M
mörssäri
Vieras
Mulla keittää kiinni ihan toden teolla hyvin pian. Miehen veli tuli tuossa kohta kolme viikkoa sitten kylään ja se samperi pyörii täällä vieläkin! Sillä loppui viime kuussa koulu ja nyt on työttömänä, rahaa sillä on huimat 10e ja siis syö kuin hevonen eikä maksa mitään meille. Mä oikeesti jaksan jos meillä asuu viikon mutta helkkari kun tuo ei ole tehnyt elettäkään lähteekseen (ja millä ihmeen rahalla se lähtiskään kun asuu useiden satojen kilometrien päässä, varmaan joudutaan maksanmaan sen junalippukin ) Parasta oli viime viikolla kun olin tehnyt jättimäisen kattilan keittoa kun oli rahat helkkarin tiukassa niin kun minä ja mies tultiin kotia ei siitä jäänyt kuin puolilautasellista molemmille. Kyllä rupes vituttaa kun mies koko päivän ollut duunissa ja minä raskaana ja ahneena tullaan kotia niin tämä rötväke se täällä haise ja on syönyt lähes kaiken ruuan kaapista! Mieskin jo kyseli että mitä meinaa tehdä? mutta ei se kuulemma tiedä. Mä en oikeesti jaksa mutta koen ettei ole minun tehtäväni hätistellä häntä meidän nurkista ja miehen kannan ymmärrän sillä että onhan se hänen veljensä ja lähisukua! Voi Vee auttakaa mua kestämään!!! Mä haluun jo rauhaisaa arkea ja kulkea alasti kotona!