lastten yksin jättämisestä!!mitä itse tekisit tilanteessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voi peura harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
siis te ette voi olla tosissanne onko teistä niin kamalaaa että lapset nukkuvat yksin 5minuuttia??voihan ihminen olla vaikka 5minuuttia suihkussa tai paskalla niin et lapset ovat yksin..

Ovat siinä tapauksessa samassa talossa, seinien sisäpuolella. Vessan oven voi jättää raolleen (kuulee mitä lapset puuhaa/onko hätä ), kylppäriin voi ottaa lapset mukaan leikkimään.

En jättäisi lapsia yksin (NOIN PIENET LAPSET, JA VIELÄ YÖKSI). en kyllä jättäisi päivälläkään. Opettaisin koirat normaali rytmiin ja käyttäisin niitä ulkona molempien lasten kanssa tai luopuisin koirista. Epäilen tämän olevan porvoosta, mutta 2 pienen lapsen tuoreena yyhoona lapset menee koirien edelle.

pitää vissiin lopettaa nukkuminenkin ettö olis hyvä äiti=)
niin lapset nukkuvat yöllä ja kyse on 5minuutista!luuletko ettei ihmiset oikeesti tee näin paljonkin??

Lapset voivat herätä yöllä. Nähdä vaikka painajaista ja hätääntyvät kokonaan jos äiti juoksee ulkona. Varmasti tekevät he joille lapset eivät niin suuri "aarre" ole. Miksi ottaa riskejä, kun niiitä voi olla ottamattakin.

voi pyhä ääliöys. mites kun minäkin tuppaan useammankintunnin nukkumaan vuorokaudessa, enkä helpolla herää meteliin. olenkos minä nyt sitten ottanut turhia riskejä kun lapsethan ovat silloin "yksin". helvetti, enemmän kai sitä valppaana on kodin nurkilla korvat herkällä ja hereillä kun hurttansa ulkoiluttaa...aaargh mitä tekopyhää syyllistytstä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja :):
menevät edelle mutta hyvin me on näin pärjätty..mitä siinä oikeesti on niin kamalaa että jos lapsi on hetken yksin nukkuessaam??

Se, jos ne herää ja hätääntyy. Viisi minuuttia on pitkä aika panikoida.
Se, jos sulle tapahtuu jotain (jäät auton alle tai joudust raiskatuksi)
Se, jos lapsille tapahtuu jotain (lähtevät etsimään sinua ja tippuvat päälleen)
Se, jos kodille tapahtuu jotain (tulipalo, murtomies)

Mitä teet jos koirat karkaa?

JOS minä liukastun kotona saippuaan...mitäs JOS kaadut vaikka portaissa kun raahaat nukkuvia lapsias mukaan sinne 5min pika lenkille...

mitäs JOS mitään ei käykkään? herran jestas, olisin ottanut riskin ihan turhaan ja lapset ei traumatisoitunutkaan kun eivät heränneetkään...jos...

menevät edelle mutta hyvin me on näin pärjätty..mitä siinä oikeesti on niin kamalaa että jos lapsi on hetken yksin nukkuessaam??

JOS minä liukastun kotona saippuaan...mitäs JOS kaadut vaikka portaissa kun raahaat nukkuvia lapsias mukaan sinne 5min pika lenkille...

mitäs JOS mitään ei käykkään? herran jestas, olisin ottanut riskin ihan turhaan ja lapset ei traumatisoitunutkaan kun eivät heränneetkään...jos...

tai mitä jos kuolet kun nukut???=) ei voi vaan oikeesti elää elämää ajatellen noin..kiitos että joku on samaa mieltä=)

kyllä mä käyn päivällä välillä pihalla (esim. viemässä roskat tai hakemassa postin) kun lapset on päiväunilla, mutta pidän itkuhälyttimen mukana(miten se eroaa siitä että lapsi nukkuisi ulkona?). öisin ei ole tullu tarvetta poistua mihinkään kun koirat voi pissattaa avaamalla ulko-oven ja päästämällä ne ulos... enkä kyllä mihinkään lähtisikään ilman lapsia.

eli nyt sit vaan kaikki päivystetään hereillä lapsien vieressä 24/7 ettei kukaan kerkee itkee paria minuuttia ni sit on hyvä äiti vai?

parempi ku tehdään niin. antaa niitten tasapainoisten muksujen sit kompastella äitiin joka on liukastunut koiran pissaan valvottuaan 24/7 ettei lapset vaan itke...nukutaan sit kaikki samassa liemessä...*ottaa turhaan kierroksia hölmöläisistä*

No jestas, tällaislla nettipalsoilla kirjoittelee ihmiset, joilla ei ole mitään tajua todellisuudesta. Eivät varmaan uskalla edes syödä ilman erillistä lapsenvahtia, etteivät vaan tukehdu ruokaan ja jätä lapsia panikoimaan yksistään...

Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
kyllä mä käyn päivällä välillä pihalla (esim. viemässä roskat tai hakemassa postin) kun lapset on päiväunilla, mutta pidän itkuhälyttimen mukana(miten se eroaa siitä että lapsi nukkuisi ulkona?). öisin ei ole tullu tarvetta poistua mihinkään kun koirat voi pissattaa avaamalla ulko-oven ja päästämällä ne ulos... enkä kyllä mihinkään lähtisikään ilman lapsia.

eli parempi herättää lapset keskellä yötä tonne pihalle vai?mitä sitten kun sulla on itku hälytin mukana?kuuletkin itkun mutta et silti ole heti vieressä..en mäkään tuolla ulkona hengaile juoksen talon ympäri koirien kanssa mahd nopesti..

tai mitä jos kuolet kun nukut???=) ei voi vaan oikeesti elää elämää ajatellen noin..kiitos että joku on samaa mieltä=)

:laugh: :laugh: en tullut ajatelleeksi että voi tosiaan kupsahtaa koska vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja jee jee:
No jestas, tällaislla nettipalsoilla kirjoittelee ihmiset, joilla ei ole mitään tajua todellisuudesta. Eivät varmaan uskalla edes syödä ilman erillistä lapsenvahtia, etteivät vaan tukehdu ruokaan ja jätä lapsia panikoimaan yksistään...

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja voi peura:
eli nyt sit vaan kaikki päivystetään hereillä lapsien vieressä 24/7 ettei kukaan kerkee itkee paria minuuttia ni sit on hyvä äiti vai?

parempi ku tehdään niin. antaa niitten tasapainoisten muksujen sit kompastella äitiin joka on liukastunut koiran pissaan valvottuaan 24/7 ettei lapset vaan itke...nukutaan sit kaikki samassa liemessä...*ottaa turhaan kierroksia hölmöläisistä*

hahah kiitos sain hyvät naurut mielikuvasta et makaan lattialla taju pois koiran kuseen kun olen liukastunu ja mukulat kaatuu samaan pinoon=)

Alkuperäinen kirjoittaja jee jee:

:laugh: :laugh: :laugh:

joo ja nyt rupeen kyl tekee varasuunnitelmaa et jos mä joku yö kuolen..pakko sopii et joku soittaa mulle seuraavat 10v tunnin välein et jos en vastaa oon kuollu ja sit tänne joku heti hoitaa lapsia..oonpahan valmistautunu!

kantsis teiän parisuhtees olevienki nyt miettii et jos kuolette ku mies ei oo kotona=)

hahah kiitos sain hyvät naurut mielikuvasta et makaan lattialla taju pois koiran kuseen kun olen liukastunu ja mukulat kaatuu samaan pinoon=)

ainaki meillä on hauskaa. no niin kello on sen verra että eiköhän jätetä lapset heitteille ja viedä koirat ulos :laugh:

Mie jättäsin muksut keskenään viideksi minuutiksi. Mun oli pakko tytär jättää joskus, kun jäin yh:ksi ja likka ehri nukhataa ennen kuin sain koiran iltakusetksen hoidettua.
3 kk myöhemmin luovuin koirasta, mut syyt oli muut...

joo just meinasin sanoo et mä lähen nyt juoksee tonne ulos viemään nää koiruudet!!

sen verran viel et joku sano et mitä jos mut vaikka raiskattais tuolla? SE HULLU kuka uskaltais mun kimppuun käydä kun ulkoilutan 2 pitbullia ei kyllä onnistuis yrityksessään eikä kyllä muuten sen jälkeen missään muussakaan=)et ei oo pelkoo!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Mie jättäsin muksut keskenään viideksi minuutiksi. Mun oli pakko tytär jättää joskus, kun jäin yh:ksi ja likka ehri nukhataa ennen kuin sain koiran iltakusetksen hoidettua.
3 kk myöhemmin luovuin koirasta, mut syyt oli muut...

