lätis jo kotiansa PRKL!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mörssäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mörssäri

Vieras
Mulla keittää kiinni ihan toden teolla hyvin pian. Miehen veli tuli tuossa kohta kolme viikkoa sitten kylään ja se samperi pyörii täällä vieläkin! Sillä loppui viime kuussa koulu ja nyt on työttömänä, rahaa sillä on huimat 10e ja siis syö kuin hevonen eikä maksa mitään meille. Mä oikeesti jaksan jos meillä asuu viikon mutta helkkari kun tuo ei ole tehnyt elettäkään lähteekseen (ja millä ihmeen rahalla se lähtiskään kun asuu useiden satojen kilometrien päässä, varmaan joudutaan maksanmaan sen junalippukin ) Parasta oli viime viikolla kun olin tehnyt jättimäisen kattilan keittoa kun oli rahat helkkarin tiukassa niin kun minä ja mies tultiin kotia ei siitä jäänyt kuin puolilautasellista molemmille. Kyllä rupes vituttaa kun mies koko päivän ollut duunissa ja minä raskaana ja ahneena tullaan kotia niin tämä rötväke se täällä haise ja on syönyt lähes kaiken ruuan kaapista! Mieskin jo kyseli että mitä meinaa tehdä? mutta ei se kuulemma tiedä. Mä en oikeesti jaksa mutta koen ettei ole minun tehtäväni hätistellä häntä meidän nurkista ja miehen kannan ymmärrän sillä että onhan se hänen veljensä ja lähisukua! Voi Vee auttakaa mua kestämään!!! Mä haluun jo rauhaisaa arkea ja kulkea alasti kotona!

no niin nyt sitten vaan sanot miehelle että kiitos riittää, ja hänen tehtävänsä on sanoa että nyt haluatte jo olla omissa oloissanne.
Ja otan osaa, mä en kestäis yövieraita paria päivää kauempaa :(

Kyllä sun miehes voi puhutella veljeään jos ei ite ymmärrä. Ei toi pitemmänpäälle kumminkaan toimi ja kohta turhautuneisuus purkautuu sun ja miehen välien kiristyessä tappeluna.
Ei oo mitää pahaa haluta olla kotonaan rauhassa!

Aah kiitoksi aympatiaa tänne ja varapäreitä kiitos!

Siis meillä oli iehen suvu puolelta juhlat jonne alunperin tuli ja nyt ei sitten tajua lähteä kotiansa. Kyllä mä sen lipun sille vaikka kohta ostan kun en jaksa! Musta vaan on niin vastenmielistä puuttua asiaan. Niin hän ei saanut kesätöitä ja siksi sillä ei ole rahaa. Olen jopa alkanut miettiä että hän suunnitteli tän jutun näin (hyi, kun mä oon ilkee ) eihän sillä olisi rahaa edes ruokaan kotona joten ei varmaan meidän lihapadan äärestä kauhia kiirus ole pois. Nyt yritetään saada ainakin jonnekin muuale sukulaisiin, ehkäpä ne sitten tajuaa olla napakampia kuin oma ukko. Se on vihjaillut enemmän ja vähemmän jo että mitäs suunnittelit tekeväs juhannuksena jne...? Ja jokainen armasti myöntää että jos siellä nurkissa pyörisi oma sisko tai veli niin asia olisi aivan eri kuin että siellä myörii miehen suku :D

Mitäs jos auttaisit työn etsinnässä? Jos hän sitten ymmärtäisi? Tai teet selväksi, että teilläkin voi tehdä hommia "ruuan eteen", aina jotain löytyy. Tai voisiko miehesi hyödyntää häntä apumiehenä omassa työssään?

oi ei...onneks meillä ei oo sama ongelma. sun mies pitää nyt oikeesti sanoa sille että lähtee. ei helv.. ku ei ihminen tajuu ite lähteä. |O |O
toivottavasti pääsette eroon siitä heti. :hug:

Olen mä sitä laittanut siivoomaan ja lenkittämän koiraa jne. Meillä kun ollaan niin turha odottaa että mä nyt eteenkään raskaana rupean aikuista miestä paapomaan. Jos oikeen narisen niin tämäkin että perkule ei sitten tajua tehdä oma aloitteisesti jotain.. Sitten kun olen asiasta huomauttanut niin muistaa sen urhoollisesti tehdä. Elävästä elämästä esimerkkiä *huokaus* pyysin jotta laittaa astiansa koneeseen eikä jätä minun korjattavakseni niitä, niin tänäkin aamuna hyvin kiikutti astiansa koneesen, hemmetin urpo vaan tajunnut että se oli täynnä eilen illalla pesemiä puhtaita astioita *päätä seinään!* Täyty sitten itse tehdä perässä ja vielä katsella astiat läpi...

mitä te olette tekemässä juhannuksena?? jos vaikka ilmoitat sille miehes veljelle että olette menossa sellaiseen paikkaa johon se ei voi tulla mukaan( esim. hotelliin,kaverille tmv.), eikä se voi jäädä myöskään teille yksin...

no nyt siis tosiaa yritetään työntää hänet miehen serkulle! Ja olen ainakin itse tehnyt selväksi että meillä on juhannus suunnitelmia mihin en häntä halua, eri asia onkin sitten se että tajuaako hän tätä vai ei!Mä mietin myös että mitenkä voisin kauniisti ilmaista miehelle että ihan oikeesti nyt riittää, tosin musta tuntuu aika vahvasti että myös mies alkaa olla aika kyllästynyt vaikkei ääneen sanokkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi ei! minulta olisi palanut pinna jo muutamassa päivässä. yksi-kaksi yötä sukulaisia kotona on ihan ok, mutta sitten riittää. ajakaa pois vaan!

juu,mäkään en kattelis paria päivää pidempään.ulos vaan aikuinen ihminen :kieh:
ja jos mies ei pysty sanomaan,ni sit sä sanot.

Ihme suku tuolla miehelläsi! Siis asuuko tää veli omillaan (siis jos joskus on kotonaan)? Miksi te sitä serkulle työnnätte? Pistätte vahingon kiertämään ;).

Työntäkää vanhemmilleen, vaikka parikymppisen kasvatus taitaa olla jo myöhäistä...

Siis asuu omillaan. Tilanne on vaan se että asuu noin 700km päässä ja suurin osa sukulaisista täällä etelässä, haluaa siis nähdä muitakin kuin meidät, ei vaan tunnu tajuavan että mä en ainakaan jaksaa viikko tolkulla hänen läsnä oloaan... nyt saatiin hänet vaan paikasta a paikkaan b eli toiveita olisi että joskus ymmärtää palata kotiansakin... Vanhemmista ei nyt tässä tapauksessa ole apua kun eivät ole enää ns. kuvioissa.

Yhteistyössä