdessä/ollaan naimisissa ja on vielä lapsiakin, niin ei ole erikseen sun ja mun rahoja, niin että parempaa ruokaa syö se joka eniten tienaa. Molemmat laittaa kykyjensä mukaan ja rentoutumaan ja omiin menoihin pitää päästä myös kummankin.

Siis ei oo todellista?
Siinä sitten sopii miettiä että onko tossuna oleminen kivaa?
Aika nöyrä saa olla, että tollaseen suostuu.. Laittaa lapset nukkumaan ja herää niiden kanssa seuraavana aamunakin vielä.. Tai jää itse kotiin ettei mies mökötä :headwall:
Voi elämä..
En edes tiedä mitä sanoa. Hanki itseluottamusta ja vähän nahkaa nenän päälle!

Kuule, ei siellä kuppilassa tarvi juoda ku se yks, ei mene paljon rahaa.
mä kävin ekaa kertaa öö...tuotaa.. vissii reilu 6vuoteen kavereitten kans terassilla istumassa ja syömässä SIPSIÄ ja ai kamala miten hyvää se teki!
Kyse ei ole siitä ettenkö ois päässy aikasemmin, ei vaan ollu tullu lähettyy ku ei ollu seuraa/kukaan ei kysyny mukaan..

Mä en jättäis lapsia vittuuntuneen miehen kanssa, kuullostaa sellaselta kusipäältä nimittäin ukkos että lapsiin saattais purkaa kiukkua.
Koittaisin etsiä hyvän hoitopaikan lapsosille jonne voisin itsekin mennä biletyksen jälkeen että mies saa pelosta purra kynsiä missä oon ja mitä teen.

Menisin sitten ulos juhlimaan ja samalla katsoisin vähän parempaa kumppania.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun on PAKKO kysyä, että onko ap:n mies suomalainen vaiko joku muu? :xmas:

Siis senhän TÄYTYY olla turkkilainen, sillä nehän palstan mukaan on just tollasia :laugh: :laugh: :xmas:

Jotain tuonsuuntaista mä ajoin takaa, eilisen ketjun innoittamana B)

Arvasin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä nainen:
Koittaisin etsiä hyvän hoitopaikan lapsosille jonne voisin itsekin mennä biletyksen jälkeen että mies saa pelosta purra kynsiä missä oon ja mitä teen.

Voi kun mulla on ollut monesti mielessä sama.
Tähän mennessä oon karannut vaan päiväksi vauvan kanssa hukkaan jos on vituttanut tarpeeksi.

Kuulostaa hyvin tutulle tuo miehen toiminta. Parhaan ystäväni mies on aivan samanlainen. Nainen ei pääse kauppaa kauemmaksi ettei soittele KOKO AJAN perään ja hauku ties miksi.. Nainen nyt 1 kerran tänä vuonna ollut viihteellä työporukan juhlissa - ja ilta täysin pilalla. Mies ei kestänyt lapsen kanssa kotona vaan vei hoitoon ja aloitti oman juomisensa.. eli kaiken lisäksi alkkoholisti, joka syyttää naista kaikesta..

Tuntuu tosi pahalle seurata tapahtumia vierestä... Miten saisin ystäväni silmät avautumaan ja hänet tajuamaan ettei tuollainen ole oikein.. Nyt olen minäkin kuulemma paha ihminen etten saa mennä heille käymään, kun mies ei halua nähdä minua :(

Kuulostaa ihan joltain ählämitoiminnalta. Miehesi on kuin mikäkin arabi! Eilen kaupassa teki oikein ahaa katsella erään hunnutetun naisen tuskaa kun ei saanut ostettua kindermunaa lapselle. En kehdannut tarjota rahaa:( koska en tunne kulttuuria.. olisin loukannut vamaan?

Nainen ei saa rahaa lastenhoidosta kotona. Mielestäni kohtuullista olisi että nainen saisi tasan puolet perheen "ylimääräisestä" rahasta eli siitä mikä jää laskujen ja ruoan ym. jälkeen. Suomessa luulisi että miehet jo tajuaisi...

Miehesi vaikuttaa kunnon elukalta. Jättöön tuollaiset.. oikeasti ei tarvi loppuelämää kituutella kenenkään takia.