joskus mullakin käyny niin et jut ollu rupeemas pukee ni toinen onki nukkunu..ei siinnä paljon viittis herätellä..sit mennään vaan pika pissalle ja ens kerralla lenkille=)

joo just meinasin sanoo et mä lähen nyt juoksee tonne ulos viemään nää koiruudet!!

sen verran viel et joku sano et mitä jos mut vaikka raiskattais tuolla? SE HULLU kuka uskaltais mun kimppuun käydä kun ulkoilutan 2 pitbullia ei kyllä onnistuis yrityksessään eikä kyllä muuten sen jälkeen missään muussakaan=)et ei oo pelkoo!!

ja mä vaan näytän pitbullilta...:laugh: hyvää yötä !!!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ehkä on vaarallisempaa lapsille, kun pitbullit on kotona! :D

hahahahahahahahaaa kohta sataa sataa ropisee maailman parhaiden äitisuoritusten tiukkaa kritiikkiä "hirrrveistä tappajakoirista2 AVATKAA SATEENVARJONNE!!!!

hhhahha mä niin arvasin!!kuule pitbull on perhettään puolustava koira esim meillä kotona ei ihan vieraat saa ees lapsien lähelle tulla,tuolla ne päikkäreitäkin ottaa koirien päällä maaten..pitbull on erittäin suojeleva koira ja vahingoittaa varmasti jos tarve vaatii mutta ei missään nimessä tahallaan ja kyllä koirasta saa sellaisen millaisen siitä kasvattaa esim hakkaamalla saa kultaisesta noutajastakin päävikaisen ja rakastamalla pitbullista syli koiran !!!

Alkuperäinen kirjoittaja voi peura..menee nyt oikeesti pois:

hahahahahahahahaaa kohta sataa sataa ropisee maailman parhaiden äitisuoritusten tiukkaa kritiikkiä "hirrrveistä tappajakoirista2 AVATKAA SATEENVARJONNE!!!!

=)niimpä kauniita unia peura=)

Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:

eli parempi herättää lapset keskellä yötä tonne pihalle vai?mitä sitten kun sulla on itku hälytin mukana?kuuletkin itkun mutta et silti ole heti vieressä..en mäkään tuolla ulkona hengaile juoksen talon ympäri koirien kanssa mahd nopesti..

en mä sanonu että sun pitäis herättää lapset. sanoin että mä en lähtis yöllä mihinkään ilman lapsia, koska jos mun tarvii lähteä johonkin, oon sen verran pitkään poissa että otan ne mukaan.

oon joskus talutellu keskellä yötä ähkyistä hevosta vauva vaunuissa nukkuen kun mies ei ollu kotona ja en viittiny jättää vauvaa yksin niin pitkäksi aikaa. mun pointti itkuhälyttimen käytössä on se et tiedän tulla sisälle jos lapset herää. Ei siihen sen kauempaa mene kun jos istuisin vaikka siellä paskalla sillon kun ne herää.

Mistä vetoa, että tämä ketju on puolenpäivän aikaan noin kaksikymmentäkolmesivuinen :whistle:...

Ja kysymykseen...Ap, ovatko koirasi aikuisia vai pentuja? Aikuinen, terve koira osaa pidättää yön yli, ei niitä tarvitse millekkään erityiselle yöpissalle viedä.

JOS muista syistä tarvitsisi koiraa yöllä pissattaa, niin en todellakaan herättäis lapsia sen takia yöllä. Katsot vaan lähtiessä, että sinulla on puhelin ja avaimet mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä vetoa, että tämä ketju on puolenpäivän aikaan noin kaksikymmentäkolmesivuinen :whistle:...

Ja kysymykseen...Ap, ovatko koirasi aikuisia vai pentuja? Aikuinen, terve koira osaa pidättää yön yli, ei niitä tarvitse millekkään erityiselle yöpissalle viedä.

JOS muista syistä tarvitsisi koiraa yöllä pissattaa, niin en todellakaan herättäis lapsia sen takia yöllä. Katsot vaan lähtiessä, että sinulla on puhelin ja avaimet mukana.

heh niin varmaan onkin..
mulla kun eka lapsi menee nukkumaan 8lta illalla ja viimeinen herää 10 aamulla niin tulis aivan liian pitkä väli..niin on pakko tuo yö pissitys tehdä niin saa aikaa pelattua sen verran että haukut kestää...

Yhteistyössä