Alkuperäinen kirjoittaja nurk:
Kuulostaa ihan joltain ählämitoiminnalta. Miehesi on kuin mikäkin arabi! Eilen kaupassa teki oikein ahaa katsella erään hunnutetun naisen tuskaa kun ei saanut ostettua kindermunaa lapselle. En kehdannut tarjota rahaa:( koska en tunne kulttuuria.. olisin loukannut vamaan?

Ei, sä olisit tehnyt itsestäsi pellen...et loukannut.
Meillä ainakin käy joskus niin, että mennään kauppaan, mies on ostamassa lapsille karkkia tms, jolloin minä sanon että ei, ne ovat saaneet jo tänään karkkia/meillä on kotona karkkia.
Ei siinä välttämättä sen kummallisemmasta ole kyse...vai itkikö tämä nainen kovinkin tuskissaan kaupassa? :xmas:

Meillä ainakin käy joskus niin, että mennään kauppaan, mies on ostamassa lapsille karkkia tms, jolloin minä sanon että ei, ne ovat saaneet jo tänään karkkia/meillä on kotona karkkia.
Ei siinä välttämättä sen kummallisemmasta ole kyse...vai itkikö tämä nainen kovinkin tuskissaan kaupassa? :xmas:

Itseasiassa hän luopui jostakin ostoksistaan ja osti lapselle sen kinderin. En ymmärtänyt täysin mitä kävi mutta lapsellakin oli parikymmentä senttiä ja ne eivät siis riittäneet. Kassalle jäi kananmunapakkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun on PAKKO kysyä, että onko ap:n mies suomalainen vaiko joku muu? :xmas:

Siis senhän TÄYTYY olla turkkilainen, sillä nehän palstan mukaan on just tollasia :laugh: :laugh: :xmas:

Jotain tuonsuuntaista mä ajoin takaa, eilisen ketjun innoittamana B)

minkä eilisen ketjun? alkoi kiinnostamaan.

Itseasiassa hän luopui jostakin ostoksistaan ja osti lapselle sen kinderin. En ymmärtänyt täysin mitä kävi mutta lapsellakin oli parikymmentä senttiä ja ne eivät siis riittäneet. Kassalle jäi kananmunapakkaus.

Mutta miten tuo liittyy siihen, että naisella oli huntu, ja mies oli (kai) arabi? :o
Sillä/heillähän oli vaan liian vähän rahaa kaupassa mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja alkup:
Nyt selvisi se syykin: Ei halua että menen koska en laita hoitovapaalla elämiseen paljoakaan rahaa niin ei mulla ole oikeus käyttää sitä myöskään viihteelle. E

No voi että, mikä paskaperse ukkeli. Että herralla on oikeus mennä, koska tienaakin :headwall:
Sano sille, et siltä on jäänyt maksamatta viimisten vuosien ruuan laitto, lapsen hoito ja kodin hoito palkkiot :whistle:

Erittäin hyvä ehdotus!!

Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Kiitos myötätunnosta...Ei musta näillä fiiliksillä ole kenellekkään hyvää seuraa. Joten kotona taidetaan istua kuten normaalistikkin.

EI,Ei,ei...!!! Älä tee sitä et jäät kotiin. Älä anna sitä riemuvoittoa tuollaiselle miehelle! Ihan varmaan meet,vaikka sit mököttäisit baarissa,mut näytä et sulla on ihan yhtäläinen oikeus mennä!!!! :wave:

Täys peesi,jumaliste et jää kotiin tollasen ukon käskyttämänä! |O Sun tilanteesse mä tod.lähtisin,pitäisin oikein hauskaa ja jumaliste se ois ukko joka nousis aamulla lasten kans..Kuinka sä voit elää noin?Mä en oikeasti katselis tommosta miestä!Onko se tullut ajatelleeksi että sä hoidat SEN lapsia kotona,sä teet SILLE ruoan,sä siivoat että myös SILLÄ ois hyvä olla..Ja nähtävästi sen ei tarvii muuta kuin käydä töissä??Oisko sen toive ollut et lapset vauvana hoitoon ja sinä töihin? :headwall: Koita kestää,ja lähde sinne baariin! :hug:

Näytäs tää ketju ukolles,vois pistää miettiin! =)

Yhteistyössä